Bekijk volle/desktop versie : Jongens....Waarom??!



Pagina's : [1] 2

27-02-2005, 13:51
Waarom willen de meeste jongens een vrouw uit marokko.....ik snap dat gewoon niet

27-02-2005, 13:53


IK snap het ook niet! misschien zoeken ze een vrouw die geen nederlands kan praten en hun gehoorzaamd??? l don't know!

27-02-2005, 13:54

Citaat door tangawia89:
Waarom willen de meeste jongens een vrouw uit marokko.....ik snap dat gewoon niet
Ze denken dat zij allemaal heilig zijn en nooit vriendjes hebben gehad. Of denken dat ze de baas over die vrouwen kunnen spelen en dat ze dom zijn. Maar integendeel

27-02-2005, 13:54
aahahaha denk dat ze die voor thuis willen ,en buiten een vriendinnetje waar ze mee kunnen spele

rare mensen tegenwoordig

27-02-2005, 13:56



Citaat door karabounita81:
aahahaha denk dat ze die voor thuis willen ,en buiten een vriendinnetje waar ze mee kunnen spele

rare mensen tegenwoordig
klopt ik ken er wel een paar die dat doen! ik heb mederlij met die vrouwen die van niks weten!

27-02-2005, 13:56
De meeste jongens luisteren gewoon naar hun moeder... Dus de vraag moet zijn: waarom willen Marokkaanse dames dat hun zonen met vrouwen uit Marokko trouwen...

27-02-2005, 13:57
meestal is het zo ze moet kunnen koken..kan een vrouw hier uit nederland ook
ze moet hun gehoorzamen kan een vrouw uit hier ook plus wat hier mooi meegenomen is , is toch dat ze de taal spreekt een opleiding heeft afgerond jullie kunnen allebij werken doekkoe doekkoe verdienen ...is dat niet beter dan een vrouw die de hele dag thuis zit en niets weet niet zonder jou de boodschappen kan doen en trouwens een vrouw uit nederland kan ook gewoon thuis zitten ach ja..

27-02-2005, 13:59

Citaat door mocro_sammy:
De meeste jongens luisteren gewoon naar hun moeder... Dus de vraag moet zijn: waarom willen Marokkaanse dames dat hun zonen met vrouwen uit Marokko trouwen...
k zeg je eerlijk k zou niet over mijn zoon beslissen om met een vrouw uit marokko te trouwen hoor echt dus niet...hij trouwt met wie die wilt als het maar een goeie moslima is

27-02-2005, 13:59

Citaat door nassira_bb:
klopt ik ken er wel een paar die dat doen! ik heb mederlij met die vrouwen die van niks weten!
sobhana allah

ik gokte maar wat ,het gebeurt dus echt

iwa die mensen worden zoizo teruggepakt ...ooit een x

en sja denk je dat ze3ma die vrouwen uit marokko beter zijn of zo

nouuuu dacht het even niet

27-02-2005, 14:02

Citaat door tangawia89:
k zeg je eerlijk k zou niet over mijn zoon beslissen om met een vrouw uit marokko te trouwen hoor echt dus niet...hij trouwt met wie die wilt als het maar een goeie moslima is
Zo gaat het misschien in sprookjes...

Misschien komt het omdat ik een gebroen pessimist ben, maar ik geloof al lang niet meer dat moslims genoegen nemen met de vrouw/man van hun kind als zij/hij moslim is...

Nee, ze moeten Marokkaans zijn... Het liefst nog uit dezelfde streek en als het even kan ergens in de verte (of heel erg in de buurt) familie...

Zeg eerlijk, zouden je ouders het accepteren als je thuis kwam met een moslim die toevallig Surinamer is... Ik dacht het niet...

27-02-2005, 14:09

Citaat door mocro_sammy:
Zo gaat het misschien in sprookjes...

Misschien komt het omdat ik een gebroen pessimist ben, maar ik geloof al lang niet meer dat moslims genoegen nemen met de vrouw/man van hun kind als zij/hij moslim is...

Nee, ze moeten Marokkaans zijn... Het liefst nog uit dezelfde streek en als het even kan ergens in de verte (of heel erg in de buurt) familie...

Zeg eerlijk, zouden je ouders het accepteren als je thuis kwam met een moslim die toevallig Surinamer is... Ik dacht het niet...
neej dat niet kijk zo ver ging k ook niet met mijn ged8tes..k bedoelde ermee mij zou et niet uitmaken als hij met een meisje uit hier of marokko wilde trouwen..of ze nou berbers of arabisch of soessia is het maakt mij in dat geval echt gewoon niks uit .

27-02-2005, 14:10
maar de vraag is altijd nog..waarom uit marokko en niet uit hier wat is er mis met marokkaanse meisjes uit nederland ?

27-02-2005, 14:19



Citaat door tangawia89:
maar de vraag is altijd nog..waarom uit marokko en niet uit hier wat is er mis met marokkaanse meisjes uit nederland ?
De meeste meiden uit nederland laten niet met zich sollen... Ze weten wat hun plichten zijn (nou ja, sommige) maar ze wteen nog beter wat hun rechten zijn en ja, daar kunnen mannen niet zo goed tegen...

Zou jij het nemen als je man vreemd ging of als hij de hele dag wegbleef om 's nachts terug te komen als jij allang al slaapt of als hij jou slaat... Ik zeg niet dat alle vrouwen uit Marokko dit nemen, maar wel meer dan in Nederland...

De mannen hebben meer...ja... vrijheid als ze een vrouw uit Marokko trouwen...

27-02-2005, 14:19
Voor mij echt geen vrouw uit marokko of zimbabwe.
ik zie het al voor me dat ik elke week met haar mee moet om te tolken omdat ze geen nederlands verstaat.
Mijn vrouwtje moet de nederlandse en arabische taal en de taal der liefde kennen.

27-02-2005, 14:21

Citaat door mocro_sammy:
De meeste meiden uit nederland laten niet met zich sollen... Ze weten wat hun plichten zijn (nou ja, sommige) maar ze wteen nog beter wat hun rechten zijn en ja, daar kunnen mannen niet zo goed tegen...

Zou jij het nemen als je man vreemd ging of als hij de hele dag wegbleef om 's nachts terug te komen als jij allang al slaapt of als hij jou slaat... Ik zeg niet dat alle vrouwen uit Marokko dit nemen, maar wel meer dan in Nederland...

De mannen hebben meer...ja... vrijheid als ze een vrouw uit Marokko trouwen...
tjah daar heb je wel gelijk in ... In dit geval zijn mannen echt een stelletje

Pagina's : [1] 2