Bekijk volle/desktop versie : Liefdesverdriet, hoe kom ik het snelst over hem heen



Pagina's : [1] 2 3 4

12-04-2014, 19:48
Hij was geweldig en is geweldig, maar blijkbaar geen mekteb. Moet hem loslaten, alle tips zijn welkom.


12-04-2014, 19:48


http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4452576&p=122757806&viewfull=1#po st122757806

12-04-2014, 19:52
Wees niet naïef. Mensen zullen misbruik van je maken.

12-04-2014, 19:58
Hoe vaak moet ik het nog zeggen...Ik zeg dit zo vaak als tip maar niemand luistert.


Beste zuster..


doe gewoon de moonwalk het helpt echt..doe gewoon..

12-04-2014, 19:59



Citaat door one-ummah:
Hoe vaak moet ik het nog zeggen...Ik zeg dit zo vaak als tip maar niemand luistert.


Beste zuster..


doe gewoon de moonwalk het helpt echt..doe gewoon..

12-04-2014, 19:59
luister surat rahman

12-04-2014, 20:00
Geduld, toevlucht zoeken bij Allaah. En onthou de volgende woorden van Allaah ..

Citaat:
Het kan zijn, dat jullie tegenzin hebben in iets terwijl het goed voor jullie is en het kan zijn, dat jullie iets behaagt terwijl het slecht voor jullie is. Allah weet het en gij weet het niet [Al-Baqarah: 216]
Het goede zal je inshaa'Allaah tegemoet komen heb vertrouwen en bovenal geduld.

12-04-2014, 20:04

Citaat door Lamyya:
Geduld, toevlucht zoeken bij Allaah. En onthou de volgende woorden van Allaah ..

Het goede zal je inshaa'Allaah tegemoet komen heb vertrouwen en bovenal geduld.
Precies dit en het komt binnen no time goed met je TS

12-04-2014, 20:44

Citaat door Proffi:
Nadat hij klaar was met jou was ie opzoek naar een echte vrouw en jij mocht bij het vuil daar waar rotzooi hoort. Tla7ie
Weetje wat ik niet snap van figuren zoals jou met een wankelende mentaliteit als deze. Wat maakt de man in jouw geschetste situatie? als een vrouw al als vuil wordt gezien?

Daden gaan samen met intenties lijkt me. Wat enkel blijkt is dat hij foute intenties heeft gehad door haar te dumpen en for all we know heeft zij wel goede intenties gehad. Ik veracht de mentaliteit die je draagt. Een man dient ten alle tijden van een vrouw af te blijven en al helemaal als hij geen intenties heeft haar te huwen.

12-04-2014, 20:46
Relatie aangaan en lullen dat het geen mektab is

12-04-2014, 20:53

Citaat door Proffi:
Nadat hij klaar was met jou was ie opzoek naar een echte vrouw en jij mocht bij het vuil daar waar rotzooi hoort. Tla7ie
Alsof hij geen rotzooi is, of je het nou wilt of niet, Marokkaanse mannen houden gewoon van Ho..

Ts, laat dit een les zijn dat jij niet aan relaties moet beginnen, verricht tauwbah, en jouw qadr komt nog.

12-04-2014, 20:54

Citaat door Lamyya:
Weetje wat ik niet snap van figuren zoals jou met een wankelende mentaliteit als deze. Wat maakt de man in jouw geschetste situatie? als een vrouw al als vuil wordt gezien?

Daden gaan samen met intenties lijkt me. Wat enkel blijkt is dat hij foute intenties heeft gehad door haar te dumpen en for all we know heeft zij wel goede intenties gehad. Ik veracht de mentaliteit die je draagt. Een man dient ten alle tijden van een vrouw af te blijven en al helemaal als hij geen intenties heeft haar te huwen.
Er is een stelregel in de islam; 'Een goede intentie praat een slechte daad niet goed'. Dus hoe goed je intentie ook mag zijn, het hebben van haram relaties is en blijft een zonde en je zult er nooit geluk in vinden. Als je wilt adviseren, adviseer haar dan om berouw te tonen en Allah om vergeving te vragen in plaats van haar gerust te stellen.

12-04-2014, 20:55



Citaat door Lamyya:
Weetje wat ik niet snap van figuren zoals jou met een wankelende mentaliteit als deze. Wat maakt de man in jouw geschetste situatie? als een vrouw al als vuil wordt gezien?

Daden gaan samen met intenties lijkt me. Wat enkel blijkt is dat hij foute intenties heeft gehad door haar te dumpen en for all we know heeft zij wel goede intenties gehad. Ik veracht de mentaliteit die je draagt. Een man dient ten alle tijden van een vrouw af te blijven en al helemaal als hij geen intenties heeft haar te huwen.
Geen goede intentie kan een slechte daad rechtvaardigen.. Proffi is bruut in zijn woordkeuze, maar heeft in deze geen wankelende mentaliteit.

12-04-2014, 20:57

Citaat door Proffi:
Allereerst is het als jij a ongeschoolde straatwijf.

Oh, een goede intentie praat namelijk een slechte daad goed. Heb je dat soms uit de evangelie? Een vrouw heeft richtlijnen waar ze zich aan moet houden. Zij laat namelijk aan zich zitten dus hou die straatwijsheid voor je theekransjes met vriendinnen.
Jij vertoont hier enkel straat en achtergestelde jochie mentaliteit.
Weer legt het miezerige jochie de nadruk op de vrouw. Mijn hele punt was en is, waar blijft de man en zijn plichten in jouw hele onzin verhaaltje? of verschuilt het miezerige jochie achter het ''mannen zijn zwak''. Zij laat inderdaad aan zich zitten maar hij reikt naar haar. Ik hou het simpel voor je; it takes 2 to create a slut. I'll let you do the math..

12-04-2014, 21:01
Dus jij bent niet geweldig?

Pagina's : [1] 2 3 4