Bekijk volle/desktop versie : Zou het?



Pagina's : [1] 2 3

12-04-2014, 13:38


Ik vond deze wel hard en passend. Gister zei iemand me dat ik zo hard ben geworden. Zou dit de reden daarvan zijn? Ik vind het in ieder geval heel toepasselijk..

Hoe zit dat bij jullie dames?

12-04-2014, 13:55


Zelfmedelijden?


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

12-04-2014, 14:00
ik begrijp dat niet. Dat iemand een persoon zodanig kan veranderen, dat die gene achteraf kan zeggen ''hij heeft mij veranderd''. Rot op met dat zielige gedrag. Je kiest er zelf voor hoe je doet, wanneer het je doet en met wie je het doet. Gedraag je normaal. Doe geen klootzak na, maar wees bescheiden en lief, zoals elke dame hoort te zijn.

12-04-2014, 14:02

Citaat door galtek:
ik begrijp dat niet. Dat iemand een persoon zodanig kan veranderen, dat die gene achteraf kan zeggen ''hij heeft mij veranderd''. Rot op met dat zielige gedrag. Je kiest er zelf voor hoe je doet, wanneer het je doet en met wie je het doet. Gedraag je normaal. Doe geen klootzak na, maar wees bescheiden en lief, zoals elke dame hoort te zijn.
Daar zit wel wat in inderdaad. Maar net als de man tegenwoordig roept geen vertrouwen meer te hebben in de vrouw, kan een vrouw roepen dat de man haar heeft veranderd. De maatschappij, omgeving, vrienden, nare ervaringen veranderd immers de mens, dat kan bewust of onbewust.

12-04-2014, 14:03



Citaat door Spartacuss:
Zelfmedelijden?


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk


Nee alles behalve, vond het gewoon heel toevallig en toepasselijk.


Citaat door galtek:
ik begrijp dat niet. Dat iemand een persoon zodanig kan veranderen, dat die gene achteraf kan zeggen ''hij heeft mij veranderd''. Rot op met dat zielige gedrag. Je kiest er zelf voor hoe je doet, wanneer het je doet en met wie je het doet. Gedraag je normaal. Doe geen klootzak na, maar wees bescheiden en lief, zoals elke dame hoort te zijn.
De tering, sla door je scherm heen. Misschien dat dat helpt je frustratie beter te uiten. Nee je verandert je VOOR niemand. Maar je kan je wel DOOR situaties veranderen. Gewild of ongewild gebeuren dit soort dingen nou eenmaal. Bescheiden en lief, ja wanneer dat ook van de andere kant komt. Als iemand je net shit behandelt kan je dat 3x harder doen. Misschien dat dat men leert begrijpen..

12-04-2014, 14:06
Nee klopt niet. In ieder geval niet bij mij. Bij mij werkt het juist het tegenovergestelde. Alsof zij mij elke x weer eraan herinneren hoe ik dit soort mensen verafschuw en nooit zo wil zijn/worden. Ik word er juist zachter door, maar tegelijkertijd ook voorzichtiger.

12-04-2014, 14:09

Citaat door Sabeah:
Nee klopt niet. In ieder geval niet bij mij. Bij mij werkt het juist het tegenovergestelde. Alsof zij mij elke x weer eraan herinneren hoe ik dit soort mensen verafschuw en nooit zo wil zijn/worden. Ik word er juist zachter door, maar tegelijkertijd ook voorzichtiger.
Maar hoe vaak laat je het toe om jezelf pijn te zien hebben?

12-04-2014, 14:15

Citaat door LaiiLaa_:
Maar hoe vaak laat je het toe om jezelf pijn te zien hebben?
Zo vaak als mensen het nodig vinden zich hard te gedragen. Dat ligt niet in mijn handen. Liever de pijn voelen en verwerken op mijn manier, dan een bedorven persoon worden omdat anderen dat ook zijn.

12-04-2014, 14:22

Citaat door Sabeah:
Zo vaak als mensen het nodig vinden zich hard te gedragen. Dat ligt niet in mijn handen. Liever de pijn voelen en verwerken op mijn manier, dan een bedorven persoon worden omdat anderen dat ook zijn.
Oké zit wat in. Toch vind ik dat je hard kan zijn zonder gemeen te zijn..

12-04-2014, 14:37

Citaat door LaiiLaa_:
Oké zit wat in. Toch vind ik dat je hard kan zijn zonder gemeen te zijn..
Het is beter om het dichtst bij jezelf te blijven, vind ik. Je moet doen wat het beste bij jou werkt, aangezien jij jezelf goed kent. Anders help je jezelf er ook niet mee en word je er alleen maar ongelukkig door.

12-04-2014, 14:38
Zou best kunnen kloppen..

Ik ken een meisje die 2,5 jaar een relatie had met een jongen waar zij helemaal gek op was. Ze waren niets van elkaar, niet verloofd of getrouwd en toch deed ze alles voor hem. Ze kwam zelfs bij hem thuis om voor hem schoon te maken, om te koken, was zelfs gestopt met haar studie en ging haar kleding aanpassen omdat hij dat wilde. Door hem kreeg ze veel problemen thuis, vooral met haar vader die zich zorgen maakte omdat hij zag dat ze zichzelf niet meer was. Toen zij hem vroeg om haar hand te komen vragen zei hij dat hij er nog niet klaar voor was en dat hij rust nodig heeft. Daarom wou hij ook niet meer verder met haar. Kort daarna bleek hij een ander te hebben. Ze was er kapot van en werd helemaal gek.

Nu doet zij precies het zelfde als wat hij deed. Telkens wanneer ze een jongen leert kennen profiteert ze van hem. Zodra hij serieus is en naar haar ouders wil gaan, dan wilt ze niets meer met hem te maken hebben.

12-04-2014, 15:04
Alleen voor de verbitterde mensen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

12-04-2014, 15:52



Citaat door Tayiba:
Zou best kunnen kloppen..

Ik ken een meisje die 2,5 jaar een relatie had met een jongen waar zij helemaal gek op was. Ze waren niets van elkaar, niet verloofd of getrouwd en toch deed ze alles voor hem. Ze kwam zelfs bij hem thuis om voor hem schoon te maken, om te koken, was zelfs gestopt met haar studie en ging haar kleding aanpassen omdat hij dat wilde. Door hem kreeg ze veel problemen thuis, vooral met haar vader die zich zorgen maakte omdat hij zag dat ze zichzelf niet meer was. Toen zij hem vroeg om haar hand te komen vragen zei hij dat hij er nog niet klaar voor was en dat hij rust nodig heeft. Daarom wou hij ook niet meer verder met haar. Kort daarna bleek hij een ander te hebben. Ze was er kapot van en werd helemaal gek.

Nu doet zij precies het zelfde als wat hij deed. Telkens wanneer ze een jongen leert kennen profiteert ze van hem. Zodra hij serieus is en naar haar ouders wil gaan, dan wilt ze niets meer met hem te maken hebben.


Ik hoop dat het voor niemand zo ver hoeft te komen, want dit is gewoon een nachtmerrie. Ik zou niet zo'n schild om mij heen willen en kunnen bouwen..


Citaat door Marokkaantje001:
Alleen voor de verbitterde mensen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Nee, daar vergis je je in, denk ik.

12-04-2014, 16:07

Citaat door Tayiba:
Zou best kunnen kloppen..

Ik ken een meisje die 2,5 jaar een relatie had met een jongen waar zij helemaal gek op was. Ze waren niets van elkaar, niet verloofd of getrouwd en toch deed ze alles voor hem. Ze kwam zelfs bij hem thuis om voor hem schoon te maken, om te koken, was zelfs gestopt met haar studie en ging haar kleding aanpassen omdat hij dat wilde. Door hem kreeg ze veel problemen thuis, vooral met haar vader die zich zorgen maakte omdat hij zag dat ze zichzelf niet meer was. Toen zij hem vroeg om haar hand te komen vragen zei hij dat hij er nog niet klaar voor was en dat hij rust nodig heeft. Daarom wou hij ook niet meer verder met haar. Kort daarna bleek hij een ander te hebben. Ze was er kapot van en werd helemaal gek.

Nu doet zij precies het zelfde als wat hij deed. Telkens wanneer ze een jongen leert kennen profiteert ze van hem. Zodra hij serieus is en naar haar ouders wil gaan, dan wilt ze niets meer met hem te maken hebben.
Wow, heftig..

12-04-2014, 16:11
Wollahi jullie dames zijn na de klote! Sommige mannen ook, maar ik lees hier dingen die kotsneigingen veroorzaken. Maar ik moet eerlijk zijn dat alleen al de manier hoe sommige hier reageren walgelijk is. De meeste weten dat ze anoniem zijn, en lekker veilig achter hun schermpje van alles kunnen typen. Dat is hun ware aard. In het echt doen zij zich ze3ma goed, netjes en respectvol gedragen.. Maar hier tekeer gaan als een bitch. Wees jezelf joh, daar zijn er weinig van. Van die schijnheilige hoofden hebben wij er genoeg.

Pagina's : [1] 2 3