Bekijk volle/desktop versie : HELP! Kan geen reacties plaatsten in forums!



10-04-2014, 23:05
Salaam dames en heren (en vooral de moderators!),

Als ik op mijn andere account ben ingelogd, dan kan ik geen reacties plaatsen in de forums. Als ik een reactie probeer te plaatsten dan krijg ik de volgende foutmelding:

Bedankt voor het plaatsen. Je bericht wordt pas zichtbaar zodra deze door een beheerder is goedgekeurd. Meer weten? Klik hier

Kan iemand mij alsjeblieft helpen??? Ik wil graag reacties kunnen plaatsten op mijn andere account omdat ik deze niet meer ga gebruiken

Bij voorbaat dank,

10-04-2014, 23:58


kom op mensen! up!

11-04-2014, 18:30
Help me out people! UP!

12-04-2014, 16:29
hallo moderatorssssssssss

14-04-2014, 00:42


Ik had dit probleem ook gehad toen ik mij net hier kwam aanmelden...dit was heel vervelend want mijn reactie/onderwerp werd niet direct geplaatst. Na meerdere
reacties te plaatsen was het probleem opgelost
Hoe en wat weet ik ook niet. Mijn reactie was direct te zien.

14-04-2014, 15:29

Citaat door prinses14:
Ik had dit probleem ook gehad toen ik mij net hier kwam aanmelden...dit was heel vervelend want mijn reactie/onderwerp werd niet direct geplaatst. Na meerdere
reacties te plaatsen was het probleem opgelost
Hoe en wat weet ik ook niet. Mijn reactie was direct te zien.
dank je wel voor je reactie!

21-04-2014, 14:50
De eerste X aantal berichten van alle nieuwe gebruikers moeten eerst worden goedgekeurd door het beheer voordat deze op onze site verschijnen. Deze verschijnen dus wel (mits deze voldoen aan onze huisregels), maar iets later. Als na een x aantal berichten blijkt dat dit gewoon normale keurige reacties zijn wordt de gebruikersnaam vrijgegeven en kan je volledig posten op ons forum zonder vooraf goedkeuring. Let wel, reacties bij onzinhoekje tellen niet mee in je berichtenaantal.

24-04-2014, 18:51
Ik heb dat dus ook, super irritant, vooral als je een foutje hebt gemaakt of iets wilt toevoegen moet je wachten tot het goed gekeurd is. of je reageert op iets en tegen de tijd dat het is goedgekeurd is het al niet van toepassing. ik heb ook begrepen dat je na zoveel reacties je account wordt vrijgegeven, maar de vraag is na hoeveel? want als daar 1000 voor nodig is bnaqes

21-07-2014, 01:57

Citaat door Jasmina:
De eerste X aantal berichten van alle nieuwe gebruikers moeten eerst worden goedgekeurd door het beheer voordat deze op onze site verschijnen. Deze verschijnen dus wel (mits deze voldoen aan onze huisregels), maar iets later. Als na een x aantal berichten blijkt dat dit gewoon normale keurige reacties zijn wordt de gebruikersnaam vrijgegeven en kan je volledig posten op ons forum zonder vooraf goedkeuring. Let wel, reacties bij onzinhoekje tellen niet mee in je berichtenaantal.
Hoeveel berichten dien je te plaatsen alvorens normaal te kunnen reageren?

21-07-2014, 21:07
Die criteria geven wij bewust niet prijs. Maar het zijn er geen honderden hoor, dat is voor ons ook niet bij te houden dan

23-07-2014, 00:49

Citaat door Jasmina:
Die criteria geven wij bewust niet prijs. Maar het zijn er geen honderden hoor, dat is voor ons ook niet bij te houden dan
Waarom is dit?

25-07-2014, 04:24
Dacht al dat t aan tapatalk lag heb voor niets verwijderd

♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥