Bekijk volle/desktop versie : Marokko lacht om domme PVV'er (video)



Pagina's : [1] 2 3 4

10-04-2014, 17:24
De uitzending van Pownews waarin een PVV-aanhanger voor de camera riep dat Marokkanen terug moeten naar Istanbul heeft voor veel hilariteit gezorgd.





Door de publicatie van het filmpje met een korte uitleg maakte ook Marokko en Marokkanen buiten Nederland kennis met de jongeman. Tegenover Pownews riep hij tijdens een pro-Wildersdemonstratie dat het genoeg is en dat Marokkanen maar terug moeten naar Istanbul. Op de vraag wat we daar moeten doen antwoordde hij veelzeggend: 'Daar komen ze toch vandaan?'.

Dit tot grote hilariteit van Marokkaanse nieuwsbronnen. Ook op fora en social media werd het filmpje uitvoerig besproken. Daar waar velen de jongeman niet serieus kunnen nemen uitten anderen hun zorgen over het feit dat zulke uitspraken zomaar geuit kunnen worden.


Goed, nog een keer...


[video=youtube;ztcB5fwc890]http://www.youtube.com/watch?v=ztcB5fwc890#t=82[/video]

10-04-2014, 17:27


Serieus .............heb in tijden niet zo in een deuk gelegen dan bij het zien van deze pannekoek


SCHITTEREND!!!

10-04-2014, 17:39
Kijk eens heel goed wat voor mensen hier in beeld komen, deze mensen hebben niks van hun leven gemaakt, zien er stuk voor stuk onverzorgd uit, geen opleiding geen werk . En denken dat wij Marokkanen daar verantwoordelijk voor zijn. Sorry jongens!ga een baan zoeken volg Een opleiding en maak wat van je leven.


10-04-2014, 17:41
Haha. Tokkie. Hij komt waarschijnlijk zeer zelden buiten zijn wijk. Het vlassnorretje maakt het beeld compleet.

10-04-2014, 18:08


TROLOLOLOL!

Ik zit in de uitkering maar kan geen werkvinden... ^_^ hoe durft Wilderts nog te zeggen dat Marokkaanen in de uitkering zitten terwijl ze achterban daarin zit.

10-04-2014, 19:42
hahahaha wat een zwak mens om met de vinger te wijzen naar anderen. Vind je het gek dat je geen werk kunt vinden.. 2 tears in a mofo bucket! Ha!

10-04-2014, 19:42
we lachen hem wel uit we moeten niet om de feiten draaien

ZE HEBBEN GROOT GELIJK

marokkanen deugen niet waarom weet ik niet maar volgens mij zit dat echt bij ons in de genen geweldadige cultuur en geschiedenis

10-04-2014, 19:47
Hee die Marokkanen moeten terug naar Istanbul hahahaha


10-04-2014, 19:51
stront tokkies zeg,
die gast is boos op Marokkanen omdat hij werkloos is en geen uitkering krijgt jeh logica

10-04-2014, 19:58
he Turkije is toch de hoofdstad van Marokko hahaha

10-04-2014, 19:59

Citaat door aklim:
we lachen hem wel uit we moeten niet om de feiten draaien

ZE HEBBEN GROOT GELIJK

marokkanen deugen niet waarom weet ik niet maar volgens mij zit dat echt bij ons in de genen geweldadige cultuur en geschiedenis
Zo...............

En nou uit de hol van je blanke racistische buurman viespeuk

10-04-2014, 20:22
ze zijn allemaal dom hij weet niet hoe veel een asielzoeker kost maar hij vind dat erg veel haha.

Hahaha gelijk een aanval omdat het Pownews is

10-04-2014, 20:54


Hahahahaaa Grappig....

10-04-2014, 21:19
whahahahahahahahahahaahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhahahaha ik ga stuk. echt nog serieus zeggen van ja daar komen ze toch vandaan? HAHAHA Marokkanen terug naar istanbul !!! HILARISCH!!!!

10-04-2014, 22:42
Ahahaha alle Marokkanen terug naar Istanbul geweldig domme doos


Pagina's : [1] 2 3 4