Bekijk volle/desktop versie : dames opgelet, takshita's te koop



Pagina's : [1] 2 3

27-02-2005, 00:12
Ik heb hier hele leuke takshita's te koop, je kunt ze zien op deze link

http://nl.msnusers.com/leila25

als je op deze pagina komt moet je aan de linkerkant naar afbeeldingen gaan, vergeet niet te kijken op pagina 2.

als je interesse hebt dan hoor ik het wel, je kan ze komen passen.

ik woon in amsterdam

27-02-2005, 00:40



Citaat door Samira_C:
Afschuwelijk lelijk zeg!!!!
vind ik ook
sorry hé

27-02-2005, 00:53


er zitten wel 2 mooie jurken tussen meiden maar de rest viind ik ook lelijk helaas

27-02-2005, 01:47

Citaat door Samira_C:
Afschuwelijk lelijk zeg!!!!
Ja idd

27-02-2005, 05:08


Nou, ik ben anders helemaal verliefd op de oranje........

27-02-2005, 12:15

Citaat door Samira_C:
Afschuwelijk lelijk zeg!!!!
Damn Samira_C,

Kritiek, Kritiek, Kritiek, Kritiek, Kritiek, Kritiek, Kritiek, alleen maar lelijk, afschuwelijk, te bloot, en weet ik veel wat nog meer.

Zijn dit allen woorden waar jij in je jeugd (en misschien nu nog) zoveel mee te maken hebt gehad? Ja, ik weet, je noemt het “je mening” oftewel “vrijheid van meningsuiting” … klinkt bekend in de oren nietwaar. Overigens heb in veel gevallen nergens zien staan dat men jouw mening vraagt, wel schattig dat je die dan toch met ons wilt delen.

Meid, probeer wat slimmer over te komen (ik weet je kan het best!). Of zijn dit misschien wraakacties gezien je zelf ook zware kritieken hebt gehad over jouw klederdracht, ook hier te koop op het forum?

Ik hoop dat je wat hebt gehad aan mijn liefdevolle tips!

Groetjes en kusje speciaal voor jou :blauwkus:

27-02-2005, 12:19
Hoi meid,

die rode jurk vind ik persoonlijk mooi.

groetjes

27-02-2005, 12:23
de jurken zijn niet echt mijn smaak. Maar ik weet zeker dat er mensen zijn die ervan houden

succes meid

27-02-2005, 12:25
er zitten mooie tussen
en meiden je meot wel naar de prijs kawaliteit verhouding kijken

sommige meiden

27-02-2005, 12:46

Citaat door Raniya:
Damn Samira_C,

Kritiek, Kritiek, Kritiek, Kritiek, Kritiek, Kritiek, Kritiek, alleen maar lelijk, afschuwelijk, te bloot, en weet ik veel wat nog meer.

Zijn dit allen woorden waar jij in je jeugd (en misschien nu nog) zoveel mee te maken hebt gehad? Ja, ik weet, je noemt het “je mening” oftewel “vrijheid van meningsuiting” … klinkt bekend in de oren nietwaar. Overigens heb in veel gevallen nergens zien staan dat men jouw mening vraagt, wel schattig dat je die dan toch met ons wilt delen.

Meid, probeer wat slimmer over te komen (ik weet je kan het best!). Of zijn dit misschien wraakacties gezien je zelf ook zware kritieken hebt gehad over jouw klederdracht, ook hier te koop op het forum?

Ik hoop dat je wat hebt gehad aan mijn liefdevolle tips!

Groetjes en kusje speciaal voor jou :blauwkus:
Meid het heeft niets met wraakacties te maken als ik iets niet mooi vind dan vind ik het niet mooi......


27-02-2005, 12:47
Assalaam 3aleykoum

Ik weet niet hoor ik zal wel van een andere planeet komen maar ik vind die wel mooi die jurken hou niet van bloot maar dat is een persoonlijke keuze voor iedereen apart

27-02-2005, 12:49

Citaat door Raniya:
Damn Samira_C,

Kritiek, Kritiek, Kritiek, Kritiek, Kritiek, Kritiek, Kritiek, alleen maar lelijk, afschuwelijk, te bloot, en weet ik veel wat nog meer.

Zijn dit allen woorden waar jij in je jeugd (en misschien nu nog) zoveel mee te maken hebt gehad? Ja, ik weet, je noemt het “je mening” oftewel “vrijheid van meningsuiting” … klinkt bekend in de oren nietwaar. Overigens heb in veel gevallen nergens zien staan dat men jouw mening vraagt, wel schattig dat je die dan toch met ons wilt delen.

Meid, probeer wat slimmer over te komen (ik weet je kan het best!). Of zijn dit misschien wraakacties gezien je zelf ook zware kritieken hebt gehad over jouw klederdracht, ook hier te koop op het forum?

Ik hoop dat je wat hebt gehad aan mijn liefdevolle tips!

Groetjes en kusje speciaal voor jou :blauwkus:
Wat kriktiek.... ik geef me mening geen kriktiek die ik lever....... en als ik dat doe dan gaat jouw dat geen ene reet aan.. dat zijn mijn zaken.

27-02-2005, 12:51


mwahh..

27-02-2005, 12:55
samiria c heeft altijd kritiek.... terwijl we nooit om haar mening vragen

27-02-2005, 12:57

Citaat door Nefertiti:
samiria c heeft altijd kritiek.... terwijl we nooit om haar mening vragen
Je moet niet gefrustreerd zijn omdat je je zogenaamde pakistaanse pakken niet hebt verkocht..... ik was niet de enige die hem niet mooi vond.....


Ik mag me mening geven......


En net zoals iemand al zijn: je kijkt te veel hindoestaanse films.....


Samira


Maar nog succes met je verkoop!!!

Pagina's : [1] 2 3