Bekijk volle/desktop versie : 'Veel moslims zijn bang', voorzitter moslimgemeenschap Eindhoven trekt aan bel



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

10-04-2014, 13:10
EINDHOVEN - Veel moslims voelen zich niet meer veilig op straat. Dat stelt Amar Nejjar, voorzitter van de moskee Al-Fourqaan in Eindhoven. Hij trekt aan de bel na de vermeende mishandeling van een vrijwilligster van de moskee op de Woenselsestraat woensdagmiddag.

1
http://m.omroepbrabant.nl/?news/209431662/Veel%20moslims%20zijn%20bang,%20voorzitter%20mosli mgemeenschap%20Eindhoven%20trekt%20aan%20bel%20.as px

2
http://m.omroepbrabant.nl/?news/209431662/Moslima%20in%20niqaab%20mishandeld%20in%20Eindhove n,%20Veel%20moslims%20zijn%20bang.aspx

10-04-2014, 13:14


Welke lafaard heeft dit op zijn geweten

10-04-2014, 13:16

Citaat:
EINDHOVEN - Veel moslims voelen zich niet meer veilig op straat. Dat stelt Amar Nejjar, voorzitter van de moskee Al-Fourqaan in Eindhoven. Hij trekt aan de bel na de vermeende mishandeling van een vrijwilligster van de moskee op de Woenselsestraat woensdagmiddag.
Volgens Nejjar werd de vrijwilligster rond twee uur bij de Plus-supermarkt in elkaar geslagen door twee jonge mannen. "Ze kreeg klappen en haar bedekkende kleding werd van haar lichaam getrokken. Omstanders zagen de gebeurtenis en schoten de vrouw niet te hulp." De vrouw zou een baby bij zich hebben gehad.

De politie zegt geen melding te hebben gehad van de mishandeling. Ook het personeel van de Plus heeft daar niets van meegekregen, zegt een woordvoerder van de supermarkt.

'Situatie mag niet escaleren'
Het verhaal baart Nejjar veel zorgen. "Iemand die vanwege geloofsprincipes wordt mishandeld op klaarlichte dag, dat is niet toelaatbaar." Hij vreest dat het geweld tegen moslims toe zal nemen, onder meer door de recente uitspraken van PVV-politicus Geert Wilders en allerlei geweldsincidenten.

"Dit is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt", stelt de voorzitter. "De situatie zoals die nu is, mag niet escaleren. Veel moslims zijn bang." De vrouw heeft volgens de moskeevoorzitter geen aangifte gedaan. "We hopen dat ze dat wel gaat doen. Dit kan niet door de beugel."
Geen aangifte. Tsja. Daar zou ik ook bang van worden. Geen getuigen ook. Hmm. Doet me denken aan dat verhaal van die twee dames in burqa op Den Haag HS.

Maar of het waar is of niet; het is geen goede zaak als mensen bang zijn op straat. Meer politie dan maar?

10-04-2014, 13:19
De politie zegt geen melding te hebben gehad van de mishandeling. Ook het personeel van de Plus heeft daar niets van meegekregen, zegt een woordvoerder van de supermarkt.

Broodje aap!

10-04-2014, 13:30



Citaat door Batavijf:
De politie zegt geen melding te hebben gehad van de mishandeling. Ook het personeel van de Plus heeft daar niets van meegekregen, zegt een woordvoerder van de supermarkt.

Broodje aap!
Ze is nog bang om aangifte te doen. Misschien waren er op dat moment geen medewerkers aanwezig op de plek waar het is gebeurd.
Er word hier en daar nog wel geroepen dat het waarschijnlijk een hoax is, maar dat lijkt me sterk. Zou erg stom zijn, want je hebt overal beveiligingscamera's hangen.

10-04-2014, 13:33

Citaat door Aquafruit:
Ze is nog bang om aangifte te doen. Misschien waren er op dat moment geen medewerkers aanwezig op de plek waar het is gebeurd.
Er word hier en daar nog wel geroepen dat het waarschijnlijk een hoax is, maar dat lijkt me sterk. Zou erg stom zijn, want je hebt overal beveiligingscamera's hangen.
Dat hield die dames op HS ook niet tegen. Sommige mensen willen gewoon provoceren; als later blijkt dat het bullshit bleek te zijn is de schade al gedaan.

10-04-2014, 13:36

Citaat door Julius:
Dat hield die dames op HS ook niet tegen. Sommige mensen willen gewoon provoceren; als later blijkt dat het bullshit bleek te zijn is de schade al gedaan.
Dat ontken ik ook niet. Je hebt nou eenmaal dwazen rondlopen.
Als je de reacties onder het artikel leest weet je ook weer genoeg,

10-04-2014, 13:44

Citaat door Julius:
Geen aangifte. Tsja. Daar zou ik ook bang van worden. Geen getuigen ook. Hmm. Doet me denken aan dat verhaal van die twee dames in burqa op Den Haag HS.

Maar of het waar is of niet; het is geen goede zaak als mensen bang zijn op straat. Meer politie dan maar?



Citaat door Julius:
Dat hield die dames op HS ook niet tegen. Sommige mensen willen gewoon provoceren; als later blijkt dat het bullshit bleek te zijn is de schade al gedaan.


Je valt in herhaling open een topic over den haag hs als dat je dwars zit

jouw soort wil liever dit soort dingen niet zien omdat het over jouw soort gaat die dit soort misdaden pleegt

zelfs in topics over pedofilie jank je nog over andere zaken om de aandacht af te leiden

Wil je discusseren discusseer dan over de inhoud en die is:
'Veel moslims zijn bang', voorzitter moslimgemeenschap Eindhoven trekt aan belgaat dus niet om een vrouw bij de plus markt of den haag hs dat je dan even weet

10-04-2014, 13:45

Citaat door arab_hier:
Welke lafaard heeft dit op zijn geweten
ja zo zijn de kaasjes. Wel de vrouwen en kinderen aanpakken, maar de mannen durven ze niet. Oh ja, wel met een grote groep, anders gaat t niet werken.
Als we eens weten wie dit heeft geflikt......we moeten hem of haar een lesje leren

10-04-2014, 13:46

Citaat door Julius:
Geen aangifte. Tsja. Daar zou ik ook bang van worden. Geen getuigen ook. Hmm. Doet me denken aan dat verhaal van die twee dames in burqa op Den Haag HS.

Maar of het waar is of niet; het is geen goede zaak als mensen bang zijn op straat. Meer politie dan maar?
Geen getuigen? Omstanders deden niks, dat zijn toch getuigen al houden ze hun mond?

Lafbekken zijn het, en jij twijfelt of het waar is?

10-04-2014, 13:46

Citaat door Batavijf:
De politie zegt geen melding te hebben gehad van de mishandeling. Ook het personeel van de Plus heeft daar niets van meegekregen, zegt een woordvoerder van de supermarkt.

Broodje aap!


Volgens de voorzitter moslimgemeenschap gaat het hierover en niet om een geval waar jij over jankt :


'Veel moslims zijn bang', voorzitter moslimgemeenschap Eindhoven trekt aan bel

10-04-2014, 13:48

Citaat door Batavijf:
De politie zegt geen melding te hebben gehad van de mishandeling. Ook het personeel van de Plus heeft daar niets van meegekregen, zegt een woordvoerder van de supermarkt.

Broodje aap!
Tuurlijk personeel wil zijn billen niet verbranden, dat is het. heeft het personeel oogkleppen op, of zijn ze selectief bijziend?

10-04-2014, 13:50



Citaat door YSME:
ja zo zijn de kaasjes. Wel de vrouwen en kinderen aanpakken, maar de mannen durven ze niet. Oh ja, wel met een grote groep, anders gaat t niet werken.
Als we eens weten wie dit heeft geflikt......we moeten hem of haar een lesje leren


Zo zijn die lafaards altijd al geweest zit in hun DNA zie de nlse geschiedenis er maar op na
altijd de vrouwen en kinderen
Ik heb bijna medelijden met die gasten die dit soort dingen doen als ik er toevallig getuige van ben ...

10-04-2014, 13:53
"Jouw soort", "zit in DNA", "zo zijn..". Racisme viert weer eens hoogtij hier.

10-04-2014, 13:55
Zuster is nu aangifte aan het doen, as we speak. Gelukkig maar.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17