Bekijk volle/desktop versie : Op weg naar “Europese Dwangarbeiders Unie”



09-04-2014, 14:13
Op weg naar “Europese Dwangarbeiders Unie”



Gezamenlijk op weg naar de Verenigde Slavenstaten van Europa
slavenVoor wie het wil zien zijn de voortekens overduidelijk aanwezig, maar zoals gewoonlijk wordt het weer op een manier gebracht zodat de werkende groep Nederlanders stil blijft en de groep die gepakt wordt is te klein en te zwak om iets te kunnen ondernemen. Verdeel en heers, zoals we dat kennen van de Haagse plucheplakkers.
Ik heb het over de ontwikkelingen in Nederland en Europa waar men nu volop bezig is de vruchten van de door henzelf gecreëerde crisis te plukken. Ik realiseer me dat veel lezers van bovenstaande geen chocola kunnen maken, dus sta me toe dit toe te lichten.
Allereerst wil ik erop wijzen dat hetgeen ik hier ga neerzetten pure speculatie is. Ik kan het (nog) niet hard maken maar wie logisch nadenkt zal ongetwijfeld tot dezelfde conclusies komen als ik. Dit gezegd hebbend zal ik een poging wagen hetgeen ik vermoed helder uiteen te zetten.
Concurreren
Nog ruim voor in 2008 de crisis insloeg als een bom, waardoor banken omvielen en landen aan het randje van de afgrond werden gebracht hoorden we al regelmatig van de economen hoe Europa op termijn af zou gaan glijden in de concurrentie strijd op de wereldmarkt. We hebben in Europa relatief weinig grondstoffen en zijn relatief duur vergeleken met opkomende grootmachten als China en Indië waar lage lonen er voor zorgen dat ons veel te dure personeel het vrijwel onmogelijk maakte op prijs te concurreren.
Verarming Noord-Europa
voedselbank
Steeds meer mensen afhankelijk van voedselbank
Destijds opperde ik al het idee dat het plan van Europa om alle landen op gelijk niveau te brengen anders zou gaan uitpakken dan ons werd voorgespiegeld. In plaats van verbetering te brengen in landen waar de welvaart lager lag zou het niveau van de zogeheten Noord Europese landen omlaag worden geschroefd. Wat daar voor nodig is, dat is een bevolking die bereid is een lagere standaard te accepteren. Om dat te bereiken is er geen beter middel dan een crisis waarbij de tering naar de nering moet worden gezet. Anno 2008 was deze een feit! We hadden een crisis van jaren 30 proporties en deze woekert ondanks wat de goed nieuws show uit de politiek ons wil laten geloven vanwege de naderende verkiezingen in Europa nog steeds voort.
Allereerst kwam er de te verwachten klap bij de Zuid Europese landen zoals Griekenland, Portugal en Spanje. Ook in midden Europa werden fikse economische klappen uitgedeeld in Italië en Ierland. Om al dat crisis geweld te beteugelen waren er bakken en bakken met geld nodig vanuit de Noord Europese landen om de EU als geheel overeind te houden. Tot zover een zeer logisch gevolg, want of we nu voor of tegen de Europese Unie zijn, we zitten erin en dus moeten we ons deel doen. Het was tevens een uitgelezen kans de veel besproken banken Unie erdoor te drukken(zien we nu gebeuren) en om Europa alle financiële macht te geven hebben we nu een ESM.
Het resultaat van bovenstaande was dat landen als Nederland moesten gaan hervormen want de schulden van de Noord Europese landen begonnen bedreigende vormen aan te nemen en daar zijn ingrijpende “bezuinigingen” voor nodig, wat zich niet vertaalt naar hervorming maar gewoon ordinaire lasten verzwaringen voor de gewone man. De rijke bovenlaag van 5% werd goed beschermd en deze werd en wordt jaar na jaar rijker terwijl de overige 95% van de bevolking armer en armer wordt. Dit is in mijn beleving een tendens waarvoor bewust is gekozen om onderstaand doel te bereiken.
Tot zover zal het voor iedereen nog goed te volgen zijn, en dus gaan we een stapje verder:
Met bovenstaande werd het volk geconditioneerd om genoegen te nemen met minder en dat proces dat loopt nog steeds. Het volgende pakket van 6 miljard aan lasten verzwaringen staat er alweer aan te komen dankzij Rutte en zijn plucheplakkers en ach waarom ook niet want wij Nederlanders mopperen en mekkeren wel, maar doen uiteindelijk helemaal niets. Het resultaat zal zijn dat de werkende bevolking genoegen moet nemen met het feit dat nog meer van hun zuurverdiende geld richting de staat vloeit door middel van meer belastingen, nieuwe belastingen en ook in de toekomst wordt het steeds minder door een lagere pensioen opbouw. Kortom, we wennen aan minder bestedingsruimte, minder mogelijkheden en maken ons ook geen illusies meer voor wat betreft onze oude dag.
Workforce van steuntrekkers
kleinsma
Jetta Klijnsma
Hier stopt het niet. In de vorm van Jetta Klijnsma, zich voordoend als sociaal maar lijkenpikker van de eerste orde komt er een plan om de rechten van uitkeringsgerechtigden vrijwel niet bestaand te maken. Niet alleen bijstand, maar alle uitkeringen moeten eraan geloven en in haar opzet komt er een “workforce” van steuntrekkers die ingezet kunnen worden waar de staat met de gemeenten als uitvoerend orgaan dat nodig achten. Er wordt wel wat over gemopperd en geklaagd, maar werkend Nederland haalt nog maar een keer de schouders op want het treft hun immers niet? Wie dat gelooft maakt een kapitale denkfout want deze “workforce” van moderne slaven zonder rechten zal uiteindelijk regulier werk verdringen want ze zijn veel goedkoper dan die reguliere werknemer die ook nog eens veel te veel rechten heeft. Gelukkig is hier al over nagedacht en gaan we het ontslagrecht aanpassen zodat het gemakkelijker wordt die dure werkbij eruit te trappen en uiteraard ook veel goedkoper. Werknemer eruit en werkslaaf erin dat zal het verloop zijn waarna die ontslagen werknemer zich aan mag sluiten bij het legioen van moderne werkslaven. Ziet u het patroon al?
Wie denkt dat het zo’n vaart niet zal lopen, wil ik graag even wijzen op onderstaande docu waar glashard wordt aangetoond dat het al gebeurd!
De effecten hiervan zijn ook op Europees niveau al te zien voor wie wakker is. S&P heeft onlangs de rating van het eens zo degelijke Nederland verlaagd van AAA naar AA+ en dat terwijl tegelijkertijd Moody’s de rating van Griekenland omhoog heeft geschroefd. Zo zien we inderdaad de Europese droom ontstaan waar alle landen naar een gelijk niveau worden gebracht: Wij omlaag en de Zuid Europese landen omhoog. Ergens in het midden zijn alle landen straks vrijwel gelijk.
Het eindresultaat zal zijn een Europa met een waar legioen aan werkslaven wat zich voor een habbekrats en zonder rechten of pensioen dood mag werken voor de 5% aan de top en wie zijn of haar muil durft open te treken daarvan zetten we gewoon de uitkering stop! Zo creperen de dwarsliggers vanzelf en houden we een legertje van makke schaapjes over die doen wat hun gezegd wordt zonder commentaar. Uiteraard noemen we het niet zo, nee de term daarvoor is al bedacht. Alle weigeraars, onrendabelen en zwakken mogen creperen want in onze participatie samenleving moet iedereen zijn of haar eigen broek ophouden behalve de overheid uiteraard, die moet verzorgd worden met steeds meer en steeds hogere belastingen.
Wat we dan wel zijn als Europa is concurrerend met de grootmachten China en Indië want lage lonen landen? Dat zijn dan wij!
En dat beste lezer is naar mijn mening het plan. Dit is geen toevallig ontstane crisis en ook zijn de banken niet alleen schuldig. Dit is een zorgvuldig opgezet plan en perfect uitgevoerd.

Bron:http://www.gewoon-nieuws.nl/2013/12/op-weg-naar-europese-dwangarbeiders-unie/#.UpyQ8yfOQ8M