Bekijk volle/desktop versie : Islamhoekje samenvoegen met Onzinhoekje



09-04-2014, 00:41
Lijkt me best een goed plan

09-04-2014, 01:23



Citaat door Mr-Calma:
Lijkt me best een goed plan
Na'am, in dit geval geef ik jou groot gelijk. [/SIZE]

09-04-2014, 07:16
Ach ja, het zijn allemaal Ikjes die zichzelf belangrijk willen maken door het geleerde van goeroes te promoten en denken de wijsheid in pacht te hebben. Over 100 jaar is deze hype verdwenen en maken we plaats voor nieuwe generatie moslims in een nieuw jasje. In ieder geval minder sectes en meer de wetenschappelijke kant van de Koran. Tot die tijd moeten we het doen met Ikjes, We hebben nog een lange weg te gaan.

09-04-2014, 10:00

Citaat door Turksbro:
Ach ja, het zijn allemaal Ikjes die zichzelf belangrijk willen maken door het geleerde van goeroes te promoten en denken de wijsheid in pacht te hebben. Over 100 jaar is deze hype verdwenen en maken we plaats voor nieuwe generatie moslims in een nieuw jasje. In ieder geval minder sectes en meer de wetenschappelijke kant van de Koran. Tot die tijd moeten we het doen met Ikjes, We hebben nog een lange weg te gaan.
Ik vraag me af of het aantal sektes daadwerkelijk zal afnemen. Ik betwijfel het. Het lijkt wel of er steeds bijkomen, maar goed dat is ook zo voorspeld.

09-04-2014, 10:41


Subhan Allah. Maar ik denk ook wel dat dat komt door de leden die komen van onzinhoekje en zich nu meer met de deen bezig houden. Allahu 'alam