Bekijk volle/desktop versie : Shaykh luhaydeen over Hajoerie.



Pagina's : [1] 2 3

08-04-2014, 21:42

Citaat door Manhadj-Salaf:
[video=youtube;XtH7dsxxjyc]http://www.youtube.com/watch?v=XtH7dsxxjyc[/video]
Geen fitna in mijn topic. Baraka Allaahoe fiekoem.
Talloze 'Ulama hebben gesproken over Hajoerie. En wij keren terug naar de geleerde en volgen hen adviezen hierin. Zij praten niet uit begeerten maar komen met bewijzen en dit zijn de meest Godsvrezende mensen en erfgenamen van de profeten. En deze talloze geleerden en dan heb ik het over meer dan 10 geleerden zullen nooit Hajoerie onrecht aandoen.

En hier het advies van Ashaykh Luhaydeen hafidullaah Jala wa 'ala.

08-04-2014, 22:08


In Sha Allah.

09-04-2014, 08:53
Salem aeilikom beste broeder en opener van deze topic. Als ik me niet vergis heb jij deze topic eens eerder geopend. wat voor nut heeft het om het nogmaals te openen vraag ik me af? Wellicht voel jij je geroepen om dit soort zaken te verduidelijken en heb jij de beste intenties. Vooralsnog wil ik je verzoeken om contact op te nemen me de broeders van An Nasieha en hen vragen of jij wel verstandig bezig? Elke dinsdag na les al aqieda al wasitiya kan men vragen stellen. Of je kan de broeders na afloop van de les face-to face een vraag stellen. .... Weet dat Allah ons gaat vragen wat wij hebben gedaan met onze o zo kostbare tijd...


Mijn adviesje is oprecht bedoelt, indien ik me vergis moet je mij maar vergeven, Moge Allah je veel wijsheid en onderricht schenken.

09-04-2014, 09:18
Heb vorige topic ook gevolgd en de enige die fitna veroorzaken zijn toch echt jullie aanhang. Typetjes die van de straat de moskee zijn in gerold. Je krijgt er plaatsvervangende schaamte van.

09-04-2014, 21:08



Citaat door Jiemao:
Salem aeilikom beste broeder en opener van deze topic. Als ik me niet vergis heb jij deze topic eens eerder geopend. wat voor nut heeft het om het nogmaals te openen vraag ik me af? Wellicht voel jij je geroepen om dit soort zaken te verduidelijken en heb jij de beste intenties. Vooralsnog wil ik je verzoeken om contact op te nemen me de broeders van An Nasieha en hen vragen of jij wel verstandig bezig? Elke dinsdag na les al aqieda al wasitiya kan men vragen stellen. Of je kan de broeders na afloop van de les face-to face een vraag stellen. .... Weet dat Allah ons gaat vragen wat wij hebben gedaan met onze o zo kostbare tijd...


Mijn adviesje is oprecht bedoelt, indien ik me vergis moet je mij maar vergeven, Moge Allah je veel wijsheid en onderricht schenken.
Ik vind het een hele nuttige topic Allahuma baarik. Het is voor iedere moslim verplicht om da3wah te doen en dat doet hij, hij plaatst niets anders dan de waarheid.

10-04-2014, 01:17

Citaat door Jiemao:
Salem aeilikom beste broeder en opener van deze topic. Als ik me niet vergis heb jij deze topic eens eerder geopend. wat voor nut heeft het om het nogmaals te openen vraag ik me af? Wellicht voel jij je geroepen om dit soort zaken te verduidelijken en heb jij de beste intenties. Vooralsnog wil ik je verzoeken om contact op te nemen me de broeders van An Nasieha en hen vragen of jij wel verstandig bezig? Elke dinsdag na les al aqieda al wasitiya kan men vragen stellen. Of je kan de broeders na afloop van de les face-to face een vraag stellen. .... Weet dat Allah ons gaat vragen wat wij hebben gedaan met onze o zo kostbare tijd...


Mijn adviesje is oprecht bedoelt, indien ik me vergis moet je mij maar vergeven, Moge Allah je veel wijsheid en onderricht schenken.
Wa 'Alaikoem salaam.

Ik plaatst enkel de adviezen en waarschuwingen van de geleerden, zodat iedereen ziet wat de waarheid is omtrent Hajoerie.
Mijn intentie is dan ook geen om fitna te zaaien, absoluut niet. Hoop dat ik je voldoende heb geïnformeerd.

Citaat door snotdoekje:
Heb vorige topic ook gevolgd en de enige die fitna veroorzaken zijn toch echt jullie aanhang. Typetjes die van de straat de moskee zijn in gerold. Je krijgt er plaatsvervangende schaamte van.


Daarom had ik het onderwerp ook verwijderd. Fitna is slecht en maakt niet uit van wie het komt, het moet altijd bestreden worden.

Citaat door MyTrueStory:
Ik vind het een hele nuttige topic Allahuma baarik. Het is voor iedere moslim verplicht om da3wah te doen en dat doet hij, hij plaatst niets anders dan de waarheid.
Barak Allaah oe fiek.

Advies naar u toe. Blijf altijd bij de geleerden en vooral de grote daaronder. En accepteer hun adviezen en waarschuwingen. Ze praten niet uit begeerten. Dit zijn de meest Godvrezende mensen op aarde en de erfgenamen van de profeten. Zij doen Hajoerie geen onrecht aan, Wallaahie van niet. Het zijn talloze geleerden die hier hebben hierover hebben gesproken.

13-04-2014, 20:38
Alhamdoelilah

13-04-2014, 20:51

Citaat door Abu_7aarith:
Deze snotneuzen moeten surat fatiha leren, wallaah 80 procent of meer van deze gasten maken fouten in fatiha!!!!!
Ga blij zijn met de dood van moslims ga

13-04-2014, 20:56

Citaat door Abu_7aarith:
? Waar komt dat vandaan? Wesh jij voeltje je aangesproken? Hoeveel jaar doe jij nu blij met je "ik ben selefie" ??? Zeg eerlijk kan je fatiha onderhands al zonder fouten reciteren? Gewoon eerlijk zijn
Alhamdoelilaah, wat ik heb gememoriseerd uit de Qor-aan, reciteer ik goed. Nu dan, waar komt jou aanval op de salafies door te zeggen: "deze snotneuzen" en shaykh Rabi' opeens vandaan?

Wat is er mis met jou?

14-04-2014, 20:45

Citaat door Abu_7aarith:
Deze snotneuzen moeten surat fatiha leren, wallaah 80 procent of meer van deze gasten maken fouten in fatiha!!!!!
Taqqilah agi, niet zweren over iets waar je geen bewijs voor hebt.

14-04-2014, 21:13

Citaat door Manhadj-Salaf:
Taqqilah agi, niet zweren over iets waar je geen bewijs voor hebt.
Waarom reageer jij nu wel? Straks haal jij het topic weer weg.
As-Shaykh al-Luhaydaan gaf geen djarh moefasser,.......

14-04-2014, 21:29
Volgens ‘Aisha [Radhiya Allahu ‘anha] heeft de Boodschapper van Allah [sallAllahu ‘alayhi wa salam] gezegd:

“De meest verafschuwde mens bij Allah is de ruziemaker, de betwister.”

[Unaniem overeengekomen, overgeleverd door Al-Bukhari nr. 2457 & Muslim nr. 2668

22-04-2014, 16:47


Barak Allaahu fiekom

26-04-2014, 19:42
Masha Allaah

26-04-2014, 19:45
Weet jij of Hajoori al een respons heeft op al die weerleggingen?

Pagina's : [1] 2 3