Bekijk volle/desktop versie : Voor de bekrompen dames.



Pagina's : [1] 2 3 4 5

08-04-2014, 15:36
Een BABY, is geen oplossing voor de problemen die je hebt met je man.
Kom veel reacties tegen in topics met 'Wordt zwanger/neem een kind' dat zullen de problemen ( lees: een man die vreemdgaat/niet omkijkt naar zn vrouw/is vaak weg/druk etc) opgelost worden. Uhm? de man is niet eens ge-interesseert in zn vrouw laat staan in een kind erbij. Laat ze eerst dat oplossen of ze überhaupt bij elkaar horen. Red eerst je huwelijk en kijk dan naar verdere opties. Doe een kind dit niet aan! Een kindje is geen reservewiel! Een baby hoort uit liefde te ontstaan niet uit ellende.



Einde bericht.

08-04-2014, 15:42



Citaat door ENVY_ME:
Een BABY, is geen oplossing voor de problemen die je hebt met je man.
Kom veel reacties tegen in topics met 'Wordt zwanger/neem een kind' dat zullen de problemen ( lees: een man die vreemdgaat/niet omkijkt naar zn vrouw/is vaak weg/druk etc) opgelost worden. Uhm? de man is niet eens ge-interesseert in zn vrouw laat staan in een kind erbij. Laat ze eerst dat oplossen of ze überhaupt bij elkaar horen. Red eerst je huwelijk en kijk dan naar verdere opties. Doe een kind dit niet aan! Een kindje is geen reservewiel! Een baby hoort uit liefde te ontstaan niet uit ellende.



Einde bericht.
O? Ik ben zulke tips eerlijk gezegd nog nooit tegen gekomen hier.

08-04-2014, 15:42

Citaat door Mirella:
O? Ik ben zulke tips eerlijk gezegd nog nooit tegen gekomen hier.
Jij leeft in een grot, thats why.

08-04-2014, 15:43

Citaat door ENVY_ME:
Jij leeft in een grot, thats why.
Kan je me aanwijzen waar. Zou diegene graag op haar plek willen zetten.

08-04-2014, 15:44


Vb nr 1:

Citaat door tamshoent-c:
Is een kind nemen misschien een optie?
http://forums.marokko.nl/showthread.php?p=122663287#post122663287

08-04-2014, 15:44
oplossingen om je man aan je te binden

1. maak een baby met je man
2. koop een huis met je man
3. zwarte magie

08-04-2014, 15:45

Citaat door ENVY_ME:
Voor de meid die ze3ma interessant kwam doen met 'Dit heb ik nog nooit gezien ergens.


Vb nr 1:

http://forums.marokko.nl/showthread.php?p=122663287#post122663287
Waarom reageer je zo opgefokt. Ik maakte een doodnormale opmerking ik heb je niet gevraagd of je jezelf zou willen ophangen.

08-04-2014, 15:46

Citaat door Mirella:
Waarom reageer je zo opgefokt. Ik maakte een doodnormale opmerking ik heb je niet gevraagd of je jezelf zou willen ophangen.
Hormonen.
En ik heb een allergie voor domme opmerkingen. Sorry, can't help it.

08-04-2014, 15:47

Citaat door 3azie:
je zit er helemaal NAAST !!!!


het is geen oplossing .maar een LEVENSLANGE VERBINTENIS.
door een baby te nemen , heb je 100% kans op een levenslange financiële ondersteuning van je ex.
daar gaat het om , het is niet om je huwelijk te redden , maar om je levenstyLE te behouden die je gewend bent met de knaken van je EX.
Sick mind.

08-04-2014, 15:51

Citaat door 3azie:
tja, marokkaanse logica.
Volgensmij ben je de enige die zo denkt. En dat voor een vent? Ziek.
Wil je svp op een man-gerelateerde forum hangen. Want je hebt hier niets te zoeken tussen de getrouwde vrouwen.

08-04-2014, 15:52

Citaat door ENVY_ME:
Hormonen.
En ik heb een allergie voor domme opmerkingen. Sorry, can't help it.
Hang jezelf dan maar op.

08-04-2014, 15:53

Citaat door ENVY_ME:
Volgensmij ben je de enige die zo denkt. En dat voor een vent? Ziek.
Wil je svp op een man-gerelateerde forum hangen. Want je hebt hier niets te zoeken tussen de getrouwde vrouwen.
Een sarcastische reactie niet begrijpen, je bent ook nog eens dom.

08-04-2014, 15:53


Hahahahahaha oke funny.

08-04-2014, 15:53

Citaat door 3azie:
tja, marokkaanse logica.
Denk je? Ik heb er zelf nooit bij stilgestaan. Maar wel ziek als dit echt 'normaal' is.

08-04-2014, 15:53

Citaat door Mirella:
Hang jezelf dan maar op.
Daar ben ik teveel Godvrees voor. Wat is dit nou voor tip? Stel dat je iemand tegenover je hebt die ernstig depressief is. En die reactie net de druppel was? je zou dan onbewust een moord op je naam hebben.
Filter alvorens je typt meid.

Pagina's : [1] 2 3 4 5