Bekijk volle/desktop versie : 150000 doden in Syrië is de nare werkelijkheid...



Pagina's : [1] 2

07-04-2014, 16:37


Zeg je meent het?... De meeste doden zijn pro-overheid mensen.. dit is notabene een getal door de Syrian Observatory for Human Rights (SOHR), een in engeland pro-rebellen en gesteund door het westen organisatie, maar zelfs in hun cijfers zie je dat de meeste doden niet op conto zijn van de overheidsmensen en de pro-overheidmensen..

most of the reported deaths in Syria have not been committed by forces under Bashar al-Assad’s command.

http://blogs.cfr.org/zenko/2014/04/01/syria-civil-war-total-fatalities/


Dit zet dingen meer in zijn perspectief, we moeten de waarheid eens onder ogen zien over deze oorlog,

07-04-2014, 23:09


Ik vraag me af welke excuses nu weer worden gebruikt.. laat me raden.. Assad heeft deze cijfers aan SOHR gegeven .. men gaat geloven in zijn eigen leugens, dat alleen om politieke redenen.

Uiteraard weinig animo voor de jihadi-groupies om te reageren en om hun haat naar alles wat niet soenie is te ventileren, of zijn de doden van anderen minder "belangwekkend"?

08-04-2014, 00:13
Geen gevloek met "hond" of andere dit soort intelligente uitlatingen van de internetjihadies? Valt me tegen..of zijn hun dood hun 'eigen schuld" ?

08-04-2014, 00:28

Citaat door elTahar:


Zeg je meent het?... De meeste doden zijn pro-overheid mensen.. dit is notabene een getal door de Syrian Observatory for Human Rights (SOHR), een in engeland pro-rebellen en gesteund door het westen organisatie, maar zelfs in hun cijfers zie je dat de meeste doden niet op conto zijn van de overheidsmensen en de pro-overheidmensen..

most of the reported deaths in Syria have not been committed by forces under Bashar al-Assad’s command.

http://blogs.cfr.org/zenko/2014/04/01/syria-civil-war-total-fatalities/


Dit zet dingen meer in zijn perspectief, we moeten de waarheid eens onder ogen zien over deze oorlog,
Dit betekent dat rebellen op militairen en milities van Assad schieten(57511), maar Assad schiet op burgers (51212 doden, onder wie veel vrouwen en kinderen). Dit wordt oorlogmisdaad genoemd. Burgers zijn vermoord door chemische wapens, Skud-B raketten en bombardementen met MIG's en vatten vol explosieven.

08-04-2014, 00:36



Citaat door Tehrani:
Dit betekent dat rebellen op militairen en milities van Assad schieten(57511), maar Assad schiet op burgers (51212 doden, onder wie veel vrouwen en kinderen). Dit wordt oorlogmisdaad genoemd. Burgers zijn vermoord door chemische wapens, Skud-B raketten en bombardementen met MIG's en vatten vol explosieven.
Lol je hallucineert, dit betekent notabene van een pro-rebellen organisatie dat de meeste doden niet op conto zijn van de overheidsmensen maar door takfiri jihadisten die zelf niet vies zijn om mortieren, bommen, autobommen. raketten en misschien zelfs chemische wapens hebben gebruikt, dat noem ik een oorlogsmisdaad, of gelden oorlogsmisdaden alleen voor Assad? lol, dommerik ben je ook

08-04-2014, 00:37
Als je hulp moet inschakelen van buiten af puur om aan de macht te blijven en uitgerekend van groepen die de zelfde geloofs aanhang hebben als jou heb je zoiezo verloren dus deze oorlog is vanaf de 1ste dag al verloren geweest alleen de gevechten tussen de strijders onderling is wat er voor zorgt dat Asshead aan de macht kan blijven...

08-04-2014, 00:41

Citaat door JabhatNusra:
Als je hulp moet inschakelen van buiten af puur om aan de macht te blijven en uitgerekend van groepen die de zelfde geloofs aanhang hebben als jou heb je zoiezo verloren dus deze oorlog is vanaf de 1ste dag al verloren geweest alleen de gevechten tussen de strijders onderling is wat er voor zorgt dat Asshead aan de macht kan blijven...
lol Tehrani je hebt bijval van je vriendjes.. over hulp van buitenaf gesproken lol... nusrat bestaat alleen maar uit onthoofders uit andere landen, mede gesteund door Erdogan, Riyad en de Amerikanen lol

08-04-2014, 00:54

Citaat door elTahar:
lol Tehrani je hebt bijval van je vriendjes.. over hulp van buitenaf gesproken lol... nusrat bestaat alleen maar uit onthoofders uit alle kanden gesteund door Erdogan, Riyad en de Amerikanen lol
Amerikanen hebben Al-Nusra op hun terreurlijst geplaatst, terwijl Hezbola was al 30 jaar gespaard gebleven en pas in 2013 in terreurlijst gezet(alleen militaire tak).

08-04-2014, 00:57

Citaat door Tehrani:
Amerikanen hebben Al-Nusra op hun terreurlijst geplaatst, terwijl Hezbola was al 30 jaar gespaard gebleven en pas in 2013 in terreurlijst gezet(alleen militaire tak).
Nusra wordt gesteund door de amerikanen, lieg niet, ze krijgen zelfs hulp van de zogenaamde FSA getraind in de o zo democratische Jordanië

http://www.vice.com/en_uk/read/syria-deraa-USA-Jordan-FSA-regime-CIA

08-04-2014, 00:58
ik dacht dat liegen haram was in de islam Tehrani

08-04-2014, 02:29
In plaats van jullie zelf druk te maken over wie er nu gelijk heeft qua cijfers, zou ik eens gaan nadenken hoe deze slachting tot een eind kan worden gebracht.
Het gaat hier om 150.000+ doden hoor!

08-04-2014, 02:33
Omdat het probleem is Batavijf, als je niet erkent dat de rebellen een even groot aandeel hebben in dit geheel en het beeld blijft ontstaan dat de rebellen koorknapen zijn dan los je het probleem niet op. Mijn zeer bescheiden mening, Rusland moet Syrië en Amerika moet SA, Turkije en de andere sponsors onder druk zetten. Allereerst dat er vrije verkiezingen komen, die door internationale waarnemers wordt gecontroleerd (niet door de hoofdrolspelers) , die zelf kunnen stemmen hoe de toekomst wordt.

08-04-2014, 02:46



Citaat door elTahar:
Omdat het probleem is Batavijf, als je niet erkent dat de rebellen een even groot aandeel hebben in dit geheel en het beeld blijft ontstaan dat de rebellen koorknapen zijn dan los je het probleem niet op. Mijn zeer bescheiden mening, Rusland moet Syrië en Amerika moet SA, Turkije en de andere sponsors onder druk zetten. Allereerst dat er vrije verkiezingen komen, die door internationale waarnemers wordt gecontroleerd (niet door de hoofdrolspelers) , die zelf kunnen stemmen hoe de toekomst wordt.
Maar dan zal eerst het vechten door al die 'buitenstaander' waaronder de patatjihadi's en het regime moeten stoppen. Ik zie dit helaas nog niet snel gebeuren.
Elke dode is er een teveel. Maar als het dan toch moet gebeuren, liever een jihadist dan een burger!

08-04-2014, 02:54

Citaat door Batavijf:
Maar dan zal eerst het vechten door al die 'buitenstaander' waaronder de patatjihadi's en het regime moeten stoppen. Ik zie dit helaas nog niet snel gebeuren.
Elke dode is er een teveel. Maar als het dan toch moet gebeuren, liever een jihadist dan een burger!
en dat komt omdat Erdogan ze vrije toegang geeft via Turkije om daar te vechten, betaald door SA, Qatar en zelfs de amerikanen. Amerika moet SA onder druk zetten om te stoppen met het sponsoren van deze jihadisten en Erdogan onder druk zetten om ze te helpen (notabene een NATO-lid die nusra helpt), Dan als er weer relatieve stabiliteit is dan zou door de VN een referendum kunnen plaatsvinden waar de mensen zelf kunnen bepalen welke kant ze willen opgaan met Syrië

08-04-2014, 03:04

Citaat door elTahar:
en dat komt omdat Erdogan ze vrije toegang geeft via Turkije om daar te vechten, betaald door SA, Qatar en zelfs de amerikanen. Amerika moet SA onder druk zetten om te stoppen met het sponsoren van deze jihadisten en Erdogan onder druk zetten om ze te helpen (notabene een NATO-lid die nusra helpt), Dan als er weer relatieve stabiliteit is dan zou door de VN een referendum kunnen plaatsvinden waar de mensen zelf kunnen bepalen welke kant ze willen opgaan met Syrië
Lees dit eens.

http://www.nrc.nl/longreads/2014/04/07/niet-assad-maar-erdogan-zit-achter-de-gifgasaanval-in-syrie/

Pagina's : [1] 2