Bekijk volle/desktop versie : Zinedine Zidane wordt opvolger van Ancelotti bij Real Madrid



07-04-2014, 10:18
Real Madrid heeft een speciaal traject uitgestippeld voor Zinedine Zidane. De legendarische voetballer wordt, volgens France Football, klaargestoomd op het grote werk: hoofdtrainer van Real Madrid. In 2016 moet hij er klaar voor zijn.


[FONT=Arial] [/FONT]
[FONT=Arial] Generaties zagen hoe Zidane de ene naar de andere mooie actie maakte. Hij volgt momenteel de cursus betaald voetbal en die heeft hij in 2016 afgerond. 'Ik ben een ambitieuze trainer. Als ik trainer ben wil ik aanvallend voetbal spelen en prijzen winnen', aldus Zidane tegen het Franse blad.[/FONT]
[FONT=Arial] [/FONT]
[FONT=Arial] Alle voortekenen zijn er en in Frankrijk weten ze het zeker. Zinedine Zidane wordt in 2016 trainer van Real Madrid. Ancelotti & co zijn hem daar nu al op aan het voorbereiden. Zizou zelf voelt zich ook meer trainer. 'Ik heb een bestuurlijke functie gehad, maar ik voel me vooral trainer. Ik hoor op het voetbalveld te staan.'

07-04-2014, 20:20


Onlangs een mooie reportage van Zidane ( Nieuw leven) gezien, en ik denk persoonlijk wel dat hij een goede trainer kan worden.


[video]https://www.youtube.com/watch?v=3DKTrGS78a0[/video]