Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Sterren!!!

Pagina's : [1] 2

kickgirl
05-04-2002, 12:33

Onlangs kwam ik Glaze tegen die een radioprogramma heeft bij Q the Beat! Mijn vraag aan jullie is welke sterren zijn jullie allemaal tegengekomen. Kus kickgirl :zwaai:

Stille
05-04-2002, 13:13
BETTY VAN BIG BROTHER DE ZANGROEP BLUE(mmmmm lekkere stukken alle vier) HERMAN BRUSSELMANS Beslama

Stille
05-04-2002, 14:26
Hallo dirck alles goed :boogie: boogie: Kom je een piepje nemen op deze forum dada :zwaai: :zwaai: Beslama

kickgirl
05-04-2002, 14:28
he dirck Je gaat hier geen reclame lopen maken voor Pimmie ja! En al helemaal niet in mijn topic! Heb je dat begrepen? Want als je zin hebt om te kloten en om te spelen. Zoek dan maar de dichtsbijzijnde speeltuin of zandbak en doe daar maar wat je met je pimmetje wilt! Ushhhhh

kickgirl
05-04-2002, 15:19

o la la zeker een topper! En wie wilt Figo niet tegenkomen? kissies

kickgirl
05-04-2002, 15:48
he die sterren zijn toch ook famous bij ons of niet Brown_ Eyes? kus Kickgirl

lelalaila
05-04-2002, 16:25
IK BEN TEGENGEKOMEN NORDIN BOUKAIRIE, DEF, EEN AANTAL EGYPTISCHE FILM SPEELERS EN ZANGERS EN DAT IS HET WEL!!!!

FATINELLE
05-04-2002, 18:47
Katja Schuurman ...... in zo een rijlesauto van Gerritsen. Herman Siezen.........in de trein naar Den Haag Edgar Davids......... op de fiets, bij nieuwezijds voorburgwal dat stomme wijf van Call TV met blonde haar, beetje mollig. Tatum en Jennifer (zehma brutale meiden) ......... in Scheveningen Katja en Brigite als Lijst 0 in Osdorp en nog veel meeeeerrrrrrrrrr Ohja .....2 zangers van replay ......in de bioscoop (The Cell) En Khalid Bennani, Najat Atabou en Asri en nog veel meeeeeeeeeeeeeeer.

SaraZena
05-04-2002, 21:27
Katja en birgit => Bij een theater voorstelling ontmoet Tatum dagelet => samen meegespeeld in een film Anita van GTST => leidse plein, wat een takkewijf is dat!!! Regilio Tuur => Auto rai Broertje van Carlo Boszhard=> In de tv studio Martijn Krabé => op een filmset Mustapha (= 100% HOMO=doodzonde!!!)uit Westenwind => filmset Danny Rook => in de tv studio Felix van Kassa! => bezine station is een hele aardige man En nog veel meer, maar als je zoveel van die gasten zit, dan stelt het op en gegeven moment niks meer voor , maar het is wel leuk :zwaai:

remii
05-04-2002, 22:09
johan cruyff ....in de euromast (totterdam) regillio tuur ......rotterdam minister pronk...in het wtc-gebouw ad melkert ...ook in het wtc gebouw ray ( 2 unlimited) ahmed aboutalib ..je weet wel die bekende marokkaan tatjana simic ..... en leila19 ......de wereldberoemde mohakoes :) maar toch ..de enigste die ik heel graag zou willen zien is britney ...het liefst naast mij op het altaar hahaha :)

SaraZena
05-04-2002, 22:12
he remii, britney was pas nog in nederland!

EsteeLauder01
05-04-2002, 22:13
Origineel gepost door remii johan cruyff ....in de euromast (totterdam) regillio tuur ......rotterdam minister pronk...in het wtc-gebouw ad melkert ...ook in het wtc gebouw ray ( 2 unlimited) ahmed aboutalib ..je weet wel die bekende marokkaan tatjana simic ..... en leila19 ......de wereldberoemde mohakoes :) maar toch ..de enigste die ik heel graag zou willen zien is britney ...het liefst naast mij op het altaar hahaha :) Awel remii, je bent vergeten te melden wie je nog gezien hebt! De wereldbefaamde Estée Lauder. Of ben je het al vergeten??

SaraZena
05-04-2002, 22:15

Origineel gepost door Estée Lauder Awel remii, je bent vergeten te melden wie je nog gezien hebt! De wereldbefaamde Estée Lauder. Of ben je het al vergeten?? en de beroemde SabrinaT, ik begrijp niet dat je mij er niet bij vermeld :confused: remiiiiiiiiiiiiiiiii

SweetRose
05-04-2002, 22:21
Sterren? nog nooit één gezien neen wacht, ik zie elke dag sterren, namelijk mijn ouders, die zijn in mijn ogen al sterren genoeg!! hahaha xx

remii
05-04-2002, 22:21
hahah excuses voor mijn botheid dames vraag wil ik de volgende celebrity's toevoegen aan mijn lijstje estee lauder ... onze parfum madame van yasmina.nl sabrinat ....onze charmante zakenvrouw star ...onze elegante soussia 100% ..de toekomstige agatha cristie :) :D

Pagina's : [1] 2