Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Wenkbrauwen.



06-04-2014, 20:23

Hallo dames ik heb van mezelf dun lichte wenkbrauwen, en ik wil graag weten welke goedkope oogpotlood het beste is en waar je het vandaan kan halen (winkels). En graag welk oogpotlood jullie gebruiken , en hoe doen jullie je oogpotlood op je wenkbrauwen wil ook tips hoe jullie het zelf doen Please.
Alvast bedankt.


06-04-2014, 20:26


Bedoel je wenkbrauw potlood?
Die zijn verkrijgbaar in drogisten etos, kruidvat, trekpleister zijn ze niet zo prijzig.
Ik raad je aan om met de potlood het omtrek te tekenen vervolgens met de wenkbrauwpoeder het in te vullen.
Met poeder geeft het namelijk een natuurlijke look.

06-04-2014, 20:51

Citaat door MissImanex:
Bedoel je wenkbrauw potlood?
Die zijn verkrijgbaar in drogisten etos, kruidvat, trekpleister zijn ze niet zo prijzig.
Ik raad je aan om met de potlood het omtrek te tekenen vervolgens met de wenkbrauwpoeder het in te vullen.
Met poeder geeft het namelijk een natuurlijke look.
Dankjewel maar hoe doe jij het zou je het me willen uitleggen de rest natuurlijk ook misschien is er verschil in.

08-04-2014, 19:01
Ze legt het uit toch ? Eerst met een potlood met scherpe punt de buitenste vorm omlijnen (dun) en dan met wenkbrauwpoeder inkleuren
Neem niet een te donkere kleur!

Je hebt goede YouTube filmpjes

Ik zelf gebruik een simpel Hema potlood

08-04-2014, 20:51



Citaat door xara:
Ze legt het uit toch ? Eerst met een potlood met scherpe punt de buitenste vorm omlijnen (dun) en dan met wenkbrauwpoeder inkleuren
Neem niet een te donkere kleur!

Je hebt goede YouTube filmpjes
Ik zelf gebruik een simpel Hema potlood
Thanxxx maar niet iedereen doet het zelfde wil meer tips.

09-04-2014, 00:39
Persoonlijk vind ik dit een heel handig en uitgebreid filmpje by the lovely Camila!

[video=youtube;Q449N-usvvU]http://www.youtube.com/watch?v=Q449N-usvvU[/video]

09-04-2014, 14:35
Potlood is niet om je wenkbrauwen in te kleuren. Je trekt een lijntje rond je onderste wenkbrauw, en dan heb je een borsteltje waarmee je je het over je wenkbrauwen veegt.

Vele dames kleuren de wenkbrauwen LETTERLIJK in, en dat is totaal niet de bedoeling.

10-04-2014, 23:57
Ik gebruik de wenkbrauwpoeder van catrice. Ben er heel tevreden mee!!

11-04-2014, 19:07

Citaat door Anoniem1993:
Potlood is niet om je wenkbrauwen in te kleuren. Je trekt een lijntje rond je onderste wenkbrauw, en dan heb je een borsteltje waarmee je je het over je wenkbrauwen veegt.

Vele dames kleuren de wenkbrauwen LETTERLIJK in, en dat is totaal niet de bedoeling.
Je wenkbrauwen kan je prima inkleuren met een potlood, zorg er wel voor dat het natuurlijk blijft. Zet kleine streepjes, zodat het net haartjes lijken.