Bekijk volle/desktop versie : Liefde nooit meer ervaren



Pagina's : [1] 2 3

06-04-2014, 14:38
Wat als je bang bent dat je nooit meer de liefde zult ervaren die je van bepaald persoon (ex) hebt gehad. Wie heeft hier ervaring mee? Ik denk dat vrouwen hier makkelijker mee kunnen handelen omdat zij niet helemaal verliefd hoeven te zijn om gelukkig met een persoon te kunnen leven.

06-04-2014, 14:44



Citaat door Abdel199:
Wat als je bang bent dat je nooit meer de liefde zult ervaren die je van bepaald persoon (ex) hebt gehad. Wie heeft hier ervaring mee? Ik denk dat vrouwen hier makkelijker mee kunnen handelen omdat zij niet helemaal verliefd hoeven te zijn om gelukkig met een persoon te kunnen leven.
Volgens mij bedoel je eerder de mannen...?

06-04-2014, 14:49
Ik denk wanneer er een nieuwe liefde in je leven komt, dat je dan over de andere liefde heen komt. Ik geloof niet dat je maar 1 liefde kunt hebben. Ik dacht altijd dat mannen er heel rationeel in zaten, maar volgens mij als jullie verliefd worden dan zijn jullie nog erger dan vrouwen. Stiekem denken jullie heel vaak aan jullie ex, al beweren jullie van niet.

06-04-2014, 15:38

Citaat door Fabolous_bitch:
Volgens mij bedoel je eerder de mannen...?
Precies.
Dacht ik ook.

06-04-2014, 15:39



Citaat door Marokkaans_roos:
Ik denk wanneer er een nieuwe liefde in je leven komt, dat je dan over de andere liefde heen komt. Ik geloof niet dat je maar 1 liefde kunt hebben. Ik dacht altijd dat mannen er heel rationeel in zaten, maar volgens mij als jullie verliefd worden dan zijn jullie nog erger dan vrouwen. Stiekem denken jullie heel vaak aan jullie ex, al beweren jullie van niet.

06-04-2014, 15:43
Ik denk ook inderdaad dat mannen daar makkelijker mee om kunnen gaan.

06-04-2014, 15:44
Misschien denken mannen er zo over maar zo zijn vrouwen niet. Als ze verliefd zijn op iemand dan kan zelfs Brad Pitt (ik zeg maar wat) niet aan 'm tippen. Er is voor haar maar 1 man op aarde. Mannen zijn hier anders in, al zijn ze verliefd op 1 vrouw maar worden toch makkelijk verleidt. Denk ik.

06-04-2014, 15:45
Verstand boven gevoel altijd altijd!
Een ex is niet zomaar een ex.
Je moet dingen een nieuwe kans geven in je leven anders kom je niet vooruit!

06-04-2014, 16:00
Waarschijnlijk is die liefde voor je ex dan nog steeds aanwezig? Als die liefde er niet meer is ben je het al lang vergeten lijkt me?

06-04-2014, 16:10
Het kan dat je verder gaat maar eerste liefde roest niet. Ik geloof echt dat als je echt van 1 oprecht hebt gehouden dat je nooit zoveel voor een ander kan voelen. Je kan misschien met de tijd om iemand geven maar echt van iemand houden zoals numero 1 denk het niet.!

06-04-2014, 16:17
Klopt. Mannen zijn gevoeliger dan je denkt. Uitzonderingen daargelaten.

Citaat door Marokkaans_roos:
Ik denk wanneer er een nieuwe liefde in je leven komt, dat je dan over de andere liefde heen komt. Ik geloof niet dat je maar 1 liefde kunt hebben. Ik dacht altijd dat mannen er heel rationeel in zaten, maar volgens mij als jullie verliefd worden dan zijn jullie nog erger dan vrouwen. Stiekem denken jullie heel vaak aan jullie ex, al beweren jullie van niet.

06-04-2014, 16:18
Is nog aanwezig inderdaad. Of het is het gemis. Ik weet het ook niet meer.

Citaat door Tayiba:
Waarschijnlijk is die liefde voor je ex dan nog
steeds aanwezig? Als die liefde er niet meer is ben je het al lang vergeten lijkt me?

06-04-2014, 16:19


Dat is dus precies wat ik denk.

Citaat door Nadorlady010:
Het kan dat je verder gaat maar eerste liefde roest niet. Ik geloof echt dat als je echt van 1 oprecht hebt gehouden dat je nooit zoveel voor een ander kan voelen. Je kan misschien met de tijd om iemand geven maar echt van iemand houden zoals numero 1 denk het niet.!

06-04-2014, 16:24

Citaat door Abdel199:
Klopt. Mannen zijn gevoeliger dan je denkt. Uitzonderingen daargelaten.
Is niet goed!

06-04-2014, 16:25

Citaat door Abdel199:
Dat is dus precies wat ik denk.
En toch hoe hard het ook is moet je verder gaan met je leven. Hoe doe je dat? Gewoonweg de pad van Allah volgen en op Hem vertrouwen. Als iets voor jou bestemd was dan had het jou bereikt,mocht het niet zo zijn moet je je erbij neerleggen en op Hem vertrouwen. Want Allah houdt van diegene die het vertrouwen in Hem leggen.

Het betekent niet dat je in ene niet meer van diegene zal houden. Maar je zal er mee leren om gaan en het beter accepteren.

Pagina's : [1] 2 3