Bekijk volle/desktop versie : Aangifte doen tegen het programma Opsporing Verzocht



Pagina's : [1] 2 3

04-04-2014, 12:56
Nu we toch bezig zijn, dat programma is verantwoordelijk voor het in slecht daglicht stellen van Marokkanen.
Zoals we onderhand wel weten brengt dat programma bijna alleen Marokkanen in beeld, dit is dus duidelijk brainwashing wat ze doen met nederland.

Wat vinden jullie

04-04-2014, 12:58


Ga iets nuttigs doen denk ik nu. Het is vrijdag. Surat lkaf schijnt goed te zijn

04-04-2014, 12:59
Ik ga aangifte doen tegen al die mensen die aangifte doen terwijl ze niet eens weten waarvan.

04-04-2014, 13:03
Geloof mij als ik zeg dat er een tijd komt dat dit programma op z'n blaren gaat zitten, zoals wilders nu.
Nu slapen we alleen nog.

04-04-2014, 13:04



Citaat door _Bride2014_:
Ik ga aangifte doen tegen al die mensen die aangifte doen terwijl ze niet eens weten waarvan.
waarom ga je aangifte doen tegen al die mensen die niet weten waarvan.

04-04-2014, 13:04

Citaat door karima_20:
Ga iets nuttigs doen denk ik nu. Het is vrijdag. Surat lkaf schijnt goed te zijn
doe jij nu wat nuttigs dan?

04-04-2014, 13:23

Citaat door Mirella:
waarom ga je aangifte doen tegen al die mensen die niet weten waarvan.
Uiteraard niet letterlijk aangifte, maar als het kon, zou ik het doen.

Ik ben volledig voor melding maken/aangifte doen als je weet waarom/waarvan etc. Het is een geweldig recht wat wij hier in Nederland hebben en ik vind dat hier de laatste weken flink misbruik van is gemaakt.
Nu is het een soort lachertje geworden "Ik ga aangifte doen" net als "Ik ga naar de AH". Iedereen doet aangifte tegen elkaar en de helft weet letterlijk niet waarvan, waar het in de wet is terug te vinden, óf het überhaupt is terug te vinden. Hell, een deel had die hele beelden van Wilders niet eens gezien maar ging aangifte doen omdat de buurman het ook deed.

Nee, ik vind het nu een circus geworden waar ik absoluut geen deel van wil uitmaken.

04-04-2014, 13:29

Citaat door _Bride2014_:
Uiteraard niet letterlijk aangifte, maar als het kon, zou ik het doen.

Ik ben volledig voor melding maken/aangifte doen als je weet waarom/waarvan etc. Het is een geweldig recht wat wij hier in Nederland hebben en ik vind dat hier de laatste weken flink misbruik van is gemaakt.
Nu is het een soort lachertje geworden "Ik ga aangifte doen" net als "Ik ga naar de AH". Iedereen doet aangifte tegen elkaar en de helft weet letterlijk niet waarvan, waar het in de wet is terug te vinden, óf het überhaupt is terug te vinden. Hell, een deel had die hele beelden van Wilders niet eens gezien maar ging aangifte doen omdat de buurman het ook deed.

Nee, ik vind het nu een circus geworden waar ik absoluut geen deel van wil uitmaken.
Yeh Dombo hoe bedoel je een deel wist geen eens waarvan. Het kwam letterlijk 24/7 in de media zijn uitspraken. Al had je het niet willen zien moest je het wel gezien hebben, tenzij je leeft in een grot afgezonderd van de hele wereld. Zelfs kinderen wisten het. Misbruik van het recht was het totaal niet, want zijn uitspraken gingen gewoonweg te ver. Iedereen die aangifte heeft gedaan ongeacht of hier überhaupt iets meegedaan wordt staat in zijn recht. Al is het maar als protest. Aangifte tegen opsporing verzocht is natuurlijk absurd dan moet je de hele mediawereld aanklagen voor de manier zij beelden naar buiten brengen.

04-04-2014, 13:33
, en morgen doe je aangifte tegen je koelkast omdat deze in de keuken staat ?

Probeer voortaan, voordat je een topic opent, na te denken.

04-04-2014, 13:36

Citaat door Mirella:
Nu we toch bezig zijn, dat programma is verantwoordelijk voor het in slecht daglicht stellen van Marokkanen.
Zoals we onderhand wel weten brengt dat programma bijna alleen Marokkanen in beeld, dit is dus duidelijk brainwashing wat ze doen met nederland.

Wat vinden jullie


Waarom niet meteen RTL 4 ook aanklagen. Steeds homo's uitzenden, ook discriminatie!

Ik vind dat de ouderen die hun eigen kinderen zien op Opsporing verzocht (ik weet dat het er hoop zijn) hun eigen kinderen
eerst 60x zweepslagen moet geven waarbij ze bloedend naar de politie worden gebracht.

04-04-2014, 13:41

Citaat door Delcine:
Yeh Dombo hoe bedoel je een deel wist geen eens waarvan. Het kwam letterlijk 24/7 in de media zijn uitspraken. Al had je het niet willen zien moest je het wel gezien hebben, tenzij je leeft in een grot afgezonderd van de hele wereld. Zelfs kinderen wisten het. Misbruik van het recht was het totaal niet, want zijn uitspraken gingen gewoonweg te ver. Iedereen die aangifte heeft gedaan ongeacht of hier überhaupt iets meegedaan wordt staat in zijn recht. Al is het maar als protest. Aangifte tegen opsporing verzocht is natuurlijk absurd dan moet je de hele mediawereld aanklagen voor de manier zij beelden naar buiten brengen.
Ten eerste wil ik jou complimenteren met jouw volwassenheid. Heel knap dat je mensen dombo durft te noemen op een forum.

Ten tweede: ik heb nergens gezegd dat de uitspraken niet te ver gingen. Sterker nog, ik heb mensen geholpen met het opstellen van hun aangifte in de eerste dagen na de uitspraken.
Ook daarom weet ik dat er mensen zijn die gewoon totaal niet wisten waarvan ze aangifte deden en ja, er zaten ook mensen bij die de beelden niet hadden gezien ofwel niet begrepen wat hij daar zei(taal). Er gingen hele hordes mensen "met z'n alluh" naar het politiebureau. Hier kreeg ik persoonlijk geen fijn gevoel bij. Mag dat? Hartelijk dank.

04-04-2014, 13:42

Citaat door NabiL99:
zij heeft wel gelijk

het enige wat ze laten zien zijn hoofddoekjes die helemaal niet marokkaans zijn

en noord afrikanen terwijl hun websitte vol staat met blanke mannen gezocht en blanke vrouwen

en telkens maar roepen noord afrikaans uiterlijk vieze nederlanders
Omdat wij de meest walgelijke dingen doen zoals oudjes beroven

04-04-2014, 13:43



Citaat door NabiL99:
waarom zenden ze niet die blanke mannen die gezocht worden ..waarom telkens alleen maar noord afrikanen en hoofddoekjes

hebben jullie het niet gemerkt dan

blijf maar verder slapen domme mensen ..
Omdat die blanken wel slim genoeg zijn om hun gezicht te bedekken

04-04-2014, 13:44
Wat een onzin zeg heb je niks beters te doen ofzo

Marokkanen zijn de enige die zich zelf een slecht beeld en imago bezorgen, moeten ze maar met hun poten van andermans spullen afblijven

Zouden ze zich normaal gedragen en iets nuttigs doen in hun leven, zouden ze ook niet in beeld komen

04-04-2014, 13:44
Aangiften tegen Alle NL Media van de week heeft een Nederlander zijn vrouw vermoord daar is niet over gezegd dat het om een nederlander gaat zoals altyd ze hebben het alleen over Marokkanen

Pagina's : [1] 2 3