Bekijk volle/desktop versie : Dames van Belgie! Wie is er bevallen in ZNA Middelheim in Wilrijk?



Pagina's : [1] 2

03-04-2014, 12:33
Salaam dames,

Ik vraag me af wat jullie ervaringen waren in het ziekenhuis Middelheim. Ik ben met mijn dochtertje bevallen in het Erasmus, toen destijds goede ervaring gehad. Maar het is er zo achteruit gegaan, vreselijk gewoon!! Heb nu een afspraak in het Middelheim. Deel je ervaring!!

03-04-2014, 14:24


Dit zou ik ook heel graag willen weten?
Want ik ga daar in juli bevallen.. Sint august. Ofzo is wel heel netjes maar met middelheim heb ik geen ervaring mee. Met de eerste ben ik bevallen in monica. Echt helemaal naar de klote.

04-04-2014, 22:39

Citaat door fatimati:
Dit zou ik ook heel graag willen weten?
Want ik ga daar in juli bevallen.. Sint august. Ofzo is wel heel netjes maar met middelheim heb ik geen ervaring mee. Met de eerste ben ik bevallen in monica. Echt helemaal naar de klote.
Hoe zijn de afspraken tot nu toe bij jou verlopen? En welke gynaecoloog heb je ? Ik ga in shaa allah begin augustus daar bevallen. Klopt hoor veel goede dingen over Sint august. Over Monica ska wa7a !! Drama mee gemaakt daar!

05-04-2014, 01:36
Ik ga daar over een paar weekjea bevallen in shaa Allah..
Ik loop bij dr. Steyelemans..

Ik laat jullie wel weten!!

Xx

05-04-2014, 12:01



Citaat door RifrijnseVrouw21:
Ik ga daar over een paar weekjea bevallen in shaa Allah..
Ik loop bij dr. Steyelemans..

Ik laat jullie wel weten!!

Xx
Heb gehoord dat het een hele goeie gynacaloog is, maar ze zit altijd BOM vol!! Hoe zijn je afspraken tot nu toe verlopen daar! En laat het ons zeker weten!! Allah ifak ala kheir!

05-04-2014, 12:41

Citaat door Mvr_2010:
Heb gehoord dat het een hele goeie gynacaloog is, maar ze zit altijd BOM vol!! Hoe zijn je afspraken tot nu toe verlopen daar! En laat het ons zeker weten!! Allah ifak ala kheir!
Hey

Ja het is wel een goede inderdaad.. Ja het ia meestal wel drukjes.. Dt verschilt per keer eigenlijk meestal ben je uurtje na je afspraak aan de beurt.. En het gaat allemaal vlotjes zodra je binnen bent..

Ameen in shaa Allah meid!!!

06-04-2014, 02:20

Citaat door Mvr_2010:
Salaam dames,

Ik vraag me af wat jullie ervaringen waren in het ziekenhuis Middelheim. Ik ben met mijn dochtertje bevallen in het Erasmus, toen destijds goede ervaring gehad. Maar het is er zo achteruit gegaan, vreselijk gewoon!! Heb nu een afspraak in het Middelheim. Deel je ervaring!!
Het is daar goed, nieuwe materniteit en bekwame gynaecologen. één van de besten in antwerpen

06-04-2014, 10:46

Citaat door faisha:
Het is daar goed, nieuwe materniteit en bekwame gynaecologen. één van de besten in antwerpen
Bedankt voor het reageren !!

06-04-2014, 10:57

Citaat door faisha:
Het is daar goed, nieuwe materniteit en bekwame gynaecologen. één van de besten in antwerpen
Hey f een vraagje aan jou.. Heb jij een persoon kamer genomen of een 2 persoon kamer?

Hoeveel heb je ongeveer betaald voor een 1 persoon kamer?

X

06-04-2014, 12:15

Citaat door Mvr_2010:
Hoe zijn de afspraken tot nu toe bij jou verlopen? En welke gynaecoloog heb je ? Ik ga in shaa allah begin augustus daar bevallen. Klopt hoor veel goede dingen over Sint august. Over Monica ska wa7a !! Drama mee gemaakt daar!
echt waar? Wat heb je meegemaakt in monica, want moet daar binnen enkele weken bevallen! Je maakt me bang.

06-04-2014, 22:50

Citaat door lalalina:
echt waar? Wat heb je meegemaakt in monica, want moet daar binnen enkele weken bevallen! Je maakt me bang.
Maak je geen zorgen schat niet bij de materniteit, daar hoor ik goede verhalen over, ik was daar binnengebracht bij de spoed! Daar is het een drama!! En omdat ik daar gewoon een trauma heb opgelopen haat ik heel het ziekenhuis!

07-04-2014, 12:54

Citaat door Mvr_2010:
Maak je geen zorgen schat niet bij de materniteit, daar hoor ik goede verhalen over, ik was daar binnengebracht bij de spoed! Daar is het een drama!! En omdat ik daar gewoon een trauma heb opgelopen haat ik heel het ziekenhuis!
was ook een keer bij de spoed, was erug druk!
waarscijnlijk wordt het bij mij een keizersnede, mag ik vragen wat je hebt meegemaakt.

07-04-2014, 22:06


eerste klas ,Ik had een hospitalisatie verzekering, komt ongeveer 40 euro in totaal voor niet medische materiaal die ze niet betalen .

07-04-2014, 22:45

Citaat door faisha:
eerste klas ,Ik had een hospitalisatie verzekering, komt ongeveer 40 euro in totaal voor niet medische materiaal die ze niet betalen .
Voor een persoonskamer maar 40 euro?? Ik heb ook een hospilisatie verzekering..
Bij welke verzekering zit jij? Sorry voor zoveel vragen maar wil Niet voor een verassing te komen staan

07-04-2014, 22:54
DKV verzekering ; je kan telefonisch advies inwinnen via je verzekering. hij zal direct vertellen welke kosten hij zal betalen;

bij mij betalen ze het gedeelte die de mutualiteit niet betaald , dus de kosten voor de patiënt zelf en daar zit de opleg van de eerste klas

Pagina's : [1] 2