Bekijk volle/desktop versie : Jonge vrouw onthoofd in Engeland

02-04-2014, 21:16
Teenager was still alive as boyfriend started to cut off her head with a knife before stabbing himself in the chest, court hears
Aras Hussein, 21, allegedly decapitated Reema Ramzan, 18, at his flat in Sheffield then stabbed himself in the chest
He was seen by neighbours naked and covered in blood, court hears
Hussein 'had previously blackmailed girlfriend with sexual photographs'

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2594369/Teenager-alive-boyfriend-started-cut-head-court-hears.html

02-04-2014, 21:19

sweet lord..

02-04-2014, 22:32
Ja ok, weer een beeld voor ogen wat ik niet wil. Waarom kunnen de berichten niet in het Nederlands?

02-04-2014, 22:38

Citaat door Merenwen:
Ja ok, weer een beeld voor ogen wat ik niet wil. Waarom kunnen de berichten niet in het Nederlands?
te schokerend

het is een walgelijke daad, dat iemand in staat is dit te doen bij een medemens. Gestoord gewoon

02-04-2014, 22:43

Ja worldcitizen, wil er ook niet meer aan denken. Ik word er zo vreselijk moedeloos van. Kutberichten, kutgedoe. Doe eens normaal.

02-04-2014, 22:46
Ik begrijp ook de waarde van dit soor berichten niet meer, je leest een politiebericht en that's it. Das toch geen nieuws?

Triest dit, waanzin gewoon.

02-04-2014, 23:28

Citaat door Rebel_1963:
Ik begrijp ook de waarde van dit soor berichten niet meer, je leest een politiebericht en that's it. Das toch geen nieuws?

Klik op de link en je kan het hele verhaal lezen, dat is de reden waarom men er steeds een link moet bijplaatsen. Om slecht geplaatste artikels ttoch te kunnen lezen en ze ook na te gaan op geloofwaardigheid. Zelf wat rommelen, met de tekst is dan niet mogelik.

02-04-2014, 23:38

Citaat door dozinwie:
Klik op de link en je kan het hele verhaal lezen, dat is de reden waarom men er steeds een link moet bijplaatsen. Om slecht geplaatste artikels ttoch te kunnen lezen en ze ook na te gaan op geloofwaardigheid. Zelf wat rommelen, met de tekst is dan niet mogelik.
Die link heb ik zelf geplaatst. Ik heb ook de titel in mijn bericht wat aangepast.

02-04-2014, 23:43

Citaat door Rebel_1963:

Je hebt toch geen probleem met het niveau van MJA?