Bekijk volle/desktop versie : Twee Nederlandse broers bekennen drie moorden Exloo en Dwingeloo



Pagina's : [1] 2 3 4 5

02-04-2014, 17:14
De twee verdachten die vorige maand in Hoogeveen zijn aangehouden op verdenking van drie moorden, hebben een volledige bekentenis afgelegd. Dat meldde het Openbaar Ministerie (OM) vandaag.




De verdachten uit Assen worden ook gelinkt aan de moord op Jan en Greet Veenendaal uit Exloo, in juli vorig jaar © Opsporing Verzocht.

Het gaat om de moorden op het echtpaar Veenendaal uit Exloo en Berend Smit uit Dwingeloo. Het motief zou roofmoord zijn.

Op aanwijzing van een van de verdachten is een vuurwapen gevonden in een bos bij Hoogeveen. Onderzoek moet uitwijzen of dit het vuurwapen is waarmee Smit om het leven is gebracht. Daarnaast past het DNA-profiel van één van de verdachten bij sporen die zijn aangetroffen op de plek waar Smit werd gedood en in de woning van het echtpaar.

De verdachten, mannen van 28 en 29 jaar, werden een maand geleden aangehouden in hun woning in Hoogeveen. De politie had de twee al langer op het oog, maar doorslaggevend bewijs ontbrak. Begin maart kwam er bij het onderzoeksteam zoveel informatie binnen dat justitie en politie besloten de twee te arresteren.

Jan en Greet Veenendaal werden in de nacht van 24 op 25 juli 2013 in hun woning omgebracht. Berend Smit werd ruim een half jaar eerder, in november 2012, op klaarlichte dag doodgeschoten toen hij in het natuurgebied Dwingelderveld zijn hondjes uitliet. Zijn lichaam werd pas enkele dagen later in een greppel en toegedekt met takken en bladeren gevonden.
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3627056/2014/04/02/Twee-broers-bekennen-drie-moorden-Exloo-en-Dwingeloo.dhtml

02-04-2014, 17:31


Jeetje wat is het stil. Stond er 2 Marokkanen voorpagina Telegraaf

02-04-2014, 17:33
Ook zie ik geen twitter berichten noch fb pagina's opgericht worden en Minder Minder geblerr. Hypocritsch volk

02-04-2014, 17:44

Citaat door MaRouaN:
Ook zie ik geen twitter berichten noch fb pagina's opgericht worden en Minder Minder geblerr. Hypocritsch volk
He Marouan lang niet "gezien" alles ok verder ?

Natuurlijk is dit niet intressant, hoewel, Ik las verder in de AD dat het geadopteerde Brazilianen waren kunnen de "rasechte" Nederlanders weer opgelucht adem halen.... Want Nederlanders doen zoiets toch niet ? Dat doen hoogstens Katholieke Brazilianen denk ik dan maar.....
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3607731/2014/03/05/Verdachte-moorden-Drenthe-was-militair-in-Afghanistan.dhtml

02-04-2014, 17:45



Citaat door MaRouaN:
Jeetje wat is het stil. Stond er 2 Marokkanen voorpagina Telegraaf
Ehh, dit staat ook op de voorpagina van de Telegraaf. En van het AD; daar komt dit artikel zelfs vandaan.

Maar goed, alles om in de slachtofferrol te kruipen begrijp ik?

Overigens staat er dat het broers zijn. De nationaliteit staat er niet bij. Maar dat terzijde.

02-04-2014, 17:57

Citaat door Julius:
Ehh, dit staat ook op de voorpagina van de Telegraaf. En van het AD; daar komt dit artikel zelfs vandaan.

Maar goed, alles om in de slachtofferrol te kruipen begrijp ik?

Overigens staat er dat het broers zijn. De nationaliteit staat er niet bij. Maar dat terzijde.


Maar buiten je gejank om nog enige andere mening richting deze twee moordenaars al dan wel of niet van nederlandse afkomst ? Maar dat terzijde .

Of ben je bang om je eigen "volk" te veroordelen ? Tja dan is het wel te begrijpen hiermee kan jij geen Marokkanen bashen.

Vandaar dat jij over alles en nog wat jankt behalve dat waar het over gaat zoals altijd

Hopelijk sterven ze zelf een gruwelijkere dood deze twee moordenaars ongeacht hun nederlandse afkomst of niet.

02-04-2014, 17:59

Citaat door Agesus76:
Topic vervalser:

Twee nederlanders broers bekennen drie moorden Exloo en Dwingeloo


Dit staat er :
Twee broers bekennen drie moorden Exloo en Dwingeloo!!!!!!!!!

Ja, en dit is ook heel erg!!!!!!!!!
Was je zo blij dat het NEDERLANDERS waren ? "Twee Nederlanders broers................."


Wat heb jij dan liever dat het Marokkanen waren had je deze moord dan wel veroordeeld ?

Nu ziet je alleen maar om de feiten heen te janken als een klein kind met je huillie huillie

Moord is toch moord geef je menig of lukt dat alleen als het over Marokkanen gaat ?

02-04-2014, 18:01
Tja, die ene overvaller in Deurne was ook een Nederlander!

02-04-2014, 18:04

Citaat door Batavijf:
Tja, die ene overvaller in Deurne was ook een Nederlander!


Meen je dat nou ?

02-04-2014, 18:06

Citaat door deSyrier:
Maar buiten je gejank om nog enige andere mening richting deze twee moordenaars al dan wel of niet van nederlandse afkomst ? Maar dat terzijde .
Gejank is aangeven dat dit alleen op de voorpagina zou staan als de daders Marokkaans waren geweest, terwijl het nota bene op de fucking voorpagina STAAT.


Citaat:

Of ben je bang om je eigen "volk" te veroordelen ? Tja dan is het wel te begrijpen hiermee kan jij geen Marokkanen bashen.
Wat is mijn 'eigen volk'? Nederlanders? Hoor jij daar ook bij of post je dit vanuit het buitenland?


Citaat:

Vandaar dat jij over alles en nog wat jankt behalve dat waar het over gaat zoals altijd
Dit hele topic is gejank van een heel klein jochie dat zich altijd en overal vreselijk benadeeld voelt door iedereen. Ik jank niet hoor, hoogstens om de slachtoffers.


Citaat:

Hopelijk sterven ze zelf een gruwelijkere dood deze twee moordenaars ongeacht hun nederlandse afkomst of niet.
Daar zorgt god wel voor neem ik aan. Maak jij je daar dus maar geen zorgen over.

02-04-2014, 18:11

Citaat door Agesus76:
Topic vervalser:

Twee nederlanders broers bekennen drie moorden Exloo en Dwingeloo


Dit staat er :
Twee broers bekennen drie moorden Exloo en Dwingeloo!!!!!!!!!

Ja, en dit is ook heel erg!!!!!!!!!
Was je zo blij dat het NEDERLANDERS waren ? "Twee Nederlanders broers................."
Varken moeten hun biggetjes opvoeden

02-04-2014, 18:20

Citaat door deSyrier:
Meen je dat nou ?
Jazeker!

02-04-2014, 18:24


Is toch niet normaal , mensen vermoorden om te roven .

02-04-2014, 18:27
Opluchting voor familie en vrienden, het heeft lang genoeg geduurd. Nu kan het rouwen voor hen echt beginnen.

02-04-2014, 18:28

Citaat door Naget:
Is toch niet normaal , mensen vermoorden om te roven .
De hele Nederlandse staat is opgebouwd door het moorden en roven van andere zwakke naties.

Misdaad bestaat overal en bestaat sinds dat de mens bestaat.

Pagina's : [1] 2 3 4 5