Bekijk volle/desktop versie : Feestsalades gezocht in Den Haag



01-04-2014, 23:00
Salam beste leden,

Ik zoek een bedrijf of cateraar in Den Haag die lekkere verse feestsalades bereid en deze ook aan huis afleverd. Met vers bedoel ik ook echt vers en lekker !

Alvast bedankt shokran

01-04-2014, 23:35


Cuisine LV.

Ze maakt meer dan alleen maar salades. Ze gebruikt alleen verse ingrediënten.

01-04-2014, 23:47

Citaat door Eyelar:
Cuisine LV.

Ze maakt meer dan alleen maar salades. Ze gebruikt alleen verse ingrediënten.
Bedankt. Wie is dat en hoe kom ik met haar in contact?

02-04-2014, 11:27
Assalamoe’Alaikoem,

Bent u op zoek naar betrouwbare kokkinnen die uw salades en hapjes met alle zorg bereiden? Dan zit u bij ons goed! Wij maken heerlijke, goedgevulde verse salades voor elke gelegenheid. Daarnaast kunt u bij ons ook diverse hapjes bestellen ( Loempia’s, kip/vis briwat en gevulde mini msemmen )Wij houden hierbij uiteraard rekening met de wensen van onze klant en zorgen ervoor dat het uw gasten heerlijk zal smaken.

Voor vragen en/of bestellingen kan er gemaild worden naar luxesalade@gmail.com of kunt u mij een PB sturen.

Wassalam,

Luxe salades en hapjes


03-04-2014, 10:29



Citaat door safa_safa:
Bedankt. Wie is dat en hoe kom ik met haar in contact?
Salam meid,

Cuisine LV bestaat niet meer, onze nieuwe catering heet Walimat el Maghreb. We zijn in Den Haag gevestigd en leveren idd ook losse bestellingen aan huis naast complete catering.

zie onze website http://www.walimat.nl of onze facebook.

03-04-2014, 22:29
Passie voor salades uit den haag ! Ze is een topper en haar salades is te lekker voor woorden!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

06-04-2014, 11:54
Je kan ons berichten en plus we hebben een actie lopen


'Feestsalades Voor Alle Feesten' bekijken op YouTube - Feestsalades Voor Alle Feesten: http://youtu.be/Khn8htASUoc

Alles is vers!!!

15-05-2014, 02:00
Voor overheerlijke salades en desserts mag je ons benaderen.

Neem een kijkje op onze facebook, passievoorsalades.

Wij zitten ook in Den Haag