Bekijk volle/desktop versie : Wat ik heb gevonden



01-04-2014, 19:56
abu bakr (RA) said this to 'Urwa ibn Mas'ood at thaqafi (RA) before he became muslim at the treaty of hudaibiyya : ''Go suck the clitoris of al-Lat! ''






see Sahih Bukhari, Kitab al Sharut [Conditions], Book: al-Sharut fil Jihad [Conditions for Jihad], Hadith 2770.

01-04-2014, 20:18


Ik ben geen Koraniet, maar ik zou toch voorzichtig zijn met ahadîth. Een uiting als deze lijkt me erg ongepast en zou derhalve een fabricatie kunnen zijn.

01-04-2014, 20:20

Citaat door Abu_Haydar:
Ik ben geen Koraniet, maar ik zou toch voorzichtig zijn met ahadîth. Een uiting als deze lijkt me erg ongepast en zou derhalve een fabricatie kunnen zijn.
is een bekende hadith in sahih bukhari

01-04-2014, 20:36
Met welke intentie plaats je dit nu hier?

01-04-2014, 20:47


Sheikh Anwar Al Awlaki heeft het hier over gehad in zijn lezing over Abu bakr herhinner ik me nu. Er was een persoon die de profeet (saw) in zijn gezicht uitschold. Dus Abu Bakr zei het niet uit persoonlijke woede/haat maar uit haat voor de Deen.

01-04-2014, 21:59
Inderdaad, hij schold de Profeet uit en Abu Bakr had zoveel ghirah voor de Profeet dat hij dat niet pikte.

01-04-2014, 23:18

Citaat door OumHunayn:
Met welke intentie plaats je dit nu hier?
Om jullie te laten zien, dat je niet moet nadenken met je gedachten maar alleen met bewijzen. Meeste dachten dit kan niet, terwijl er duidelijke bewijzen bij stonden islaam is niet te bevatten met wat jullie willen jullie moeten je overgeven aan islaam.


Dit is niet naar u bedoelt of iemand anders hier