Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft er ook last van?



01-04-2014, 16:05
[ Zie elke maand tegen m'n menstruatie op. De pijn is niet te harden. Pijnstillers helpen helaas ook niet. Wie heeft hier ook last van en wat is jouw alternatief tegen deze pijn? ]

01-04-2014, 16:10


vitamienen slikken.
gezond proberen te leven en sbar hebben

maar vooral uitzoeken waar het aan kan liggen. Ben nu achter dat mijn ijzer waarschijnlijk erg daalt in die periode, dus aan producten die veel ijzer bevatten

01-04-2014, 16:21

Citaat door tooto7moe:
vitamienen slikken.
gezond proberen te leven en sbar hebben

maar vooral uitzoeken waar het aan kan liggen. Ben nu achter dat mijn ijzer waarschijnlijk erg daalt in die periode, dus aan producten die veel ijzer bevatten
Maar de pijn kan toch niet komen omdat je bijvoorbeeld ijzer tekort hebt. Door ijzertekort word je gewoon extra duizelig omdat je ook nog eens bloed aan het verliezen bent.

De pijn is meer omdat de baarmoeder samentrekt. En bij de ene persoon is dit meer dan anders. Ik denk niet dat je de pijn kan verlichten door gezonder te eten o.i.d.

@ TS; ik heb er ook echt enorme last van, pijnstillers helpen bij mij ook bijna tot niet. Mijn moeder maakt altijd een kruidenthee voor mij met gedroogde kruiden uit Marokko en doet er ook verse lavendel bij wat ze plukt uit de tuin. Door de misselijkheid van mijn mesntruatie krijg ik het wel met moeite binnen, maar het verlicht de pijn wel. De ene keer wat meer dan de andere. Succes.

01-04-2014, 16:31
de pil slikken helpt bij vele meisjes

01-04-2014, 16:33


Ik slik alive tegen menstruatiepijn. Of warme melk of thee