Bekijk volle/desktop versie : Integratie gaat niet zonder acceptatie !!!!!!!!!!!!!!!!



31-03-2014, 19:31
Uit mijn ervaringen uit de praktijk de meeste nederlanders roepen altijd dat wij(buitenlanders ongeacht de afkomst) ons niet willen integreren.

Ik heb gemerkt met de jaren dat ik in nederland opgroeide dat nederlanders zolang wij kinderen zijn minder moeite met ons hebben en naar mate wij ouder worden ons steeds meer buitensluiten en ineens ons als die gene zien die op hun banen aast hun werk inpikt etc... terwijl ze tien of twintig jr daarvoor nog met ons knikkerden en voetbalden..

Wij zijn nog steeds diezelfde mensen alleen verhard de maatschappij tegen ons hoe kan je van mij verwachten dat ik mij aanpas ( wat ik al vanaf de eerste dag al had gedaan ) geheel aan de wensen van diegene die mij niet wil accepteren ?

Moet ik mijn mond dicht houden als ik wordt achtergesteld?
Moet ik mij gedragen als ik al bij voorbaat als een crimineel?
Moet ik accepteren als er onterecht over mij slecht wordt gepraat uit politiek gewin en niemand het voor mijn rechten opneemt?
Moet ik accepteren dat ik ongelijk word behandeld?
Ik denk dat het toch komt door het kudde gedrag en dat men tegenwoordig achteloos volgt wat men in de media hoort roepen.

Ik ben een mens behandel mij zo en ik gedraag mij normaal behandel mij anders en op den duur ga ik mij vanzelf anders gedragen is de wet van de natuur kan ik niks aan doen.