Bekijk volle/desktop versie : Hollanders knokken om Ikea-kast



Pagina's : [1] 2 3 4 5

25-02-2005, 20:48
,,Ik was eerst!'' Met dat argument vlogen enkele verhitte Ikea-klanten elkaar in de haren. In Nederland biedt de Zweedse woonketen elke woensdag flinke kortingen, wat de Hollanders behoorlijk doet flippen.

Eergisteren stonden de klanten om half acht al aan de deur, terwijl de winkel pas om tien uur open gaat.

Vooral de sterk afgeprijsde garderobekast Alleby bleek in erg trek. Er werd stevig aan de dozen getrokken en in de winkel van het Brabantse Son kwam het uiteindelijk tot een hevige knokpartij.

Ikea noemt de kortingen een succes. " Binnen het half uur was de kast volledig uitverkocht.''

25-02-2005, 20:50


De hollanders doen hun bijnaam weer eer aan, prachtig!

25-02-2005, 20:51
woensdag kortingen? hmmm ga ik ook eens lekker naar de Ikea, ze gaan vast wel voor me opzij...

25-02-2005, 20:52
Wij hebben trouwen een hele leuke lampje van de ikea, is dat lampje nou haram denk je?

25-02-2005, 20:56



Citaat door boss:
,,Ik was eerst!'' Met dat argument vlogen enkele verhitte Ikea-klanten elkaar in de haren. In Nederland biedt de Zweedse woonketen elke woensdag flinke kortingen, wat de Hollanders behoorlijk doet flippen.

Eergisteren stonden de klanten om half acht al aan de deur, terwijl de winkel pas om tien uur open gaat.

Vooral de sterk afgeprijsde garderobekast Alleby bleek in erg trek. Er werd stevig aan de dozen getrokken en in de winkel van het Brabantse Son kwam het uiteindelijk tot een hevige knokpartij.

Ikea noemt de kortingen een succes. " Binnen het half uur was de kast volledig uitverkocht.''
ja...wat een taferelen he...? stuitend, als mensen hun waardigheid niet weten te bewaren...

het leek de begrafenis van yasser arafat wel!

25-02-2005, 20:57

Citaat door Rafi:
woensdag kortingen? hmmm ga ik ook eens lekker naar de Ikea, ze gaan vast wel voor me opzij...
Gewoon een vest aan doen, en dan dreigen, dat je jezelf opblaast, moet je eens zien, hoe snel ze aan de kant gaan, en ze laten je misschien nog wel met de spullen die je wilt hebben gaan ook, zonder dat je hoeft te betalen

25-02-2005, 20:58
Peter R. de Vries: Niet alle mensen hadden een Alleby

25-02-2005, 21:01

Citaat door atropos:
'vredezaaiers' horen niet 'leuk mee te doen' met mensen die een domme hetze voeren, dunkt mij...

dus nog eens: ik weet echt niet meer wat ik van je moet denken, rafi...
Ga jij voor mij uitmaken wat hoort en niet?
Laat ik je zeggen dat vredezaaiers een beetje gevoel voor humor HOREN te hebben. Trouwens ik ga dus zelf naar de Ikea als er kortingen zijn dus doe niet zo moeilijk. En jij hoeft niet te weten wat je van me MOET denken.

25-02-2005, 21:02

Citaat door atropos:
'vredezaaiers' horen niet 'leuk mee te doen' met mensen die een domme hetze voeren, dunkt mij...

dus nog eens: ik weet echt niet meer wat ik van je moet denken, rafi...
Hetze? Het is realiteit

Beste mensen Dit zijn de voortekenen van verloederingen in het gedraag en verdraagzaamheid
wij gaan naar de toestand van de oude USSR dat is oud Rusland
Dat je in de rij moet gaan voor brood en alle andere luxe artikelen
Door de opgelegde bezuinigingen door onze overheid

\\\\|////
(\ @ @ /)
o00 (_) 000o

25-02-2005, 21:06

Citaat door Rafi:
Ga jij voor mij uitmaken wat hoort en niet?
Laat ik je zeggen dat vredezaaiers een beetje gevoel voor humor HOREN te hebben. Trouwens ik ga dus zelf naar de Ikea als er kortingen zijn dus doe niet zo moeilijk. En jij hoeft niet te weten wat je van me MOET denken.
ik maak helemaal niks uit...ik oordeel gewoon over de dingen die ik waarneem; de laatste tijd zie ik tegenstrijdigheden die mij doen twijfelen aan je vredesmissie.

als je niet wilt dat iemand iets 'van je denkt', moet je jezelf niet met veel bombarie presenteren als 'vredezaaier'...dat soort dingen schept bepaalde verplichtingen.

verder is het mij worst wat je doet of zegt als persoon...jammer alleen dat de rafie van vroeger - een heel lieve man - wel geemigreerd lijkt te zijn...

25-02-2005, 21:07

Citaat door Rafi:
Ga jij voor mij uitmaken wat hoort en niet?
Laat ik je zeggen dat vredezaaiers een beetje gevoel voor humor HOREN te hebben. Trouwens ik ga dus zelf naar de Ikea als er kortingen zijn dus doe niet zo moeilijk. En jij hoeft niet te weten wat je van me MOET denken.
Als het op is, is het op, niks aan te doen, een andere keer meer geluk toch?

25-02-2005, 21:08

Citaat door DutchBart:
Gewoon een vest aan doen, en dan dreigen, dat je jezelf opblaast, moet je eens zien, hoe snel ze aan de kant gaan, en ze laten je misschien nog wel met de spullen die je wilt hebben gaan ook, zonder dat je hoeft te betalen
hahahahaha ik had iets subtieles in gedachten Bart ik dacht om gewoon La ilaha ill Allaaaaaaah te roepen. Misschien schrikken ze daar ook wel van als ze het niet verstaan?
Ik heb trouwens nog iets van de Ikea (voor mijn vrouw) gekocht een set messen in messenblok was echt een koooooooopje zijn al jaren even scherp nu. Moest trouwens gewoon in de rij staan

25-02-2005, 21:10


hahaha 'vrede zaaiers horen niet leuk te doen'
en ik maar happen hahaha

25-02-2005, 21:11

Citaat door boss:
Hetze? Het is realiteit

Beste mensen Dit zijn de voortekenen van verloederingen in het gedraag en verdraagzaamheid
wij gaan naar de toestand van de oude USSR dat is oud Rusland
Dat je in de rij moet gaan voor brood en alle andere luxe artikelen
Door de opgelegde bezuinigingen door onze overheid

\\\\|////
(\ @ @ /)
o00 (_) 000o
jij hebt hier al zoveel flauwekul-topics gepost, met volkomen debiele theorieen, die als enig onderliggend doel hebben keer op keer te laten blijken hoe 'gemeen' het westen wel niet is, vooral hollanders natuurlijk, en hoe 'edel' en 'superieur' de moslims zijn....dat hangt me gewoon de strot uit, vriend boss.

tief op met je malle bakerpraatjes en je ouwewijvengezwets...

25-02-2005, 21:13

Citaat door Rafi:
hahaha 'vrede zaaiers horen niet leuk te doen'
en ik maar happen hahaha
leuk zijn is mijn middle name...als het aan mij lag, werd alles met humor opgelost...

maar, rafi, je weet denk ik donders goed wat ik bedoel...toch

Pagina's : [1] 2 3 4 5