Bekijk volle/desktop versie : Wanneer vind je dat er iemand neergeschoten mag worden ? juwelierszaak Deurne



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

31-03-2014, 01:27
Als diegene komt stelen, je ziet het gebeuren via een camera wat doe je dan? ga je ze neerschieten en beroven van hun leven omdat ze aan je spullen zitten of bel je de politie of ga je ze bedreigen met je geweer... .

Ik vind dat tegenwoordig belachelijk dat men iemand gaat neerschieten om het feit dat ze iets van je afpakken ? tenzij diegene je gaat verkrachten, mishandelen, of je zoveel schade gaat richten vindt ik het TERECHT dat je diegene gaat NEERSCHIETEN !

Maar om een paar producten schiet je iemand neer ? is dat gewoon normaal tegenwoordig ? heb je daar geen andere oplossingen voor ? een juwelierszaak is zeker gedekt tegen diefstal, en beveiligd ..juweliers weten dat ze wel eens met een dief te maken zullen krijgen.. maar iemand neerknallen voor iets vind ik te ver gaan.. !!

Verkrachters, pedofielen, mishandelaars etc mogen van mijn part neergeschoten worden .. maar voor een diefstal ga je niet iemand neerschieten nee absoluut niet ! daarvoor heb je de politie voor en gevangenissen je kunt ze wel straffen maar niet van leven beroven !

Tegenwoordig heeft men geen genade meer , in het sharia wet hak je het hand af maar ze schieten niet iemand neer...


Citaat door _Bride2014_:
Het is voor niemand "lekker" om doodgeschoten te worden.
Mooie verwoord

31-03-2014, 01:31


Als iemand een pistool richt op mij. Dan zou ik schieten.

31-03-2014, 01:34

Citaat door soumiasoum:
Als iemand een pistool richt op mij. Dan zou ik schieten.
Oke, zelfs je dochter of zoon die kwaad op je is ? ik heb het over het richten van een pistool..

31-03-2014, 01:36
Je blijft met je tengels van andermans spullen af. Komt er een of ander debiel met een wapen je rizq afnemen, mag je hem van mij in zijn been of arm schieten. Ik ben niet voor dood schieten. Maar op zo'n moment kan het verkeer uitpakken door paniek of boosheid.

31-03-2014, 01:38



Citaat door Milky_:
Je blijft met je tengels van andermans spullen af. Komt er een of ander debiel met een wapen je rizq afnemen, mag je hem van mij in zijn been of arm schieten. Ik ben niet voor dood schieten. Maar op zo'n moment kan het verkeer uitpakken door paniek of boosheid.
Het was een bedachte moord, de vrouw van de juwelier kwam aanrijden met het idee om die twee te vermoorden in plaats van de politie te verwittigen...

31-03-2014, 01:43
Zijn dag is aangebroken, of tie nu vermoord is of niet, zo heeft Allah het gewild. Erover door blijven hameren wek je alleen maar nutteloze oneindige discussies mee + er wordt over de overledene geroddeld terwijl hij zich er niet meer tegen kan verweren. Heb respect voor de nabestaanden en sluit de topic.

31-03-2014, 01:44

Citaat door Xaviera:
Zijn dag is aangebroken, of tie nu vermoord is of niet, zo heeft Allah het gewild. Erover door blijven hameren wek je alleen maar nutteloze oneindige discussies mee + er wordt over de overledene geroddeld terwijl hij zich er niet meer tegen kan verweren. Heb respect voor de nabestaanden en sluit de topic.
Dus gewoon negeren, en genieten van je eigen leven..

31-03-2014, 01:45

Citaat door Givanchy:
Oke, zelfs je dochter of zoon die kwaad op je is ? ik heb het over het richten van een pistool..
Wat zeg jij

31-03-2014, 01:46

Citaat door soumiasoum:
Wat zeg jij
Wat zeg jij ?

31-03-2014, 01:46

31-03-2014, 01:47

Citaat door Givanchy:
Wat zeg jij ?
Je vraagt wanneer zou je iemand dood schieten
Ik zeg wanneer iemand een pistool op mij richt of mes of wat voor wapen dan ook
Met se intentie te schieten
Dan zou ik m neer knallen

31-03-2014, 01:50

Citaat door Givanchy:
Het was een bedachte moord, de vrouw van de juwelier kwam aanrijden met het idee om die twee te vermoorden in plaats van de politie te verwittigen...
Dit lees ik nu pas. Wel raar idd dat ze voor eigen rechter ging spelen en niet de politie belde. Tegen de tijd dat ze daar aan kwam zou de politie er vast ook wel zijn.

31-03-2014, 02:08



Citaat door Xaviera:
Dit lees ik nu pas. Wel raar idd dat ze voor eigen rechter ging spelen en niet de politie belde. Tegen de tijd dat ze daar aan kwam zou de politie er vast ook wel zijn.
Tja,ik vind dat ze wel haar verdiende loon moet krijgen..

31-03-2014, 02:11

Citaat door Givanchy:
Tja,ik vind dat ze wel haar verdiende loon moet krijgen..
Die krijgt ze heus wel
Als t niet hier op aarde is
Dan is t wel in t hiernamaals
Vergeet niet wie de werkelijke Rechter is

31-03-2014, 02:13

Citaat door soumiasoum:
Die krijgt ze heus wel
Als t niet hier op aarde is
Dan is t wel in t hiernamaals
Vergeet niet wie de werkelijke Rechter is
Precies..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7