Bekijk volle/desktop versie : Aub vraag naar elkaar { Must see}



Pagina's : [1] 2

30-03-2014, 21:49

30-03-2014, 22:22


Sub han Allah.

allah is zo barmhartig en genade vol.

30-03-2014, 22:33
Subhanallah

02-05-2014, 18:32
Subhana Allah. Heel mooi om dit te lezen..

02-05-2014, 18:33


http://https://www.facebook.com/pages/Ala-Fahm-Salaaf-As-Saalih/461926430574624

Like de pagina is betrouwbare kennis met leuke weetjes en mooie uitspraken van de selef,

02-05-2014, 18:34
Geldt dit ook voor familieleden?

02-05-2014, 18:34

Citaat door Honesta:
geloof niet alles wat er op internet te vinden is. HOE MOOI HET OOK MAG KLINKEN.

02-05-2014, 18:38
Zo barmhartig! Maa Shaa Allah. Dit is zo mooi

02-05-2014, 18:39

Citaat door Kiya:
Geldt dit ook voor familieleden?
Ja. voor iedereen.

Citaat door Zemmita:
geloof niet alles wat er op internet te vinden is. HOE MOOI HET OOK MAG KLINKEN.

Dus de Quraan die op internet staat is ook nep? Kijk onder Sahih Bukharie al zijn hadith is authentiek. En er staat nummer bij vermeld.

7704 dit is de referentie van zijn hadith verzameling van zijn geschreven boeken. Alles komt vanaf betrouwbare boeken. Als je kennis opdeed dan had je dit geweten met alle respect.

02-05-2014, 18:49
Ik bedoel als ik een familielid niet zie of een familielid ziet me niet kan ik naar ze vragen of kunnen zij naar mij vragen?

02-05-2014, 18:50

Citaat door Honesta:
Ja. voor iedereen.


Dus de Quraan die op internet staat is ook nep? Kijk onder Sahih Bukharie al zijn hadith is authentiek. En er staat nummer bij vermeld.

7704 dit is de referentie van zijn hadith verzameling van zijn geschreven boeken. Alles komt vanaf betrouwbare boeken. Als je kennis opdeed dan had je dit geweten met alle respect.
trek jij nou je conclusies?

omg ik kan hier zó niet tegen. ik ga er niet eens meer op in. Allah ie hdiek

02-05-2014, 18:51

Citaat door Kiya:
Ik bedoel als ik een familielid niet zie of een familielid ziet me niet kan ik naar ze vragen of kunnen zij naar mij vragen?
Ja, zolang het in sha Allaah moslims zijn.

Citaat door Zemmita:
trek jij nou je conclusies?

omg ik kan hier zó niet tegen. ik ga er niet eens meer op in. Allah ie hdiek
Is toch zo zuster? Je zegt het zelf en daarop baserend heb geantwoord. Allaahoema Ameen.

02-05-2014, 19:08



Citaat door Honesta:
Ja, zolang het in sha Allaah moslims zijn.
Is toch zo zuster? Je zegt het zelf en daarop baserend heb geantwoord. Allaahoema Ameen.
je komt aanvallend op mij over.. zo van "met alle respect het zit zus en zo in elkaar... als je wat meer had verdiept had je het geweten"... zo hoogmoedig.

Maar mijn beste internetmoslima, als jij het o zo goed had geweten... had je in zo een trant gereageerd

"salaam ou heleikoem, wat goed van je dat je inziet dat je niet klakkeloos alles moet overnemen... dat zou Bid3a zijn... en wat goed van je dat je niet alles gelooft.... kritisch b lijven, vooral op het internet. maar mijn beste zuster..... hiervan kan je wel uitgaan dat het klotp want het komt van..... deze website"


en de echte dieheards sturen mij ook nog een pm met allerlei informatie.... ik leer en zij krijgen hassanaats.....


maar nee! mevrouwtje vind het nodig om mij ze3ma op mijn plek te zetten. gaat je niet lukken

Succes....

02-05-2014, 19:49

Citaat door Zemmita:
je komt aanvallend op mij over.. zo van "met alle respect het zit zus en zo in elkaar... als je wat meer had verdiept had je het geweten"... zo hoogmoedig.

Maar mijn beste internetmoslima, als jij het o zo goed had geweten... had je in zo een trant gereageerd

"salaam ou heleikoem, wat goed van je dat je inziet dat je niet klakkeloos alles moet overnemen... dat zou Bid3a zijn... en wat goed van je dat je niet alles gelooft.... kritisch b lijven, vooral op het internet. maar mijn beste zuster..... hiervan kan je wel uitgaan dat het klotp want het komt van..... deze website"


en de echte dieheards sturen mij ook nog een pm met allerlei informatie.... ik leer en zij krijgen hassanaats.....


maar nee! mevrouwtje vind het nodig om mij ze3ma op mijn plek te zetten. gaat je niet lukken

Succes....
het is een hij

02-05-2014, 20:06

Citaat door Zemmita:
je komt aanvallend op mij over.. zo van "met alle respect het zit zus en zo in elkaar... als je wat meer had verdiept had je het geweten"... zo hoogmoedig.

Maar mijn beste internetmoslima, als jij het o zo goed had geweten... had je in zo een trant gereageerd

"salaam ou heleikoem, wat goed van je dat je inziet dat je niet klakkeloos alles moet overnemen... dat zou Bid3a zijn... en wat goed van je dat je niet alles gelooft.... kritisch b lijven, vooral op het internet. maar mijn beste zuster..... hiervan kan je wel uitgaan dat het klotp want het komt van..... deze website"


en de echte dieheards sturen mij ook nog een pm met allerlei informatie.... ik leer en zij krijgen hassanaats.....


maar nee! mevrouwtje vind het nodig om mij ze3ma op mijn plek te zetten. gaat je niet lukken

Succes....
Indien jij niet weet ben je onwetend en zwijg dan en ga geen dingen uitkramen en twijfels zaaien bij anderen met je ik geloof dit niet.
Ken je plek want praten zonder kennis over de religie is een zeer grote zonden.

Pagina's : [1] 2