Bekijk volle/desktop versie : Keratinebehandeling @ Home ervaring.



Pagina's : [1] 2 3 4 5

29-03-2014, 21:26
[ Mensen openen hier vaak topics over keratine behandelingen..

Ik heb vandaag weer een keratinebehandeling bij iemand gedaan. Wij doen dit gewoon thuis om de beurt bij elkaar. We kopen 1x het product en daar doe je vaker mee. Dit is eerste keer dat we met LIWQD hebben gewerkt, en ik moet zeggen ziet er goed uit.

Ik zal zo foto's plaatsen van na het droogfohnen(dus gewoon de voorfoto) en foto van na de behandeling.
Met die nabehandelingsfoto moet je je niet laten misleiden. Over drie dagen plaats ik foto van na het wassen en droogfohnen. Want da's het echte resultaat.




Model X
Type haar: Kroes dat ook nog beschadigd is door vele fohnen]

29-03-2014, 21:38


oh ok ik ben benieuwd. wat voor producten bestellen jullie en vanwaar?
en wat is liwqd?

29-03-2014, 21:40
Ben benieuwd. Welke product gebruiken jullie?

29-03-2014, 21:42
.. Dit is dus echt de kroes der kroezen en zo beschadigd.

Foto na eerste keer wassen volgt woensdag!


Citaat:





29-03-2014, 21:43



Citaat door Rach_:
oh ok ik ben benieuwd. wat voor producten bestellen jullie en vanwaar?
en wat is liwqd?


Ewa ben jij nog helemaal happy met jouw behandeling? Ik wel . Heb het gewassen en gewoon laten drogen zonder te föhnen, alleen af en toe kammen en en echt helemaal blij. Geen krul meer te bekennen


29-03-2014, 21:46
oh mooi diamantje bessaha! ik ben ook zeker tevreden..alleen wordt je haar niet snel vettig?

29-03-2014, 21:52

Citaat door Rach_:
oh mooi diamantje bessaha! ik ben ook zeker tevreden..alleen wordt je haar niet snel vettig?


Allah 3tik saha. Nee nog geen vettig haar. Jij dus wel? Had je voorheen ook snel vettig haar?

29-03-2014, 21:54

Citaat door Diamantje_20:
Allah 3tik saha. Nee nog geen vettig haar. Jij dus wel? Had je voorheen ook snel vettig haar?
nee nu veel sneller. met welke shampoo heb jij gewassen?

29-03-2014, 22:17

Citaat door Rach_:
nee nu veel sneller. met welke shampoo heb jij gewassen?


Ik heb deze bij de groothandel gekocht:



En dan alleen de shampoo en hairconditioner. Als ik haarmasler gebruik dan word mijn haar wel sneller vettig.

29-03-2014, 22:24
is dat dan online besteld of niet? wat kost t?
ik was mn haar nu gewoon met n sulfaatvrije shampoo var dr organic. argan shampoo. bij mijn volgende wasbeurt ga ik de conditioner niet gebruiken. kijken wat er dan gebeurt

29-03-2014, 22:29
@diamant; waar heb jij de keratine gedaan?

29-03-2014, 22:29

Citaat door Rach_:
is dat dan online besteld of niet? wat kost t?
ik was mn haar nu gewoon met n sulfaatvrije shampoo var dr organic. argan shampoo. bij mijn volgende wasbeurt ga ik de conditioner niet gebruiken. kijken wat er dan gebeurt



Nee ik heb te gekocht bij een kappers groothandel in Amsterdam west gekocht. Shampoo en hairconditioner samen waren 18 euro. Ik had van Rachida begrepen dat je beter kan wassen met shampoos die voor keratine behandeld haar is bestemd. Toevallig gebruikte ik al de Schwarzkopf gliss kür shampoo en maskers dus dat ze ook deze voor keratine hadden kwam mij goed uit.

29-03-2014, 22:46


waar is die winkel?

ze zei tegen mij dat ik gewoon shampoo vd drogist kon kopen..zolang er maar keratine in zit. dus ik heb gliss kur gekocht.. die rode fles. ook de conditioner. maar toen ik ging googlen las ikdatje beter sulfaatvrye shampoo kunt gebruiken want anders is de shampoo zodanig agressief dat die keratinelaag snel wordt afgebroken. daarom dus dat ik die andere ben beginnen gebruiken

29-03-2014, 23:02
Ik heb mijn haar net laten doen bij een vrouw die het aan huis doet én met prof keratine werkt. Ben zeer tevreden met het resultaat

Ze is te bereiken op keratinebrabant@hotmail.com ( mochten mensen het willen weten )

29-03-2014, 23:04
Oh en ik heb gewoon speciale shampoo en conditioner erbij gekregen, voor langer behoudt van de keratine. Van dezelfde lijn ook als de keratine.

Pagina's : [1] 2 3 4 5