Bekijk volle/desktop versie : waarom vinden de meeste vrouwen het moeilijk wijde kleding te dragen ?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

28-03-2014, 12:37
geen haattopic of zo maar ik was benieuwd naar de reden waarom de meeste vrouwen het moeilijk vinden om geen strakke kleding te dragen terwijl wijde kleding juist makkelijker te dragen is en lekkerder loopt maar alsnog kiezen de meeste voor zo strak mogelijk

28-03-2014, 12:46


Omdat ze dan gewoon anders zijn, een ander persoon en ze bang zijn niet meer aantrekkelijk te worden gevonden of minder snel succes krijgen op een carrière. Deze maatschappij is een schoonheid gerichte maatschappij en mensen zullen je anders behandelen als je er met die wijde zakken bij loopt. Minder succes, zowel met liefde als op maatschappelijk terrein.

28-03-2014, 13:18
Misschien dezelfde reden wrm een man zijn kleding niet conform de sounnah wil dragen de meeste.
Anders zijn is iets wat ze niet snel willen i guess. Belemmering in carrière misschien dont know kan van alles zijn.

28-03-2014, 13:43
Ik draag graag wijde kleren. Ik maak mij graag dikker dan ik ben.
Dat is gewoon GEWELDIG!!!! Niemand die je dan aankijkt als je als een zwerver bijloopt

28-03-2014, 14:01


Je bent gewoon anders, je valt op. Mensen kijken je vreemd aan en vriendinnen gaan vragen stellen. Je bent minder aantrekkelijk, wijde kleding laat helemaal niks van je figuur zien waardoor je je nogal.. zoutzakkerig voelt. Je komt lastiger aan een baan, of stage.Veel meisjes houden ook ontzettend veel van mode en willen die kleding simpelweg niet loslaten. Er zijn echt heel veel redenen, ik snap wel waarom veel dames er veel moeite mee hebben om correcte hijaab te dragen en veroordeel niemand er om. Enige oplossing is om je meer in Islam te verdiepen en het belang begrijpen en waarvoor je het doet.

28-03-2014, 14:07

Citaat door Leilana:
Je bent gewoon anders, je valt op. Mensen kijken je vreemd aan en vriendinnen gaan vragen stellen. Je bent minder aantrekkelijk, wijde kleding laat helemaal niks van je figuur zien waardoor je je nogal.. zoutzakkerig voelt. Je komt lastiger aan een baan, of stage.Veel meisjes houden ook ontzettend veel van mode en willen die kleding simpelweg niet loslaten. Er zijn echt heel veel redenen, ik snap wel waarom veel dames er veel moeite mee hebben om correcte hijaab te dragen en veroordeel niemand er om. Enige oplossing is om je meer in Islam te verdiepen en het belang begrijpen en waarvoor je het doet.
Jij hebt echt gesproken.

28-03-2014, 15:49
Meer aandacht of schamen zij zich

Zag vandaag een meisje die za3ma goed bedekt is zij droeg een doorzichtigrok haar slip alles kan jij zien.

Jammer

28-03-2014, 15:54

Citaat door MissieSara:
Omdat ze dan gewoon anders zijn, een ander persoon en ze bang zijn niet meer aantrekkelijk te worden gevonden of minder snel succes krijgen op een carrière. Deze maatschappij is een schoonheid gerichte maatschappij en mensen zullen je anders behandelen als je er met die wijde zakken bij loopt. Minder succes, zowel met liefde als op maatschappelijk terrein.
-

28-03-2014, 16:09
lichaamsvormen showen

28-03-2014, 16:25
bijna alles draait schoonheid...al loop je er bedekt bij mannen van tegenwoordig willen vrouwen zien die er mooi bij lopen, Maar zodra je getrouwd ben moet je natuurlijk van manlief alles bedekken.
Maar goed mannen zien modellen op tv en in bladen en denken wauw zo n vrouw wil ik ook. Op m.nl zie je ook genoeg topics waar ze mooie vrouwen aanbidden, erop geilen, dromen van zulke vrouwen (wie weet andere vieze dingen) etc. kortom vrouwen willen graag gewild en aantrekkelijk zijn voor de mannen of niet. en mannen kijken altijd eerst naar uiterlijk en dan pas naar innerlijk.

28-03-2014, 16:34
Wat is strak? Een blouse met een pantalon vind ik niet strak die sluiten niet als een tweede lichaam om je heen. Hebben we het over skinnyjeans of strakke truitjes?

Bij mij is het een combi vaak juist een wijde vest met skinny of strakke trui met een wijde broek don't know

28-03-2014, 16:36

Citaat door Kiya:
Wat is strak? Een blouse met een pantalon vind ik niet strak die sluiten niet als een tweede lichaam om je heen. Hebben we het over skinnyjeans of strakke truitjes?

Bij mij is het een combi vaak juist een wijde vest met skinny of strakke trui met een wijde broek don't know
ik denk dat hij zelfs een blouse strak vind.
de correcte kleding en niet strak is zeker dit http://https://www.google.nl/search?q=abaya&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=tZY1U4 7SNubZ0QXQsYHwDw&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1536&bih=754 volgens ts

28-03-2014, 16:48


Abayaat

28-03-2014, 16:58
Het is echt niet moeilijk, je moet het gewoon doen.
Je voelt je beter in jouw huid en sterker in jouw schoenen.
Maar veel meiden zijn bang om niet meer de mode te kunnen volgen.

28-03-2014, 17:11

Citaat door BarbiePopje:
ik denk dat hij zelfs een blouse strak vind.
de correcte kleding en niet strak is zeker dit http://https://www.google.nl/search?q=abaya&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=tZY1U4 7SNubZ0QXQsYHwDw&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1536&bih=754 volgens ts
Oh ja dit is natuurlijk beter maar ik zie me daar toch niet snel in lopen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14