Bekijk volle/desktop versie : Ik wil 1 ding weten van broeders uit Turkije



Pagina's : [1] 2

28-03-2014, 00:26
Ik ga soms naar Turkse moskeen en moet soms ook wudu verrichten dus ze hebben daar een aparte emmer voor om onder te wassen. Hun emmer ziet er apart uit, is hetzelfde als waar je planten water mee geeft. Je hand kan er niet ingaan om water eruit te scheppen. Moehim jij moet wassen met dat ding maar gaat moeilijk want jij hebt 2 handen nodig. Zijn er Turken die dit kunnen uitleggen. Miss dat ik voor de volgend keer beter snap en mee om ga

28-03-2014, 01:00


met 1 hand ( rechts ) hou je de gieter vast zodat de water uit komt en met de andere hand ( links ) was je je zelf.

super makkelijk...

vervolgens als je wil kan je je drogen met wc papier...

28-03-2014, 10:22
Heb t geprobeerd maar ging niet makkelijk

28-03-2014, 10:28
gewoon aanwennen, het is juist makkelijker ( met een gieter)

28-03-2014, 10:38



Citaat door Khimarghreb:
gewoon aanwennen, het is juist makkelijker ( met een gieter)
juist dat ding heet gieter. Djaazaaki Allahu ghairaan zuster. Mijn nls is niet zo best om alle name te kennen
naaah doe me maar een emmer. Duizenden moskeeën gebruike emmer Turkse moskee heeft gieter. Ewa fham

28-03-2014, 10:44
Gniffel. Niet alleen Turkse moskeeën hebben een gieter.

28-03-2014, 10:47

Citaat door BerberseBroeder:
juist dat ding heet gieter. Djaazaaki Allahu ghairaan zuster. Mijn nls is niet zo best om alle name te kennen
naaah doe me maar een emmer. Duizenden moskeeën gebruike emmer Turkse moskee heeft gieter. Ewa fham
als je naar de toilet bent geweest en je hebt een grote boodschap gedaan dan is zo een gieter heel erg handig want je zit heel dicht bij de plek waar jenjet moet schoonmaken dit is vele vele malen hygiëniser dan met een emmertje en mensen kunnen niet met hun vieze handen in het emmertje komen

28-03-2014, 10:50

Citaat door OumHunayn:
Gniffel. Niet alleen Turkse moskeeën hebben een gieter.
serieus. Welke andere moskeeën dan

28-03-2014, 10:51
Dus je gebruikt een emmer om je van achter schoon te maken vervolgens vul je hem weer met water en stop je je met ontlasting vervuilde handen weer erin om je handen en dan je mond te spoelen lekker hoor....

28-03-2014, 10:51

Citaat door TANGER1977:
als je naar de toilet bent geweest en je hebt een grote boodschap gedaan dan is zo een gieter heel erg handig want je zit heel dicht bij de plek waar jenjet moet schoonmaken dit is vele vele malen hygiëniser dan met een emmertje en mensen kunnen niet met hun vieze handen in het emmertje komen
doe je dat zo net dezelfde hand in emmer steken en wassen. Jij haalt toch water uit emmer met rechte hand terwijl linker hand de andere werk doet. Of doe je alles met 1 hand?

28-03-2014, 10:53

Citaat door abu3uqba:
Dus je gebruikt een emmer om je van achter schoon te maken vervolgens vul je hem weer met water en stop je je met ontlasting vervuilde handen weer erin om je handen en dan je mond te spoelen lekker hoor....
zo doe jij dat miss. Bij grote boodschap was je je onderkant apart in de wc als je dat klaar bent kom je uit en was je je handen met zeep bij de kraan en dan ga je verder met wudu bij de algemene plek waar iedereen wudu doet. Niet voor andermans oordelen

28-03-2014, 10:56

Citaat door BerberseBroeder:
doe je dat zo net dezelfde hand in emmer steken en wassen. Jij haalt toch water uit emmer met rechte hand terwijl linker hand de andere werk doet. Of doe je alles met 1 hand?
ik zal nooit nooit nooit van mn leven een emmertje gebruiken om woed mee te doen super smerig in sommige moskee hebben ze de emmertjes met kettingen vast zitten bij de kranen daar zou ik het wel mee durven te doen want dan weet je zeker dat daar alleen woede ,we gedaan word maar emmertje die worden gebruikt in de toilet en wodoe mee word gedaan daar blijf ik van uit de buurt. Dan maar gewoon woede rechttreeks van uit de kraan

28-03-2014, 10:57



Citaat door BerberseBroeder:
zo doe jij dat miss. Bij grote boodschap was je je onderkant apart in de wc als je dat klaar bent kom je uit en was je je handen met zeep bij de kraan en dan ga je verder met wudu bij de algemene plek waar iedereen wudu doet. Niet voor andermans oordelen
echt mooi dat jiji zo veel vertrouwen in de mensheid hebt, ,,,, dat jij hygienesich. Bent dat is mooi maar ik raad je aan om er niet van uit te gaan dat se rest dat ook is

28-03-2014, 10:59

Citaat door BerberseBroeder:
zo doe jij dat miss. Bij grote boodschap was je je onderkant apart in de wc als je dat klaar bent kom je uit en was je je handen met zeep bij de kraan en dan ga je verder met wudu bij de algemene plek waar iedereen wudu doet. Niet voor andermans oordelen
die emmertje worden voor beide gebruikt. Let maar eens goed op

28-03-2014, 11:01
Neem gewoon je eigen flesje mee naar het toilet. Voor woedoe kun je de kraan ook een heel zacht laten lopen. Een volle emmer gooi je vaak ook gewoon weg.

Pagina's : [1] 2