Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk ik zoek een spijkerbroek met van die gaten en die versleten look!!



Pagina's : [1] 2 3

25-02-2005, 14:39
meiden ik heb een vraag...ik zoek een spijkerbroek met van die gaten ensow en van die versleten plekjes die zijn eg zo mooi! waar kan ik die vinde pleaaaas zet aub plaatjes neer zodat ik ze kan zien !

help me aub ik moet zo een broek hebben!
kusjes
kurdi girl

25-02-2005, 15:24


Hey ik heb er zo een!!
van het merk engergie maar deze is van vorige jaar en hij voldoert aan je omschroijveing
er zitten niet echte gaten in
maar t waren wel gaten die zogenaamd dicht zijn genaaid

25-02-2005, 15:38

Citaat door Kurdi_Girl:
meiden ik heb een vraag...ik zoek een spijkerbroek met van die gaten ensow en van die versleten plekjes die zijn eg zo mooi! waar kan ik die vinde pleaaaas zet aub plaatjes neer zodat ik ze kan zien !

help me aub ik moet zo een broek hebben!
kusjes
kurdi girl
Sorry maar ik vind zulke spijkerbroeken echt verschrikkelijk lelijk!!!
maarja smaken verschillen

25-02-2005, 15:45
Prachtig die broeken...Ik wil ook foto's zien

25-02-2005, 16:19


hihihih....zo eentje ga ik morgen denk ik inchallah halen....hij is heup en ja kapot mooie zakken van achteren 0elala ....
Maar vertel waar woon je...? Want als je in R'dam woont kan ik je wel vertelen van waar je ze kan halen...


kus I.

25-02-2005, 17:35

Citaat door misss_respect:
Hey ik heb er zo een!!
van het merk engergie maar deze is van vorige jaar en hij voldoert aan je omschroijveing
er zitten niet echte gaten in
maar t waren wel gaten die zogenaamd dicht zijn genaaid
JA, die wil ik OOK! waar kan je die halen? want de meeste die ik heb gezien zijn gewoon met van die echte gaten, en daar is het best wel koud voor je...

Maar als je in amsterdam woont, wil je dan aub vertellen waar je het vandaan kan halen???

25-02-2005, 17:47
neej kijk dat is t probleem ik woon herlemaal niet es in DE BUURT van amsterdam en rotterdam
ik woon in zuidlimburg
maar ik ga binnekort naar eindhoven ensow dus als iemand een paar namen van die winkels kan noemen zou ik t HEEL fijn vinden ik vind die broeken eg mooi die helemaal versleten uitzien enso
volges mij heeft het merk replay wel van die broeken maar ik vind die broeken egt nooit

25-02-2005, 18:02
hier op deze site kunne jullie eg hele mooie spijkerbroeken vinden: http://www.replaybluejeans.com
open de site druk op engels en dan krijg je zo een volledig scherm ding...als je die op : denim selection drukken zien jullie heel veel plaatjes van die broeken ze zijn eg mooi (volges mij de derde broek) is heel mooi is zo een baggy broek eg mooi man

25-02-2005, 18:39
Koop een spijkerbroek en maar met een zakmes gaten en scheuren heb ik ook gedaan hij is nu super tof mensen vragen steeds hoe ik eraan kom en dan zeg ik: ergens in rotterdam ze3hma hahaha

25-02-2005, 18:46
WHAHAHHAHA geeeeeeeeek :P je bent eg gek :P maar zo ben ik niet...dan vind ik die broek juist leuk :P

25-02-2005, 19:12

Citaat door Kurdi_Girl:
WHAHAHHAHA geeeeeeeeek :P je bent eg gek :P maar zo ben ik niet...dan vind ik die broek juist leuk :P
hahahahahahahah gek

25-02-2005, 19:28
Ik had 1 van Cavalli en D&G maar zag vandaag ook een vette van Replay...Een lichte spijkerbroek die was echt mooi

25-02-2005, 19:50


ja zo een lichte met van die verslete plekke en vogles mij een gat ofsow die kost 169 euro ik ga die denk ik kope

25-02-2005, 19:53
ik vind die broeken echt lelijk,maar smaken verschillen

25-02-2005, 19:54

Citaat door Gzellaa:
Koop een spijkerbroek en maar met een zakmes gaten en scheuren heb ik ook gedaan hij is nu super tof mensen vragen steeds hoe ik eraan kom en dan zeg ik: ergens in rotterdam ze3hma hahaha
waaaaaaaaahahhahahahaa je tamshoent

Pagina's : [1] 2 3