Bekijk volle/desktop versie : Met Spoed Huurhuis In Amsterdam Gezocht!



25-02-2005, 14:24

Citaat door LieveHeksje:
Wie o wie kent,of verhuurd zelf een woning omgeving of het liefst in Amsterdam
wonning!
Pm of laat hier je berichtje achter! (alleen ser. reacties aub!)
De huurprijs mag ongev.300 tot 500 kosten.


Alvast bedankt.
.

03-05-2005, 14:59


interesse naar een huurwoning omgeving zaandam mail dan naar rentahome4@hotmail.com huurprijs is ongeveer 600 euro.

groetjes

11-05-2005, 12:21

Citaat door LieveHeksje:
Wie o wie kent,of verhuurd zelf een woning omgeving of het liefst in Amsterdam
wonning!
Pm of laat hier je berichtje achter! (alleen ser. reacties aub!)
De huurprijs mag ongev.300 tot 500 kosten.


Alvast bedankt.
Beste Mensen,

Hierbij wil ik jullie bekend maken dat mijn oom die voorheen woonachtend was in Nederland - Amsterdam (Bos en Lommer) nu woonachtend in Marokko een huisje nog te huur heeft staan in Amsterd!!!

Op dit moment wonen er twee mannen maar die vertrekken beiden vanaf juli 2005!!! De een is een goede vriend van mn oom en de ander is mn neef...omdat hij gaat trouwen staat het huisje dat 6 jaar wordt verhuurd weer in Juli leeg!!!

Let op als het dringend is dan kan het ook eerder leeg komen te staan dat mag en kan geen probleem zijn.

Het betreft een huis in Bos en Lommer op 3 hoog...fijne buren en een leuke omgeving...basisschool openbaar vervoer slager overige winkels supermarkten allemaal binnen handbereik!! Dus ook geschikt voor gezinnen.....speelplaats achter de woning.

De woning is netjes en er staan als het goed is nog wat meubel in het huis....deze kan je laten staan en er gebruik van maken of even aangeven dan kunnen wij deze weghalen.

De woning heeft volgens mij 2 of drie slaapkamers (ben er lang niet geweest maar zal het me oom nog even vragen) een woonkamer gewoon ruim! een badkamer.....appart toilet appart in de gang keuken gesloten.....verder nog een kelder/berging beneden (begaande grond). Natuurlijk is het mogelijk om het huis te bezichtigen zonder enige verplichtingen.

Wel moet ik zeggen dat je snel moet wezen omdat mn oom weer binnenkort naar Marokko vertrekt...en hij wilt graag het een en ander regelen voordat ie vertrekt...tevens zal ik erbij zeggen dat je geen last zal hebben van hem want hij verblijft in Marokko ook niet als hij in Nederland zal zijn!!

Wel zal er eens in de zoveel maanden iemand komen kijken of alles nog in orde is!! Dit kan ik zijn of mn boer wat de voorkeur is van de bewoner natuurlijk.

Het is mogelijk dit huisje te huren of door een gezin of door vrouwen alleen! of door mannen alleen!!! Dit omdat mn oom een oprechte moslim is en dit zo graag wilt hebben.

De prijs van het huren van heel de woning is 650 incl water/gas en Licht!!!!!! Wees snel want verhuurd is verhuurd!!


LET OP!!!!!!
Mocht je budget niet zo groot zijn (wat ik me kan voorstellen als je bijvoorbeeld student bent) dan kunnen misschien mannen of meiden zich verzamelen zodat jullie samen het huisje kunnen huren dan geldt er NATUURLIJK andere prijzen per persoon!

Ik hoop jullie hiermee voldoende info te hebben gegeven!!
Mocht je intresse hebben of ken je iemand die een woning zoekt in Amsterdam laat het me dan weten!!!!Je kan me een PM sturen of reageren op de Forum!!!

Groeten!

10-09-2009, 19:30
ik heb echt huis nodig, ik ga trouwen maar ik heb nog niet huis
binnen een maand!!

help me voor huis???