Bekijk volle/desktop versie : Boem de kogel is door de kerk .. De nieuwe trainer van tunisia = ...



Pagina's : [1] 2

27-03-2014, 18:36
VOOR 2 JAAR IS DE BELG GEORGE LEEKENS !!


27-03-2014, 18:38



27-03-2014, 18:45

Citaat door Riffie_denboch:
tunesie hebben goede spelers, maar ze hebben zelfde probleem als alle noord afrikkaanse landen, de bond namelijk Tunesische clubs doen het egt super in de african CL, en die Khazri van Bastia is egt een grote talent
ze spelen vaak anti voetbal heel defensief ploeg

27-03-2014, 18:47
Tunisie is altijd 4-3-2-1... 3 brekers uit de competitie daar komt niemand door . Maar toen kwam Ruud Krol die wou Zehma hollandse school doen bij Tunisie 4-4-2 uit tegen Kameroen -_____________- kregen ze 4 om de oren.

27-03-2014, 18:50



Citaat door Riffie_denboch:
ik vind hun spel slecht, ze zijn net als barca, ze liggen snel,maar ze hebben goede spelers , je moet die Khazri zien bij Bastia, gewoon een goede speler, Zowel Tunesie als marokko en algerije hebben dezelfde problemen, weet je wat ik wil. gewoon amazigh team, de beste spelers van die 3 landen,want het is namelijk gewoon 1 land in 3 staten, geloof mij, ze zouden wk winnen
Waarom moet iedereen hier altijd overdrijven... het zou een team zijn dat zich zou kwalificeren maar het wk winnen i dont think so...

27-03-2014, 18:56

Citaat door Riffie_denboch:
berber team wint het wk, dat weet ik zeker
probeer eens objectief te denken.

27-03-2014, 19:01

Citaat door Riffie_denboch:
geloof mij maar, ze zouden egt grote kans maken, ik zeg dit niet zomaar, maar ik kijk spelers zoals benzema en ziti en belkalem ex speler van jsk en andere speler van dit moment, ik kan jou 5 namen noeman van jsk kabyle die basis spelers horen op een wk, heb ik het niet eens over berbers van marokko zoals benatia taarabt afellay enzzz
Benzema speelt voor frankrijk dat telt niet...

27-03-2014, 19:06

Citaat door Riffie_denboch:
ik zeg alleen een berber team zou wk winnen denk je dat zidane en benzema voor fransa zouden kiezen als een berberse staat bestond, , never nooit vriend, ook afellay niet
ik geloof niet dat zidane ooit heeft getwijfeld over zijn interlandkeuze.

27-03-2014, 19:46

Citaat door abdel_15:
Echt he!

27-03-2014, 19:51
met alle respecht voor zidane maar hij franse spreekt nauwelijks arabische leeft als een fransman en onderhoud nauwelijks banden met zijn land van herkomst geld ook voor benzenman

Pagina's : [1] 2