Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen die denken een man te kunnen veranderen!



27-03-2014, 14:32
Van die types die dan een man aan de haak slaan, die met tientallen vrouwen contact heeft en zij denkt dan dat ze hem kan veranderen en alleen van hem kan laten houden.

Een maand later, met een depressie, gebroken hart en wie weet nog meer komen ze hier uithuilen.

En dan maar zeuren en zeuren en zeuren en zeuren dat mannen zo erg zijn.

27-03-2014, 14:33


Kan wel. Lalalalala.

27-03-2014, 14:36

Citaat door Always_Happy:
Van die types die dan een man aan de haak slaan, die met tientallen vrouwen contact heeft en zij denkt dan dat ze hem kan veranderen en alleen van hem kan laten houden.

Een maand later, met een depressie, gebroken hart en wie weet nog meer komen ze hier uithuilen.

En dan maar zeuren en zeuren en zeuren en zeuren dat mannen zo erg zijn.
Ja kan zij toch niks aan doen dat ze verliefd word op een player. Die sukkel moet eens een keer gewoon straight zijn in plaats van als een kleuter spelletjes te spelen. Omgekeerd zitten die mannen ook te janken als een vrouw hun dezelfde streek levert.

27-03-2014, 14:38

Citaat door Beautiful_hOpe:
Kan wel. Lalalalala.


je hebt gelijk,


Citaat door Kysha:
Ja kan zij toch niks aan doen dat ze verliefd word op een player. Die sukkel moet eens een keer gewoon straight zijn in plaats van als een kleuter spelletjes te spelen. Omgekeerd zitten die mannen ook te janken als een vrouw hun dezelfde streek levert.
Een man zou het nooit accepteren dat zijn vrouw contact zou hebben met meerdere mannen. En vrouwen ja, niet zeuren als je weet dat je niet 1e keus bent maar een van de vele.

27-03-2014, 14:39



Citaat door Always_Happy:

Een man zou het nooit accepteren dat zijn vrouw contact zou hebben met meerdere mannen. En vrouwen ja, niet zeuren als je weet dat je niet 1e keus bent maar een van de vele.
Lijkt me sterk dat een vrouw weet dat hij intensief contact heeft met meerderen.

27-03-2014, 14:41

Citaat door Kysha:
Lijkt me sterk dat een vrouw weet dat hij intensief contact heeft met meerderen.
Nou toch is het zo.

27-03-2014, 14:51

Citaat door Always_Happy:
Nou toch is het zo.
Liefde maakt blijkbaar blind

27-03-2014, 14:56

Citaat door Kysha:
Liefde maakt blijkbaar blind
Achteraf dan niet zeuren dan

27-03-2014, 14:59

Citaat door Always_Happy:
Achteraf dan niet zeuren dan
Mag diegene toch lekker zelf bepalen.

27-03-2014, 15:00

Citaat door Kysha:
Mag diegene toch lekker zelf bepalen.
Mag ik dat even zelf bepalen

27-03-2014, 15:38
Het aard van het beestje veranderd nooit. Geen eens de moeite nemen om een persoon te veranderen. Voor wat? Serieus! Graag of niet hoor. Pfff..

27-03-2014, 15:45
daarom ga gwn geen relaties aan maar trouw gwn blijkt hij een megoo te zijn dan stuur je gwn je vader, broers en neven erop af. kun je nog wat actie zien

28-03-2014, 09:36


Ik verbaas me erom dat velen het uberhaupt normaal vinden een relatie aan te gaan.

En dan ook nog beweren hem te kunnen veranderen? De man heeft dan niet eens vrees en respect voor zijn Heer, zijn Schepper!! Maar wel voor jou als mens? Echt?!

28-03-2014, 10:00
Ik wil er ook niet meer vanuit gaan dat ik men kan laten veranderen. Hij is zoals die is, vinkje of een kruisje. Punt.