Bekijk volle/desktop versie : Ali B wil voorbeeld voor kinderen zijn



Pagina's : [1] 2

27-03-2014, 14:00
Ali B hoopt dat zijn twee kinderen een voorbeeld aan hem nemen.





"Ik hoop dat ze vooral kijken naar de goede dingen die ik heb gedaan en daar een voorbeeld aan nemen", zegt de rapper en presentator donderdag in Spits. "Als ze veel ambities hebben en ik ze help om die ambities te ontwikkelen, zullen ze nooit uit verveling de dingen doen, die ik vroeger heb gedaan", legt hij uit. Ali, die vroeger dealde en een gokverslaving had, denkt dat hij niet heel erg zou schrikken als zijn kinderen later zouden worstelen met een drugsverslaving.

Tweede Ali
"Omdat ik het zelf ook heb meegemaakt. Dat scheelt." De rapper is donderdagavond te zien in het nieuwe programma Ali B en de Veertig Wensen. In de serie zorgen probleemjongeren ervoor dat een laatste wens van senioren uitkomt. "Ik denk dat kijkers na de aflevering het gevoel hebben: ik ga even mijn oma bellen." De 32-jarige Ali kan ook wel een wens voor zichzelf bedenken waar de jongeren mee aan de slag kunnen.


"Een tweede Ali B", zegt hij. "Dan kan ik lekker op vakantie gaan en af en toe alleen maar kijken naar wat hij doet. Eventjes rust, dat lijkt me heerlijk."

27-03-2014, 17:11



Citaat door Soulsnatcher:
Grootsheidswaanzin.
Dit bedoel ik dus, een Marokkaan die ons geen geld kost en dan moet men hem omlaag schoppen.......

Leven en laten leven, vriend.

27-03-2014, 17:39
Als hij nou gewoon zelfmoord pleegt, dan helpt die om een betere wereld te creëren.

Wij hebben tokkies als white trash, marokkanen hebben "ali b's" als maroccan trash(misschien camel trash een betere benaming?).

28-03-2014, 09:52
Zeker niet van ali b ,die man is zo slecht weet niet wat hij zegt,je kan hem niet aan de tafel zitten ,hij weet niet wat bisma allah

28-03-2014, 13:31


Te veel haat, laat die man z'n ding doen. Meeste mensen die haten , haten zichzelf omdat ze niks hebben bereikt.


28-03-2014, 13:49

Citaat door Soulsnatcher:
Grootsheidswaanzin.
wat kan jij dan behalve een uitkering aanvragen??

28-03-2014, 14:34
Ik begrijp niet vanwaar al dat commotie en haat jegens Ali door Marokkanen, we zouden eigenlijk trots op Ali moeten zijn.

28-03-2014, 14:37

Citaat door MrBlackspoon:
Ik begrijp niet vanwaar al dat commotie en haat jegens Ali door Marokkanen, we zouden eigenlijk trots op Ali moeten zijn.
meestal loosers die jaloers zijn

31-03-2014, 11:27
Ali b de haram zanger die met een kaffira bastaard kinderen heeft en moslimjongeren misleid.

03-04-2014, 15:57
Zeer goed initiatief van Ali. Dit is een vb van daadwerkelijk een bijdrage leveren aan problematiek in samenleving in plaats van de gebakken lucht die politici haar aanhangers verkoopt.


22-04-2014, 21:28
Nou ik hoop niet dat mijn kinderen een voorbeeld aan hem zullen nemen... ik zou dat zelfs heel erg vinden..wat heeft hij bereikt? Muziekcarriere en trouwen met kafira... nou dan heb je in mijn ogen niks goeds bereikt en alleen jwz en ik wil geen slechte Dingen zeggen..allah yahdeeh f tari9 lmosta9im..Ik zal heel blij zijn als ze een voorbeeld nemen aan sheikh hassaan of sheikh sudaisi ..mohim in die richting.....


22-04-2014, 21:30
normaal nederlands praten is een

22-04-2014, 21:30


Lol lol hij wel ja.

22-04-2014, 21:33
Sorry Ali, ik hoop dat mijn kinderen net zo'n mooie stem als saad el ghamdi krijgen en dezelfde tekst als hem bestuderen, inshaAllah!

En de andere kinderen ook inshaAllah.

28-04-2014, 14:02
zo zijn jullie marokannen veel van ( afgunst ) die man is te slim voor jullie daarom heerst een
jaloezie in jullie harten ....jullie zijn barrrrokannen


Pagina's : [1] 2