Bekijk volle/desktop versie : Verdriet gebroken hart



25-02-2005, 13:21
ik ben een marokkaanse meisje en ben 18 jaar ben geboren en getogen in nederland ik weet niet hoe ik het moet zeggen ik ben verliefd op me ex hij wasgoed voor mij en ik voor hem dus we zouden met elkaar afspreken om met elkaar uit te gaan dus kwam ik zijn familie tegen die mij heel vies afkeurde om niet te mogen om te gaan met haar broer waarom zijn marokkaanse meisjes en jongens zo waarom je kan toch niet iemand beoordelen voor je haar /hem niet eens kent ik begrijp het niet en weet het niet ik kan iemand me helpen om over hem heen te kunnen komen

dankje wel
liefs khadija

25-02-2005, 16:02


salaam mo3alaikom lieverd,
Ik vind het egt erg!.. Inderdaad, je kan niet en je mag niet iemand gelijk oordelen terwijl je diegene niet eens kent...
Lieve sgat ik wil je graag helpen.. maar ik zit nog met 1 vraag..
Wat vind je vriend/ex ervan, dat een van zijn familieleden zo over jou denkt?
Als ik het goed begrijp is het nu dus uit tussen jullie, vanwege 1 van zijn familieleden die over jou oordeelt? ...

Ik wil je graag helpen...
Als je hierover verder wilt praten, kan je me ook een pm sturen..
Thallah frassek bazzef
beslamma xxxjes je oegti :blauwkus:

25-02-2005, 18:27
Daar gaan we weer, Wij Marokkanen deugen meestal niet. Jij bent wie je bent, en wie geeft hun het recht om jou te beoordelen. Is dat niet aan god om dat te doen. Meisje zo een jongen is jou niet eens waard, iemand die niet voor je opkomt heb jij niet eens nodig. Leef je leven je bent pas 18. Over een tijdje lach je erom.

25-02-2005, 19:04
dank jullie wel schatjes van me ik weet het niet telkens wanneer ik hem zie probeer ik er over te praten met hem maar dan durf ik het niet en wil ik het niet maar acheraf dan heb ik er weer spijt om zoals vandaag kwam ik ze zusje tegen ik wist niet wat ik moest doen dus ben ik weggaan en heb ik de andere openbaar vervoer genomen omdat ik niet samen met haar wou instappen ze keek me aan en begon te bellen en te lachen ik weet het ik begon te huilen doen ik eenmaal thuis kwam.

o mijn lieve god waarom gunt niemand het elkaar zeg me

25-02-2005, 19:23



Citaat door gizou_maroc:
salaam mo3alaikom lieverd,
Ik vind het egt erg!.. Inderdaad, je kan niet en je mag niet iemand gelijk oordelen terwijl je diegene niet eens kent...
Lieve sgat ik wil je graag helpen.. maar ik zit nog met 1 vraag..
Wat vind je vriend/ex ervan, dat een van zijn familieleden zo over jou denkt?
Als ik het goed begrijp is het nu dus uit tussen jullie, vanwege 1 van zijn familieleden die over jou oordeelt? ...

Ik wil je graag helpen...
Als je hierover verder wilt praten, kan je me ook een pm sturen..
Thallah frassek bazzef
beslamma xxxjes je oegti :blauwkus:
ik zou graag dat je me help mijn lieve zuster ik weet het niet meer telkens wanneer ik hem zie en zijn familie daar ik door

25-02-2005, 19:32

Citaat door badbeauty:
Daar gaan we weer, Wij Marokkanen deugen meestal niet. Jij bent wie je bent, en wie geeft hun het recht om jou te beoordelen. Is dat niet aan god om dat te doen. Meisje zo een jongen is jou niet eens waard, iemand die niet voor je opkomt heb jij niet eens nodig. Leef je leven je bent pas 18. Over een tijdje lach je erom.
maar het doet me pijn waarom heeft hij me gekwets en tegen me gelogen dat er een kans bestaat en hij het opnieuw wou proberen en ik geloofd hem en verteld me later dat hij niet met me verder wilt maar dat hij wel van mij hou maar hij kan me niet uileggen waarom hij niet verder wilt telkens als ik iemand van zijn familie tegen kom kijken ze me aan en vragen ze hoe hert me gaat hoe het met me gaat in het begin ik vertelden hun dat het goed met mijn gaat en dat er niets aan de hand is maar met pijn in mijn hart weet hun meer dan ik weet

25-02-2005, 20:21
salam mo3alaikom,

kweet als je verliefd bent op iemand... en dat je opeens word afgekeurd door één van zijn familie leden.. is he moeilijk om diegene te late gaan, omdat je van hem blijft houde... en dat ze je ook nog eens gaan beoordelen terwijl ze jou niet eens kenne? het lijkt er op dat ze jaloers zijn ofso.... ik weet het niet, het kan zijn dat ik het verkeerd heb... maar allah ou 3lam... ik denk niet dat jezelf verder kunt met hem... al weet ik dat het moeilijk is, omdat je van hem houd en hij van jouw
maar zo gaat het egt ni verder, ik denk dat je maar afstand moet neme, aangezien hij zelf zegt dat hij niet verder met je kunt... ik vind dat hij dit een beetje te hard heeft gezegt, want hij kan je niet eens uitlegge, waarom hij niet verder met je kan, maar ja allah ou 3lam... meid als je er over prate dan ben ik er ook voor je inshallah, net als mijn zusje ..."gizou_maroc"... .... ik wens je al het geluk...en wil je zegge dat wij zusters er voor jouw zijn als je ons nodig hebt.. en moge allah s.w.t. je helpen met dees moeilijke tijd, amin, inshallah...

liefs je zuster in de Islaam :blauwkus: .... Fati ....

25-02-2005, 21:40
salam,
tzzz is tog dom als je zo iets mee maakt...
wrm beoordelen mensen van uit uiterlijk ik snap het niet ....
misschien is een mens mooi of lelijk dat zegt tog niet hellemaal dat die slecht is of goed
tjaa is wel klote maar leven is hard.. je moet weer verder met je leven gewoon schijt aan hebben Allah is groot

Groetjes Afghan4life

27-02-2005, 23:02

Citaat door khadija leiden:
ik zou graag dat je me help mijn lieve zuster ik weet het niet meer telkens wanneer ik hem zie en zijn familie daar ik door
Salaam khadija,
Het beste is dat je zijn famillie vergeet!... Je moet niets van hun aantrekken en je moet net doen alsof je ze niet kent!... tenzij ze je groeten dan groet je met respect terug natuurlijk... Ik weet dat het moeilijk voor je is.. maar het is het beste lieve sgat.
Vertrouw op Allah swt, Hij zal jou inshallah helpen in je moeilijke tijden... Heb geduld meid... Op een dag dan zul je er niet eens meer aan denken, omdat je dan weer andere belangrijke dingen hebt.
Meid ik zeg het nogmaals... Heb sbar en alles komt goed inshallah... Het is moeilijk, maar geduld is het beste.
Mensen die veel geduld hebben die zullen op een dag worden beloond!... inshallah

meid doe rustig aan ...
Gair inshallah.... ma3a salama