Bekijk volle/desktop versie : Dit lijkt mij echt erg alsmij dit zou overkomen.



Pagina's : [1] 2

25-03-2014, 11:59
Stel je bent stapel verliefd op een jongen. Hij is alles voor je en jij precies hetzelfde. Na 2 jaar kom je erachter dat hij getrouwd is... Wat spookt er dan in je hoofd?

25-03-2014, 12:03


Dat gebeurt heelveel!!

25-03-2014, 12:03
Krijg je ervan als je relatie's neemt. Nooit heb je zekerheid met wie je te maken hebt. Als hij oh zo echt verliefd was op je, dan had hij allang je hand gevraagd en niet met je zitten spelen 2 jaar lang.

25-03-2014, 12:04
Dat is anno 2014, de trend. Getrouwde mannen die relaties naast hun huwelijk hebben.
Ergste vorm, de net getrouwde gevallen. Die hun single leventje missen.

25-03-2014, 12:04


Allah Iehfad!


Wat is er tegenwoordig met de mens aan de hand?

25-03-2014, 12:04
Dan zou ik denken; Waarom had ik 2 jaar lang mijn hoofd in mijn achterste gelaten?

25-03-2014, 12:05

Citaat door femme_1:
Dat gebeurt heelveel!!


Tegenwoordig wel jah, alleen hoe kan je zo iets doen?

Citaat door Niet-Marokkaans:
Krijg je ervan als je relatie's neemt. Nooit heb je zekerheid met wie je te maken hebt. Als hij oh zo echt verliefd was op je, dan had hij allang je hand gevraagd en niet met je zitten spelen 2 jaar lang.
Klopt. Daarom is relatie nemen haram en nog eens haram. Tja als je zo iets dan overkomt dan ga je er wel kapot van.

25-03-2014, 12:06
Wat zou je doen als een getrouwde buurman in Marokko (je reageert nooit op hem) je bleef versieren en zijn nummer wil geven; naar zijn vrouw stappen of het aan je vader vertellen? Serieuze vraag meiden, soms denk ik; homewrecker zijn of negeren?

25-03-2014, 12:07

Citaat door ENVY_ME:
Dat is anno 2014, de trend. Getrouwde mannen die relaties naast hun huwelijk hebben.
Ergste vorm, de net getrouwde gevallen. Die hun single leventje missen.


La huwalla kuwata illah billah! Hoe kan je je geliefde zo iets aandoen?

Citaat door Neda:
Allah Iehfad!


Wat is er tegenwoordig met de mens aan de hand?


Alayhdina oe safi, meid dit gebeurd echt!

Citaat door Milky_:
Dan zou ik denken; Waarom had ik 2 jaar lang mijn hoofd in mijn achterste gelaten?
Dat ook ja,maar hij heeft dit dan voor je verborgen gehouden.

25-03-2014, 12:07
Ik hoor het steeds vaker

25-03-2014, 12:10

Citaat door Birdie:
Wat zou je doen als een getrouwde buurman in Marokko (je reageert nooit op hem) je bleef versieren en zijn nummer wil geven; naar zijn vrouw stappen of het aan je vader vertellen? Serieuze vraag meiden, soms denk ik; homewrecker zijn of negeren?
dan zou ik het eerst aan mijn vader zeggen

sterkte!

25-03-2014, 12:10

Citaat door Birdie:
Wat zou je doen als een getrouwde buurman in Marokko (je reageert nooit op hem) je bleef versieren en zijn nummer wil geven; naar zijn vrouw stappen of het aan je vader vertellen? Serieuze vraag meiden, soms denk ik; homewrecker zijn of negeren?


Negeren.

Citaat door koffieverkeerd-:
Ik hoor het steeds vaker
pijnlijk is dit. Ik ken ook een meid die precies dit heeft meegemaakt met een jongen van Marokko. Hij is uiteindelijk getrouwd. Na dat ie getrouwd is zegt ie nog tegen der ik hou van je en kan je niet uit mijn leven zetten. Dit echt gestoord!! en zei is hier echt kapot aangegaan. Alleen is ze elhamdollilah er over heen. Ze verdient beter.

25-03-2014, 12:13



Citaat door Tamatoth-Farid:
Stel je bent stapel verliefd op een jongen. Hij is alles voor je en jij precies hetzelfde. Na 2 jaar kom je erachter dat hij getrouwd is... Wat spookt er dan in je hoofd?
Dat je nooit een man blindlinges moet vertrouwen getrouwd of niet getrouwd, jij geeft hem 2jaar lang iwa mlih

25-03-2014, 12:13

Citaat door vaderhartje:
dan zou ik het eerst aan mijn vader zeggen

sterkte!


Citaat door Tamatoth-Farid:
Negeren.

Nee joh, is niet aan de hand nu. Maar vroeg me af hoe je moet handelen zonder hele rwina daar achter te laten
Of stel dat het een getrouwde man is in Nederland he.. is toch niet normaal dat ie dan wijffies gaat versieren?!

25-03-2014, 12:18

Citaat door Milky_:
Dan zou ik denken; Waarom had ik 2 jaar lang mijn hoofd in mijn achterste gelaten?


Twee jaar relatie, dan moet je ook wel een stomme koe zijn.

Pagina's : [1] 2