Bekijk volle/desktop versie : Moeder Estelle haalt uit naar Badr Hari



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

25-03-2014, 09:26
Jadranka vindt het niet erg dat haar dochter Estelle Cruijff en Badr Hari uit elkaar zijn.





"Die relatie interesseert mij niets", zei ze maandag in RTL Boulevard. De 29-jarige vechtsporter en de 35-jarige Cruijff, die sinds juni 2012 samen waren, lieten zaterdag weten uit elkaar te zijn. Jadranka is blij dat Hari uit het leven van haar dochter en kleinkinderen is verdwenen. "Aan mijn kinderen komt niemand, Badr zeker niet", legt ze uit. "Mijn kleinkinderen zijn goed. Ik bescherm ze en dat doe ik altijd. Daar komen geen Badrs tussen."

Zo zou de vechtsporter Cruijffs zoon Maxim Gullit hard hebben aangepakt en zijn hoofd in een toiletpot hebben geduwd. "Ja, dat klopt. Dat heb ik gehoord van mijn kleinzoon." Het koppel zei uit elkaar te zijn vanwege de afstand omdat Hari sinds oktober in Marokko woont.


Ook de strafzaak tegen de kickbokser, die in februari tot een jaar cel werd veroordeeld voor geweld in het uitgaansleven, de media-aandacht voor hun relatie en Estelles echtscheiding van Ruud Gullit speelden een rol in het besluit.

25-03-2014, 09:33


Wat een onzin haha


25-03-2014, 09:43

Een kind met zijn hoofd in een toiletpot duwen.

25-03-2014, 09:47
tijd voor een filmpje, wie zou de hoofdrol van Badr kunnen spelen?

25-03-2014, 09:52


Wat een onzin.
Die moeder is net zo een mediahoer als die dochter.
Badr bezaf 3liehoum!

25-03-2014, 09:55
Zeker stukje uit de privé of story. ...

25-03-2014, 10:04
Als dit klopt schijt ik nog harder op die mujrim dan ik al deed. Tfou 3lik a Badr Khari, zo noem ik je vanaf nu.
Btw. Die moeder heeft nooit gereageerd, tot nu. En zij zegt zelf dat ze er zelf niet bij was, maar dat kind het zelf zegt.

©®™

25-03-2014, 10:06
Ik walg van die Bar hari... wie is hij in godsnaam, Marokkanen aanbidden hem

net alsof hij God is astaghfiroullah

25-03-2014, 10:07
sommige vervelende kinderen kan je zelfs doortrekken door de wc

25-03-2014, 10:07
Daarom is Cruyff voor de uitspraak van wildrrs....Als Nederlanders iets meemaken met een Marokkaan dan stemmen ze PVV....terwijl ze dit ook kunnen meemaken iedereen. ..


25-03-2014, 10:08
Badr Hrira is gewoon een Crimineel

25-03-2014, 10:11

Citaat door Redactie:
Zo zou de vechtsporter Cruijffs zoon Maxim Gullit hard hebben aangepakt en zijn hoofd in een toiletpot hebben geduwd. "Ja, dat klopt. Dat heb ik gehoord van mijn kleinzoon." .
Meneer kan zich zelf niet in de ring als daarbuiten beheersen, waarom zou hij zichzelf wel thuis kunnen beheersen?
Het hoeft niet waar te zijn, maar kinderen kunnen bloed onder je nagels vandaan halen en als dat gebeurd kun je beter Ruud Gullit voor je hebben dan Badr Hari.

Het is echt jammer dat Marokkaanse topsporters zich niet gedragen als ambassadeur voor hun gemeenschap en land van herkomst.

Iemand als Badr spreekt juist de mensen aan waarmee vele problemen hebben en gemeenschap een slechte naam geeft.
Geweld gebruiken is een teken van zwakte.

Overigens is Estelle ook niet goed bij haar hoofd, raad voor kinderbescherming heeft geen oog voor mensen die vaak in de media zijn, kennelijk zijn ze bang voor negatieve publiciteit.
Terwijl die beste vrouw regelmatig voor weken zonder haar kinderen pleitte is.

25-03-2014, 10:15



Citaat door Nepotisme:
Meneer kan zich zelf niet in de ring als daarbuiten beheersen, waarom zou hij zichzelf wel thuis kunnen beheersen?
Het hoeft niet waar te zijn, maar kinderen kunnen bloed onder je nagels vandaan halen en als dat gebeurd kun je beter Ruud Gullit voor je hebben dan Badr Hari.

Het is echt jammer dat Marokkaanse topsporters zich niet gedragen als ambassadeur voor hun gemeenschap en land van herkomst.

Iemand als Badr spreekt juist de mensen aan waarmee vele problemen hebben en gemeenschap een slechte naam geeft.
Geweld gebruiken is een teken van zwakte.

Overigens is Estelle ook niet goed bij haar hoofd, raad voor kinderbescherming heeft geen oog voor mensen die vaak in de media zijn, kennelijk zijn ze bang voor negatieve publiciteit.
Terwijl die beste vrouw regelmatig voor weken zonder haar kinderen pleitte is.
hoi nepotisme

25-03-2014, 10:18

Citaat door nour3ain:
Ik walg van die Bar hari... wie is hij in godsnaam, Marokkanen aanbidden hem

net alsof hij God is astaghfiroullah

Als hij in de ring staat juig ik ook voor hem. Maar als ik TING hoor is dat gelijk weer weg.

©®™

25-03-2014, 10:19

Citaat door Nepotisme:
Meneer kan zich zelf niet in de ring als daarbuiten beheersen, waarom zou hij zichzelf wel thuis kunnen beheersen?
Het hoeft niet waar te zijn, maar kinderen kunnen bloed onder je nagels vandaan halen en als dat gebeurd kun je beter Ruud Gullit voor je hebben dan Badr Hari.

Het is echt jammer dat Marokkaanse topsporters zich niet gedragen als ambassadeur voor hun gemeenschap en land van herkomst.

Iemand als Badr spreekt juist de mensen aan waarmee vele problemen hebben en gemeenschap een slechte naam geeft.
Geweld gebruiken is een teken van zwakte.

Overigens is Estelle ook niet goed bij haar hoofd, raad voor kinderbescherming heeft geen oog voor mensen die vaak in de media zijn, kennelijk zijn ze bang voor negatieve publiciteit.
Terwijl die beste vrouw regelmatig voor weken zonder haar kinderen pleitte is.
Hij moet zich gedragen voor zichzelf niet voor een volk. Zijn probleem hebben wij niets mee te maken, we kennen hem niet eens.

Overigens geloof ik dit verhaal pas als ik het kind zelf het hoor zeggen, wan naar aanleiding van een video waarin Badr juist heel close was met die jongens vind ik het maar een vaag verhaal.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14