Bekijk volle/desktop versie : Hebben jullie lekkere koekjes gemaakt?????

Pagina's : 1 [2]

11-02-2003, 00:19

Citaat:
Origineel gepost door Mustapha AA
hahaha maakt niks uit hoor

ik weet zeker dat je uitblinkt bij andere dingen
JAAA ZEKER!!!

Ik ben heeeeeeel erg goed in Slapen, Voor de buis hangen, Doelloos zijn, Spijbelen en ga zo maar door

Ben ik nou niet een meisje waar je als ouder erg trots op moet zijn???

11-02-2003, 00:20

hahaha we hebben veel gemeen
hahahahaha
zullen we wedden dat ikmeer kan slapen dan jij

11-02-2003, 00:21

Citaat:
Origineel gepost door Emshoom
Aaah miskien, niet huilen. Dan maak ik wel speciaal koekjes voor jou morgenochten
Mijn mama heeft cake gemaakt trouwens, is dat ook goed

xxx

11-02-2003, 00:23

Citaat:
hahaha we hebben veel gemeen
hahahahaha
zullen we wedden dat ikmeer kan slapen dan jij
TRY ME!!

Ik duik nu mijn bed in........

tot over 15 dagen he!!

11-02-2003, 00:26

Citaat:
ines i yemmam adaji teskath swajt n cake ani ,wacha?
Wacha estinig, nig erahed ghas hsen Masha wa troe sha, wacha?

11-02-2003, 00:27
wie wil mijn gifkoekjes proeven gegarandeerd slaap in 1 minuut

11-02-2003, 00:28

Citaat:
Origineel gepost door VirtualAngel
TRY ME!!

Ik duik nu mijn bed in........

tot over 15 dagen he!!
maak me dan maar wakker

11-02-2003, 00:29

Citaat:
Origineel gepost door Chaimaa
wie wil mijn gifkoekjes proeven gegarandeerd slaap in 1 minuut
geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef

11-02-2003, 00:31

Citaat:
safi safi, wa trough sha, wa ghari wo immetawen
Ewa dhash

11-02-2003, 00:31

Citaat:
maak me dan maar wakker
:melig: :melig: :melig: :melig:

Van al dat praten over slapen, heb ik nu echt slaap gekregen.....
Ik ga mijn bedje in...... mocht jij toch eerder wakker zijn, aarzel dan niet om me te wekken

Welterusten!!!

11-02-2003, 00:35
hehehehe ik slaap vandaag niet

11-02-2003, 00:40
Ik ga lekker slapen, ik wens jullie een fijne nachtrust en een gezegend offerfeest inshallah. Beslamaa!!

xxx

Enne Emshoom... keep smiling hè De cake staat morgen voor je deur

11-02-2003, 00:43

Citaat:
geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef geef
xcatchx

Pagina's : 1 [2]