Bekijk volle/desktop versie : Getrouwd zijn is gelijk aan einde aan je vriendenkring



24-03-2014, 18:00
Getrouwd zijn is gelijk aan einde aan je vriendenkring
Eens of oneens?

Ik zie soms het nut niet van het hebben van een vriendin of bij de man een vriend.

Degene die geen hebben leven vrediger. Sommigen hebben afgunst en het sleept je mee van een goede persoon naar de slechterik. Of zie Ik het verkeerd? Afstand van de mensheid enkel salaam salaam

24-03-2014, 18:01


Geplaatst door Pianiste
Mee oneens. Vriendinnen zijn belangrijk. Ik kan me zowat geen leven voorstellen zonder mijn beste vriendin . Inshallah word ik samen oud met haar en hebben we over 60 jaar nog een hechte vriendschap.

2/3 goede vriendinnen moet kunnen. Ik ken mijn bff-groep nu al langer dan 16 jaar. Alles samen gedaan. Wrm moet ik opeens afstand nemen als ik ga trouwen.

Tuurlijk wordt de tijdindeling anders en spendeer je bijna al je tijd aan je kind/man/familie maar zij zijn ook een soort familie. Dus dat.]


Maar wie zegt dat die lieve vriendin van je nog een goede blijft nadat je getrouwd bent zij kan veranderen en misgunnen geloof de meeste meiden zijn duivels.

24-03-2014, 18:45

Citaat door sahrawiya_:
Geplaatst door Pianiste
Mee oneens. Vriendinnen zijn belangrijk. Ik kan me zowat geen leven voorstellen zonder mijn beste vriendin . Inshallah word ik samen oud met haar en hebben we over 60 jaar nog een hechte vriendschap.

2/3 goede vriendinnen moet kunnen. Ik ken mijn bff-groep nu al langer dan 16 jaar. Alles samen gedaan. Wrm moet ik opeens afstand nemen als ik ga trouwen.

Tuurlijk wordt de tijdindeling anders en spendeer je bijna al je tijd aan je kind/man/familie maar zij zijn ook een soort familie. Dus dat.]


Maar wie zegt dat die lieve vriendin van je nog een goede blijft nadat je getrouwd bent zij kan veranderen en misgunnen geloof de meeste meiden zijn duivels.
Zoals de waard is....

24-03-2014, 18:50
Sociale contacten zijn belangrijk


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

24-03-2014, 18:55


Gedeeltelijk eens.

Je ziet ze minder, en ook omdat je getrouwd bent, ga je sneller afstand doen van vrienden waar je altijd niet serieus mee bezig was, want dat spel leventje is dan voorbij en je wilt dan iets serieus gaan beginnen. Je behoud dan alleen de vrienden die ook om kunnen gaan met iemand die getrouwd is.

24-03-2014, 18:56
Doe niet zo raar
Mijn man is ook niet 24/7 bij mij en ik werk niet, dus plentyyyyyyyy of time om me kapot te vervelen.
Gelukkig heb ik een aantal vriendinnen waar ik zo nu en dan mee kan afspreken.
Mijn man heeft ook vrienden en daar spreekt hij ook mee af in het weekend of soms in de avond. Dat is normaal vind ik.

24-03-2014, 18:59
Beetje overdreven.

24-03-2014, 20:44
Oneens met je echte vrienden hou je nog (regelmatig) contact. En hoezo zouden mijn vriendinnen mijn huwelijk misgunnen ..

24-03-2014, 20:48
Nee, moet ik me gaan afzonderen van mijn zusters ofzo? Gewoon laten vallen als ik ga trouwen. Dat zou laag zijn.

25-03-2014, 10:27
Ben het niet met je eens. Vriendschap is zeer belangrijk voor de man en vrouw, het moeten wel goede moslims hebben. Maar geloof me als je echte vrienden hebt voel je je happy, afwisseling is ook gezond !

06-07-2014, 15:01
Je moet je vriendinnen niet betrekken bij je huwelijk, maar ik neem aan dat je sowieso niemand betrekt bij je huwelijk. Je ouders niet, je zussen niet. Niemand niet. Het gaat niemand wat aan.. Waarom zou je de mensen laten vallen waar je jaren mee bent omgegaan. Je hebt je vriendinnen nodig. Ik heb het dan niet over gewoon zomaar vriendinnen, maar meiden waar je mee bent opgegroeid. Meestal zijn die op een hand te tellen. Waarom doen Marokkanen altijd zo autistisch als ze getrouwd zijn?

06-07-2014, 15:55

Citaat door Doornroosjeroos:
Je moet je vriendinnen niet betrekken bij je huwelijk, maar ik neem aan dat je sowieso niemand betrekt bij je huwelijk. Je ouders niet, je zussen niet. Niemand niet. Het gaat niemand wat aan.. Waarom zou je de mensen laten vallen waar je jaren mee bent omgegaan. Je hebt je vriendinnen nodig. Ik heb het dan niet over gewoon zomaar vriendinnen, maar meiden waar je mee bent opgegroeid. Meestal zijn die op een hand te tellen. Waarom doen Marokkanen altijd zo autistisch als ze getrouwd zijn?
ik heb nergens iets gezegd van vriendinnen betrekken bij je huwelijk. Maar gewoon het hebben van vriendinnen in een huwelijk.