Bekijk volle/desktop versie : Is deze bondscoach misschien niks voor Marokko?



Pagina's : [1] 2

24-03-2014, 08:48


Als hij na het WK ontslag neemt bij Ivoorkust dan zou ik hem wel een geschikte kandidaat vinden?

24-03-2014, 09:40



Citaat door Riffie_denboch:
jeh buurmattie, ben je vergeten wat hij allemaal zei over Marokko, toen Ivoorkust tegen Marokko moest spelen, En jij wil hem als trainer,Marokko heeft voor het wk een trainer nodig, wrm pas wachten na het wk, Dan is het al helemaal telaat, Afrika cup is bijna
Haha ewa hij spreekt frans, engels en arabisch maar wat zei hij dan? haha

24-03-2014, 09:52

Citaat door Riffie_denboch:
wat hij zei had die wel gelijk in, Hij zei dat Marokko niks meer voorsteltik was artikel voor je aan het zoeken maar kan m niet vinden, er was zelfs topic over gemaakt hier toen, Maar wrm w8ten tot na het wk, Marokko heeft voor het wk trainer nodig, zodat trainer tijdens het wk alvast plannen kan gaan maken , wajooouuwww afrika cup is over minder dan jaar, voordat je het weet is het al de afrika cup
Haha klopt, maar hij is wel een bondscoach die alles denk ik gelijk goed zou doen.
Overigens is hij nog maar 42 jaar jong en kan makkelijk nog 20 jaar wat presteren als coach...

24-03-2014, 09:52

Citaat door buurmattie:


als hij na het wk ontslag neemt bij ivoorkust dan zou ik hem wel een geschikte kandidaat vinden?


neeee!!!

24-03-2014, 10:04



Citaat door Riffie_denboch:
Kunnen we net zo goed Hadji pakken
Als hij over de juiste CV beschikt waarom niet...zou wel ideal zijn...

24-03-2014, 10:12

Citaat door Riffie_denboch:
deze sabri lamouchi valt egt mee, enigste succes die hij heeft geboekt was met een clubje uit Qatar, Kunnen we beter dan die Renard pakken, die Afrika cup heeft gewonnen met Zambia,En vergeet niet dat Ivoorkust door het oog van de naald is gekropen tegen Senegal, Senegal had door moeten gaan naar het WK
Askari moet gewoon bondscoach worden dan komt alles goed haha

24-03-2014, 10:13
Echte domme mensen hier.. 1tje noemt een Marokko hater op en een andere noemt een mislukte Fransman op..

24-03-2014, 10:22

Citaat door Riffie_denboch:
Hadji mislukte Fransman????? wie wil jij dat als trainer, Mourinho-Pep guardiola, denk je dat ik hun ook niet wil, Als jij hun salaris betaald, mer7babihom
Jij hebt het over Renard.. die flapdrol speelt degradatie voetbal en heeft met heel veel geluk en zeer matige voetbal een Afrika Cup kunnen winnen.

Pim Verbeek zou de meest logische keuze zijn...

24-03-2014, 10:29

Citaat door Riffie_denboch:
Pim verbeek gaat mischien weg als je wist bij de frmf, hij heeft zich al beklaagd dat hij lang geen salaris meer heeft gekregen, Ik denk dat hij binnen en nu 2 maanden weg is, vergeet die Pim maar en zet hem uit je hoofd
Waarom zou hij weg gaan als er over 2 weken een nieuwe bond zit?

24-03-2014, 11:07

Citaat door Buurmattie:


Als hij na het WK ontslag neemt bij Ivoorkust dan zou ik hem wel een geschikte kandidaat vinden?
A oedu billahi mina shaita irrajim

nooit een Tuniser of een Algerijn ..liever een Jood dan een bondscoach uit deze 2 landen

24-03-2014, 11:27

Citaat door LaasteGeruchten:
A oedu billahi mina shaita irrajim

nooit een Tuniser of een Algerijn ..liever een Jood dan een bondscoach uit deze 2 landen
Ewa doe normaal jij.. Tunesie is niet zo erg maar zie het liever ook niet gebeuren.

Algerijn heb je indd gelijk in nooit en never die gaat Marokko gewoon extra in de kontje porren.

24-03-2014, 11:36

Citaat door Riffie_denboch:
Trainer van Difaa hassani jadidi is algerijn, en de 1 ste succes die raja heeft binnen gehaald in de african CL was met Rabeh saadana ook een algerijn, dus waarom die haat tegen algerijezijn ook maar mensen
Bij clubs oke daar boeit het me niet maar bij Land niet.. kan gewoon niet.

24-03-2014, 11:44



Citaat door LaasteGeruchten:
A oedu billahi mina shaita irrajim

nooit een Tuniser of een Algerijn ..liever een Jood dan een bondscoach uit deze 2 landen
Haha en een Egyptische of Libische coach?

24-03-2014, 11:48

Citaat door Buurmattie:
Haha en een Egyptische of Libische coach?
mag maar zal nooit gebeuren

25-03-2014, 17:32
zou goed is hij niet ze

Pagina's : [1] 2