Bekijk volle/desktop versie : gekke streke



Pagina's : [1] 2 3

25-02-2005, 00:24

Citaat door HardeWijker:
sjonge jonge wan gekke streke hebbe jullie zeg... ik kijk mn oge uit, dit mag nie da mag nie zus mag nie zo mag nie whahahaha jullie hebbe n fijn leve moet ik zegge.... je zou is moete gaan carnavallen, dan heb je pas geleefd om mar is n voorbeeld te noeme, saaie soepjoekels
.

25-02-2005, 00:33


Dit mag wel, dat mag wel, zus mag wel, zo mag wel, dat wordt ook een keer saai en ééntonig, dit leven is tijdelijk en voor je het weet is het voorbij. Ik heb vroeger ook gefeest en gezopen maar waarom zou ik 30 jaar doelloos leven verkiezen boven het oneindige hiernamaals. Het wakker worden na een droom is hetzelfde als de dood die je plotseling zal treffen en dan ben je weer in de realiteit. Maar op zich snap ik je wel, als atheïst zou ik ook wanhopig op zoek gaan naar geluk.

25-02-2005, 00:35
moge allah je ooit op het rechte pad brengen.

25-02-2005, 00:49
Ik leef nu en ik word gelukkig van het verlangen naar het hiernamaals, ik kan geen geluk uit het nu halen omdat het ooit toch voorbij gaat, aan de dood ontkomt niemand. Is er ooit iemand terug gekomen die zei: wat was het leven op aarde toch gezellig? Ik geniet van dit leven maar op een andere manier dan jij, dat betekent toch niet dat ik niet geniet. In ieder geval weet ik 1 ding zeker, als jij gelijk hebt zullen we er nooit achter komen en als ik gelijk heb dan is er een hiernamaals waar het tegendeel zal worden bewezen.

even goeie vrienden

25-02-2005, 01:12


Ik plan mijn begravenis niet, het lot plant mn begravenis en de dood is niks ergs het is gewoon een overgang naar een ander leven net als de geboorte. Wat er in het hiernamaalse leven is, dat ligt eraan of ik dit leven goed mn best doe en goeie daden verricht zoals, het gebed , de arme voeden, mensen helpen etc etc. Ik hoop dat ik naar de hemel ga maar ik vrees de hel. De hemel is niet voor te stellen hoe mooi het daar is, maar mijn voorstelling is anders dan die van jou dus kan ik beter zeggen dat de hemel voor iedereen anders is. Misschien hou je van feesten, dan zul je daar feesten, misschien hou je van bier, dan zul je daar het lekkerste bier drinken. Je zult wel denken, dat kan hier toch ook? maar daar is het alleen miljarden malen zo mooi. Dit leven is maar een demo'tje van de realiteit.

25-02-2005, 08:57

Citaat door HardeWijker:
sjonge jonge wan gekke streke hebbe jullie zeg... ik kijk mn oge uit, dit mag nie da mag nie zus mag nie zo mag nie whahahaha jullie hebbe n fijn leve moet ik zegge.... je zou is moete gaan carnavallen, dan heb je pas geleefd om mar is n voorbeeld te noeme, saaie soepjoekels
Carnaval is vreselijk! Ik zou het nog voor geen miljoen om willen ruilen! Als ik hier al die hossende mensen door de straten zie lopen, voel ik niets dan medelijden!

25-02-2005, 08:58

Citaat door HardeWijker:
en wa is er in dat hiernamaalse leve van jou te beleve??
Dat weet alleen Allah subhana wa ta'ala. We weten dat we in het Paradijs of in de Hel terecht kunnen komen. En alleen Allah subhana wa ta'ala zal beslissen welke van de 2 dit wordt!

25-02-2005, 14:39

Citaat door HardeWijker:
sjonge jonge wan gekke streke hebbe jullie zeg... ik kijk mn oge uit, dit mag nie da mag nie zus mag nie zo mag nie whahahaha jullie hebbe n fijn leve moet ik zegge.... je zou is moete gaan carnavallen, dan heb je pas geleefd om mar is n voorbeeld te noeme, saaie soepjoekels
uwhh heb je het nu over de moslims??

25-02-2005, 14:45
jah dus... e hardewijker... k snap uberhaupt niet waarom je deze topic hebt geopend... smacht je naar reactie punten ofso... en jij vind dat je nu leeft... geniet.... nou manneke ik zou je een ding wijs maken jij begaat niets dan vele zondes... maar dat zal jou vast niet uitmaken want je leeft tenslotte gelukkig... met de sjaitan als begeleider... en je verlangt naar de hiernaamaals? als k jou was zou ik ff die zaagsel in je hoofd verwijderen en je gezonde verstand gebruiken... want dat heb jij wel nodig... als je eens wist wat de hiernaamaals inhoudt... jonge jij bent heel ver weg van je pad afgedwaald en dat weet je... anders zou je deze topic ook niet openen ... moge allah het beste met je voorhebben... en je leiden naar het rechte pad... want vergeet niet ... hij is de almachtige en alwetende...heer der werelden... dus je mag je wel groot voor doen... maar je bent niks dan een onbenullig vent die aandacht te kort komt...

25-02-2005, 14:47

Citaat door HardeWijker:
oneindige hiernamaals... jaah tuuluk, gewoon dood, NU moet je leve er is nog nooit iemand trug gekome die zei: gods jonges tis zoow geweldig ! ! dus geniet nou mar van t leve en laat die koran mar lekker links ligge ! !
koran links laten liggen.... dat heb jij cker al gedaan maar verwacht maar niet van ons moslims met ons gezond verstand dat we jou gaan volgen.... wij hebben de koran als leiddraad in ons leven nodig... een hulppmiddel die ons van de westerse maatschappij nog kan redden..insallah

25-02-2005, 14:50

Citaat door HardeWijker:
whahahah koekwouze zijn jullie man hahaha allah bepaalt vré wénnig tot nix en god net zow min... ik HOOP op reincarnatie da zou skon zen maar voor de rest bepaal ik mooi alles zelluf he... en wie zin da carnaval vreselijk is?? hossende mensen door de strate zien lope en medelijde voele?? wel lief hoor maar die mensen hebbe plezier dus da medelijde kun je beter met je zelf hebbe AICHA want jij doet er niet aan mee, zal wel weer TEN STRENGSTE verbode zijn zekur? ik vraag me af of jullie wel een vrije wil hebbe?? maja doe mar lekker wat in de koran staat, das hartstikke leuk... denk dat ik ook is n boek ga schrijve als zogenaamde profeet, wie weet gaat iedereen leve zoals ik t voorschrijf hahaha jullie doen nix anders bietje naar 1 of andere braoiurd zn regels leve die da buukske geschreve het voor de lol, ik snap jullie
we doen cker wat er in de koran staat... maar e vent jij leeft gelukkig toch volgens jou... jij bent blij... en hebt alles al... so wees blij en laat ons met rust okè.. want we weten nu wel dat je gelukkig leeft we hebben het gelezen... dus je kan weer verder met je leven....als een kip zonder kop...

25-02-2005, 14:59

Citaat door HardeWijker:
Tuuuuuuluk hoor !! jij weet wel wat het hiernamaals inhoudt...jij bent er geweest he koekert hahaha enn ik bega zondes jaah volgens julllie buukske wel volgens mijn buukske niej! enne die zaagsel?? of da zaagsel? blijft lastig he en ja ik praot meej accent mar das alleen mar skon, echte bosschenaar !! magoewd ik ben lekker ver van jullie pad en das mooooi want da pad van jullie gaat nerges over en lijdt tot spijt strax haha als je erachterkomt dat er NIX is na de dood, had ik maar..... denk je dan als je dan nog kan denke haha broaiurs !!!
owhh heb jij mij horen zeggen dat ik weet wat de hiernamaals inhoudt... dus tog zaagsel... sukkel... en bay the way hoe weet jij dat er niks is na de dood... van die ene boek van jou cker... en jah blijf maar ver bij ons pad vandaan.... want met die zaagsel van jou... kan je tog niet helder nadenken

25-02-2005, 15:01


Wie laatst lacht, lacht het best.


























die spreekwoorden van iromijen, slagen op niets, maar ze worden tegen zichzelf gebruikt

25-02-2005, 15:02
preciess....

25-02-2005, 15:06

Citaat door xxjust_mexx:
preciess....

Pagina's : [1] 2 3