Bekijk volle/desktop versie : Vandaag ging het om tactiek.



23-03-2014, 23:48
Je kan hoog en laag springen maar hier bewijst Ancelotti alweer zijn grootste fout. Real moet drukken. Xabi Alonso wel een goede middenvelder maar in een wedstrijd tegen Barca altijd de zwakste schakel. middenveld wacht te veel op een fout van Barca.. maar die gaan geen fouten maken.. daar moet je op zitten.. anders blijven ze tikken.

Modric onverwacht slecht. Di Maria onverwacht zeer goed. De enige drukker, Sergio Ramos, kreeg rood. Dan haal je de 2 belangrijkste spelers eruit Di Maria en Benzema. Wat houd je over... een elftal vol sloddervossen.

Maar Real moet niet kijken naar het resultaat. Fuck die 4-3. Real had de wedstrijd na 30 minuten op slot kunnen gooien. Benzema mist grote kansen, daar hebben we de wedstrijd verloren.

Uitblinker en verassing Di Maria.

Ik kan nog steeds niet geloven dat als je 2 keer op voorsprong komt het toch zo makkelijk weggeeft. Ook de arbitrage was weer laag niveau. Ronaldo wil ik slaan. Homo

23-03-2014, 23:53



Citaat door MarocinoRifino:
Je kan hoog en laag springen maar hier bewijst Ancelotti alweer zijn grootste fout. Real moet drukken. Xabi Alonso wel een goede middenvelder maar in een wedstrijd tegen Barca altijd de zwakste schakel. middenveld wacht te veel op een fout van Barca.. maar die gaan geen fouten maken.. daar moet je op zitten.. anders blijven ze tikken.

Modric onverwacht slecht. Di Maria onverwacht zeer goed. De enige drukker, Sergio Ramos, kreeg rood. Dan haal je de 2 belangrijkste spelers eruit Di Maria en Benzema. Wat houd je over... een elftal vol sloddervossen.

Maar Real moet niet kijken naar het resultaat. Fuck die 4-3. Real had de wedstrijd na 30 minuten op slot kunnen gooien. Benzema mist grote kansen, daar hebben we de wedstrijd verloren.

Uitblinker en verassing Di Maria.

Ik kan nog steeds niet geloven dat als je 2 keer op voorsprong komt het toch zo makkelijk weggeeft. Ook de arbitrage was weer laag niveau. Ronaldo wil ik slaan. Homo
Real Madrid kan niet winnen dan alleen hoge ballen van de zijkant tegen Liliputter Masherano die in de verdediging staat als mandekker (lachwekkend).
Real heeft twee snelle buitenspelers en Di Maria op het middenveld die klaar staan voor de counter. Dat is het voetbal van Real Madrid. Meer niet. Zo zijn ze aan de doelpunten in de eerste helft gekomen. Verder was Barcelona beter.
Real maakt elke keer dezelfde fout tegen Barcelona en dat is dat de verdediging niet durft door te dekken waardoor Barcelona altijd het middenveld in handen heeft en full control over de wedstrijd hebben.
De overwinning was meer dan verdiend in mijn ogen.

24-03-2014, 00:07
Het was ook over na die rode kaart he.. Ik had Real zeker een kans gegeven als Sergio bleef staan. Dan had je Benzema natuurlijk ook. Er was nog 30 minuten speeltijd en een stand van 3-3..... saffie verleden tijd.. ik had altijd gehoopt dat ze in dit elftal wat volwassener speelden dan vorige seizoenen. Helaas juist een stuk zwakker.