Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk haar stylen voor 5a6 mnd?



Pagina's : [1] 2

24-02-2005, 21:56
salaam meiden,
Ik ken een meid die haar haren heeft laten stylen door een of ander chinese kapper.Deze blijft 5a6 mnd zitten.Ik heb van mezelf best dik haar en wil ze graag voor ze zomer insha allah stylen dan hoef ik er nie om te kijken snapke?
Hebben jullie hier ervaringen mee? weet je precies wat het kost? is da goed voor je haar? graag jullie meningen

thallaw,kuszies alyana
ik weet dat hoofddoek beter is, maar komt isnhallah!

24-02-2005, 22:04


ik zou dat ook wel willen weten..

24-02-2005, 22:16
ik zie da meid pas in het weekeinde,
miss da ik erachter kom
klaat je weten

24-02-2005, 22:21

Citaat door alyana:
ik zie da meid pas in het weekeinde,
miss da ik erachter kom
klaat je weten
waga shoekran

24-02-2005, 22:25


als dat die chinezen uit amsterdam zijn, dan zijn ze SUPER goed!!!

mijn vriendinnen hebben het ook gedaan en het resultaat is echt MOOI

doen meissie, je krijgt er echt geen spijt van..

24-02-2005, 23:04
hey alyana,
ik had ook heel dik en meoilijk haar. het was net niet krullend en ook net niet echt golvend. ik heb mijn haar toen bij zunara-kappers gestraight. het resultaat is echt geweldigggggggg
je kan lekker zwemmen en meteen de deur uit, je hoeft het echt niet te fohnen ofzo!!
alleen je hebt het eenbeetjeverkeerd begrepen, het werkt niet uit na 6 maanden maar je moet je uitgroei weer doen.
PS: het is wel prijzig. ik heb er 300 euro voor betaald inclusief een vitaminebehandeling. mijn haar was toen op schouderlengte. ik heb het nu wat korter geknipt en ik ga het denk ik volgende maand inchaallah weer doen. de prijzen hangen van de lengte van je haar af( wordt per centimeter gemeten!)
veel succes!
oh ja voor meer info moet je ff kijken op http://www.wonderstraight.nl
see ya,
bouchra

25-02-2005, 10:57
Neej lieve meid, dit is denk ik nie wat zij heeft gedaan.Zij hoefde maar iets van 60 euro te betalen en had ook haar op schouderlengte en het blijft seker 5a6 mnd zitten.Als ik haar vandaag insha allah tegen kom,ga ik het uitgebreid navragen.Want 300? vind ik echt duur.

kuszies alyana

25-02-2005, 11:33
60 eURO..?? wOOwW sO gOeDDkOoP !!!

25-02-2005, 12:16
Ja echt waar, dit heb ik nie fout begrepen.Als ik haar zie vandaag insha allah leg ik wel uit hoe en wat.

25-02-2005, 12:18
iS GoEeDd!!

25-02-2005, 12:21
ik zo het maar niet doen, straks heb je geen haar meer, en voor 60 euro heb je geen pruik.

25-02-2005, 12:26
wat doen jullie je haar toch aan...
ze doet het met een of andere creme..ken een meisje die t gedaan had...ze werd half kaal

27-02-2005, 13:49


weet wel dat als je het doet dat je nooit meer het haar terug krijgtdat je voor het stylen had.
als je bijv. krullen hebt enje laat et stylen dat je nooit meer je krullen terug krijgt...
en het is ceht superslecht voor je haar...

27-02-2005, 13:55
Nounou je krijgt je krullen wel weer terug mijn nicht hadt gedaan en ze heeft dr eigen krullen gewoon weer terug hoor g.

groetjes xxxzina

27-02-2005, 15:12
hey meid een nicht van me had ook zo'n bla bla bla shit in der haar gedaan....en ze had van der zelf krullend haar....ze had het in marokko laten doen en ja die krullen waren natuurlijk weg en haar haar was stijl maar na paar maanden 8 of 9 begon ze pas haar krullen terug te krijgen en nu na 2 jaar heeft ze haar krullen wel terug maar het zijn niet meer die mooie fijne krulletjes die ze had....en ja ze had er wel spijt van gekregen dat ze het had gedaan...maar ja bij elke soort haar is het anders eh...


kus west-zina

Pagina's : [1] 2