Bekijk volle/desktop versie : Wat zal Wilders zeggen straks?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

22-03-2014, 15:22
1. Het spijt me, mijn excuses, ik bedoelde alleen criminelen
2. Ik zal nooit mijn woorden terug nemen
3. Iets anders

http://www.ad.nl/ad/nl/30561/Geert-Wilders/article/detail/3620802/2014/03/22/Wilders-staat-vanavond-pers-te-woord.dhtml

22-03-2014, 15:29


Degene die "iets anders" heeft gestemd.....wat denk je dat hij zal zeggen

22-03-2014, 15:33
Hij zal zijn excuses niet aanbieden, hij staat achter zijn woorden en zal voor nog meer chaos zorgen.
Hij is niet goed snik om zijn excuses aan te bieden zodat dit weer overwaait, hij gaat zichzelf in een slachtofferrol plaatsen (met misschien voorbeelden van criminelen die hij "bedoelde&quot

We kennen die rat nu lang genoeg om te kunnen concluderen dat hij niet helemaal spoort om fouten toe te geven, anyway wat voor toegevoegde waarde zou het hebben excuses aan te bieden als je in alle gevallen toch misschien vervolgd wordt?

22-03-2014, 15:36

Citaat door AbouRfissa:
Hij zal zijn excuses niet aanbieden, hij staat achter zijn woorden en zal voor nog meer chaos zorgen.
Hij is niet goed snik om zijn excuses aan te bieden zodat dit weer overwaait, hij gaat zichzelf in een slachtofferrol plaatsen (met misschien voorbeelden van criminelen die hij "bedoelde&quot

We kennen die rat nu lang genoeg om te kunnen concluderen dat hij niet helemaal spoort om fouten toe te geven, anyway wat voor toegevoegde waarde zou het hebben excuses aan te bieden als je in alle gevallen toch misschien vervolgd wordt?
Dat denk ik ook. Hij is niet iemand die zijn fouten zal toegeven. Iemand anders heeft het altijd gedaan

22-03-2014, 15:40


Het boeit me echt geen donder. Ik neem die man van het begin af aan al niet serieus.

het zou het mooiste zijn als hij er helemaal mee zou stoppen. Maar die man is inmiddels zo wereldvreemd dat hij zelf niet eens snapt hoe fout hij is.

22-03-2014, 15:41
Ja hij gaat gewoon een beetje zielig doen en zeggen dat ie verkeerd begrepen is...de vuile rotte hond.

22-03-2014, 15:44

Citaat door Peej:
Het boeit me echt geen donder. Ik neem die man van het begin af aan al niet serieus.

het zou het mooiste zijn als hij er helemaal mee zou stoppen. Maar die man is inmiddels zo wereldvreemd dat hij zelf niet eens snapt hoe fout hij is.
Hij heeft laten weten om 18.00 een persconferentie te geven. Het kan ook dat hij bekend gaat maken te gaan opstappen? Al acht ik die kans heeel klein.

22-03-2014, 15:45

Citaat:


Graus zei ook dat hij 'liever sterft' dan Wilders te laten vallen.

http://www.ad.nl/ad/nl/30561/Geert-Wilders/article/detail/3620802/2014/03/22/Wilders-staat-vanavond-pers-te-woord.dhtml
Is hem een ministerspost beloofd?

22-03-2014, 15:47

Citaat door Dikra_m:
Ja hij gaat gewoon een beetje zielig doen en zeggen dat ie verkeerd begrepen is...de vuile rotte hond.
Wel vreemd dat die leden in Almere opeens wel willen blijven, zou hij ze hebben overgehaald om toch te bliiven?

22-03-2014, 15:47
De vraag is wat de rechter gaat zeggen. Ik voorspel je nu al dat het vonnis luidt 'walgelijke uitspraak, maar een politicus mag meer zeggen dan een burger. Hier een boete van €1, zal je leren!'

22-03-2014, 15:48

Citaat door Nepotisme:
Is hem een ministerspost beloofd?
Vast wel.

22-03-2014, 15:49

Citaat door Tamazight1985:
Wel vreemd dat die leden in Almere opeens wel willen blijven, zou hij ze hebben overgehaald om toch te bliiven?
Ja hopelijk en dan met de belofte dat hij zelf gaat opstappen

22-03-2014, 15:50



Citaat door Kosmopoliet:
De vraag is wat de rechter gaat zeggen. Ik voorspel je nu al dat het vonnis luidt 'walgelijke uitspraak, maar een politicus mag meer zeggen dan een burger. Hier een boete van €1, zal je leren!'

wanneer ben je een politicus en wanneer niet?

22-03-2014, 15:51

Citaat door Dikram:
Ja hopelijk en dan met de belofte dat hij zelf gaat opstappen
we zullen het zo horen

22-03-2014, 15:51

Citaat door Tamazight1985:
Hij heeft laten weten om 18.00 een persconferentie te geven. Het kan ook dat hij bekend gaat maken te gaan opstappen? Al acht ik die kans heeel klein.
Hij gaat vertellen hoe vreselijk hij bedreigd wordt met concrete voorbeelden (mails enzo, twitter berichten enz. enz.) door Marokkanen en Linsche Menschen .....je weet wel dat volk wat hij het land uit wil hebben.....

Pagina's : [1] 2 3 4 5