Bekijk volle/desktop versie : Kapsters onder ons.



22-03-2014, 15:21
Wil me haren verven nu. Heb een 7.3 gekocht. Kheb nu zelf een 6.40 op mijn haren. Kan dat gewoon?
Heb geen zin om naar de kapper te gaan.

Kan ik daarna ook gewoon keratine aanbrengen of moet ik wachten paar dagen?

22-03-2014, 15:26


Nee ik zou 6.45 aanbrengen, en daarna goed inwrijven met olijfolie en honing wortels en wat gemixte eieren (gemixt op stand 5).
Pak daarna een kilo knoflook en aardappels ff in een tajine laten inkoken, en goed over je gehele haar laten inwerken. Dan pak je een kleur nummero 8.8 en doe je het enkel bovenaan, en dan pak je verf nummero 9.6 en dat doe je dan onderaan...
Je wacht 26uur, en dan mag je het uitwassen.

Je haar wordt als noooooit tevoren! Succes en plaats before en after foto's.

22-03-2014, 15:27

Citaat door verhaalmaakster:
Nee ik zou 6.45 aanbrengen, en daarna goed inwrijven met olijfolie en honing wortels en wat gemixte eieren (gemixt op stand 5).
Pak daarna een kilo knoflook en aardappels ff in een tajine laten inkoken, en goed over je gehele haar laten inwerken. Dan pak je een kleur nummero 8.8 en doe je het enkel bovenaan, en dan pak je verf nummero 9.6 en dat doe je dan onderaan...
Je wacht 26uur, en dan mag je het uitwassen.

Je haar wordt als noooooit tevoren! Succes en plaats before en after foto's.

22-03-2014, 15:35

Citaat door verhaalmaakster:
Nee ik zou 6.45 aanbrengen, en daarna goed inwrijven met olijfolie en honing wortels en wat gemixte eieren (gemixt op stand 5).
Pak daarna een kilo knoflook en aardappels ff in een tajine laten inkoken, en goed over je gehele haar laten inwerken. Dan pak je een kleur nummero 8.8 en doe je het enkel bovenaan, en dan pak je verf nummero 9.6 en dat doe je dan onderaan...
Je wacht 26uur, en dan mag je het uitwassen.

Je haar wordt als noooooit tevoren! Succes en plaats before en after foto's.
hahahahaha ik zag een hele laptekst me nummers. Dacht al vm heeft verstand hiervan. Olijfolie geloofde ik nog bij eieren ging ik al twijfelen, maar zodra ik knoflook zag ging ik al stuk haha

22-03-2014, 15:36


hahah ewa je moet wat op zo'n zaterdagmiddag

22-03-2014, 17:48
Niemand een serieus antwoord?


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

22-03-2014, 18:43
pobeer anders een lokje haar , om te kijken of je geen groen haar krijgt