Bekijk volle/desktop versie : Nederlander geexecuteerd in VS



20-03-2014, 17:10
http://www.nieuws.nl/algemeen/20140320/Nederlandse-Ray-Jasper-geexecuteerd-in-VS


Wat is er gebeurd: Ray Jaspers - Nederlander - gaan naar de VS als MINDERJARIGE en overvalt met 3 anderen een studobaas. Ray heeft een mes en snijdt de studiobaas de keel door. Die sterft daar NIET aan, maar aan de 25 messteken die een compagnon van Ray erna uitvoerde.

De compagnons werden levenslang opgesloten en Ray kreeg als MINDERJARIGE en als NIET ter dood brengende messteek de doodstraf. Die werd gisteravond uitgevoerd. Ray is niet meer. Hij schreef een lange brief waarin hij de VS van slavernij en nog meer beschuldigd. Miljoenen vinden dat hij onschuldig veroordeeld is. Een interessante zaak, maar je moet je wel erin verdiepen wil je alles weten.

Wat vinden jullie: mogen we nu in Nederland ook een vreemdeling oppakken die een ander verwond heeft en hem dan vermoorden????

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Zestien jaar lang hield hij vol onschuldig te zijn, toch kreeg hij de doodstraf. Nederlander Ray Jasper ontving donderdagochtend een dodelijke injectie voor de moord op een studiobaas in de stad San Antonio in de Amerikaanse staat Texas.
In 1998 werd de nu 33-jarige Jasper veroordeeld. Destijds was hij nog een tiener. Hij gaf toe dat hij de keel van het slachtoffer had doorgesneden, maar de dood volgde volgens hem pas toen zijn handlanger de man stak met een mes.

Twee kameraden van Jasper kregen een levenslange gevangenisstraf.

Jasper haalde onlangs het nieuws in de VS met een open brief waarin hij het Amerikaanse gevangenissysteem vergeleek met slavernij.

http://gawker.com/a-letter-from-ray-jasper-who-is-about-to-be-executed-1536073598

20-03-2014, 17:19


Zo hoort het

20-03-2014, 17:44
Dus, kalief, jij vind dat een vreemdeling vermoord moet worden, als hij ook maar iets uitspookt? In Venlo is een blonde man die er ook zo over denkt.

Verstuurd vanaf mijn LG-V500 met Tapatalk

20-03-2014, 17:59

Citaat door verhevene:
Dus, kalief, jij vind dat een vreemdeling vermoord moet worden, als hij ook maar iets uitspookt? In Venlo is een blonde man die er ook zo over denkt.

Verstuurd vanaf mijn LG-V500 met Tapatalk



Iemand zijn strot door snijden noem jij iets uitspoken

is dat adolfs met wilders vergelijken of appels met peren ???

20-03-2014, 18:01


Natuurlijk was hij fout, maar hij heeft die kerel niet vermoord. Ik ben sowieso tegen de doodstraf, maar in dit geval zeker. Het mag omdat het de VS is. Dit had Poetin eens moeten doen!

Verstuurd vanaf mijn LG-V500 met Tapatalk