Bekijk volle/desktop versie : kapper gezocht??!!aangeboden

24-02-2005, 17:24
Salaam alikom,

Hoe is het met jullie?> hoop goed inchallah..

mohim ik maak een mailtje voor mijn zwager. hij is nu sinds een jaar in nl, was voorheen al in nl maar was terug gegaan naar marokko..en frankrijk. had daar een eigen kapperssalon zowel voor heren als dames, hij heeft er een diploma voor..

Wil nu vragen of iemand mensen kent in rdam die nog een kapper zoeken...en die mij eventueel meer info kunnen geven, want hij wilt inchallah bi idni lah weet gewoon als kapper gaan werken..

mohim hij kan echt alles.. en is ook heel netjes...

Nou hoop gauw wat te horen..

zazikom allah ghiren

28-02-2005, 19:22

salaam alikom
ewa mensen kom op!!weten jullie helemala dan niets... okee geen info

alsvast bedankt!

28-02-2005, 22:04
ey ik ken een kapperszaak..

maar of ze personeel nodig hebben

ga een keer daar heen met je zwager..wie weet

het is in zuid

01-03-2005, 17:41
wa alikom salaam,

en hoe heet die zaak?? kan je toevallig nr voor me regelen.. alvast bedankt!

zazek allah ghiren

04-03-2005, 21:01

salaam alikom mounir..

is er in breda een kaperszaak??zoja kan je me daarbij helpen... alvast bedankt!!

pm me maar zazak allah ghiren..

ma3a salama..

16-03-2005, 00:23
ben wel op zoek naar iemand maar helaas in limburg........maar misschien zijn er mogelijkheden

20-03-2005, 19:16
hallo ik weet wel een kapperszaak in utrecht voor hem, bij interesse kun je me mailen: marouan_21@hotmail.com

20-03-2005, 19:19
typfoutje mijn email is marouan_21@hotmail.com

22-04-2008, 21:12
Salaam alikom,

Wij hebben ook een kapper nodig die goed ervarend is.
De zaak is in Den Haag.

hoor het van u.

Salamo3lykom

Hoe is het met jullie?> hoop goed inchallah..

mohim ik maak een mailtje voor mijn zwager. hij is nu sinds een jaar in nl, was voorheen al in nl maar was terug gegaan naar marokko..en frankrijk. had daar een eigen kapperssalon zowel voor heren als dames, hij heeft er een diploma voor..

Wil nu vragen of iemand mensen kent in rdam die nog een kapper zoeken...en die mij eventueel meer info kunnen geven, want hij wilt inchallah bi idni lah weet gewoon als kapper gaan werken..

mohim hij kan echt alles.. en is ook heel netjes...

Nou hoop gauw wat te horen..

zazikom allah ghiren[/QUOTE]

22-04-2008, 22:46
bnnnnnnnbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb