Bekijk volle/desktop versie : Ik zou met deze Brazilianen oproepen komend WK :



Pagina's : [1] 2

20-03-2014, 00:11



J.Cesar
D.Alves Alex T.Silva Marcelo
D.Luiz
Paulinho L.Gustavo
Hulk Fred Neymar


20-03-2014, 00:21


Geen rafinha van bayern?

20-03-2014, 00:25
Fernandinho is beter dan Luis Gustavo en Paulinho trouwens

20-03-2014, 00:31
Tering die team.. kijk die clubs

20-03-2014, 00:48



Citaat door smooth_a:
Geen rafinha van bayern?
Noman, die man is verdedigend niet sterker als Maicon.
Maar is wel een goeie rechtsback daar niet van.

20-03-2014, 00:49

Citaat door smooth_a:
Fernandinho is beter dan Luis Gustavo en Paulinho trouwens
Fernandinho is een hele goeie, maar hij is echt niet verdedigend sterker als Luis Gustavo.
Maar zou wel ipv Paulinho kunnen spelen, alhoewel dat ook een hele goeie is.

20-03-2014, 00:50

Citaat door DracullaLN:
Tering die team.. kijk die clubs
Haha Brazilie is geen grap, ze kunnen makkelijk 3 a 4 teams opstellen van zeer hoogniveau lol

20-03-2014, 00:56

Citaat door Buurmattie:
Haha Brazilie is geen grap, ze kunnen makkelijk 3 a 4 teams opstellen van zeer hoogniveau lol
Uhu.. herinner jij nog dat mensen hier een paar maanden geleden beweerde dat Nederland kans maakte op de WK? Waar zijn die mensen?? Waarom praten ze daar niet meer over?

20-03-2014, 01:03

Citaat door DracullaLN:
Uhu.. herinner jij nog dat mensen hier een paar maanden geleden beweerde dat Nederland kans maakte op de WK? Waar zijn die mensen?? Waarom praten ze daar niet meer over?
Haha NL maakt wel kans om levend terug te komen van het WK LOL.
Maar Spanje, Duitsland, Italie, Frankrijk hebben ook ijzersterke selecties haha.

20-03-2014, 01:17

Citaat door Buurmattie:
Haha NL maakt wel kans om levend terug te komen van het WK LOL.
Maar Spanje, Duitsland, Italie, Frankrijk hebben ook ijzersterke selecties haha.
Levend wat bedoel je? Ze gaan gelijk eruit.. Noem mij 1 slechtere team die gaat mee doen zelfs Algerije heeft op papier betere spelers.

20-03-2014, 01:37

Citaat door DracullaLN:
Levend wat bedoel je? Ze gaan gelijk eruit.. Noem mij 1 slechtere team die gaat mee doen zelfs Algerije heeft op papier betere spelers.
Haha levend bedoel ik dat ze niet met hartaanvallen na een match zullen overlijden lol

20-03-2014, 01:38

Citaat door Buurmattie:
Haha levend bedoel ik dat ze niet met hartaanvallen na een match zullen overlijden lol
Hmm dat betwijfel ik nog het zijn mietjes die Hollanders, Wollah na vandaag mag ik ze echt niet!

20-03-2014, 01:45



Citaat door DracullaLN:
Hmm dat betwijfel ik nog het zijn mietjes die Hollanders, Wollah na vandaag mag ik ze echt niet!
Van Gaal is gewoon ziek meskine hij doet altijd tegenovergestelde van wat de meeste verwachten lol

21-03-2014, 04:38

Citaat door Redstar:
Geen Lucas Moura Die is de geheime wapen voor Brazilie komende WK

[video=youtube;pZbk0PlKFBM]http://www.youtube.com/watch?v=pZbk0PlKFBM[/video]
Haha Brazilie heeft te veel goede spelers, maar hij is ''zeker'' ook een geweldige optie.

21-03-2014, 09:59

Citaat door Moslimm.:
Komen wij aan met Benatia
Wie is wij? Jij spreekt niet voor Marokkanen maar voor Nederland..

En geloof het of niet maar Benatia zou niet verkeerd staan bij Brazilië als hij niet basis zou staan zou hij zeker wel op de bank zitten, Benatia zou een aanwinst zijn voor elke land.

Pagina's : [1] 2