Bekijk volle/desktop versie : Denhaag: PVV'ers scanderen: minder Marokkanen



Pagina's : [1] 2 3 4 5

19-03-2014, 23:12


Update: 22:49

FILMPJE: http://nos.nl/l/625563

PVV-leider Geert Wilders heeft zijn publiek tijdens een toespraak op de uitslagenavond van zijn partij in Den Haag gevraagd of ze meer of minder Marokkanen in de stad willen. De zaal scandeerde daarop 'minder, minder'. Daarop zei Wilders: 'Dat gaan we regelen'.
De PVV-voorman veroorzaakte vorige week commotie door tijdens een verkiezingscampagne in Den Haag te zeggen dat dit een stad 'met minder lasten en als het even kan wat minder Marokkanen' moet worden. Een particulier uit Den Haag heeft naar aanleiding van die uitspraak aangifte tegen Wilders gedaan.

Wilders wilde van zijn toehoorders een antwoord op drie vragen die de PVV volgens hem definiëren. Hij vroeg eerst of ze meer of minder Europese Unie willen. Minder, riepen de sympathisanten. Daarop vroeg Wilders of ze meer of minder PvdA willen. Ook daarop klonk herhaaldelijk 'minder'.

'En de derde vraag is, en ik mag het eigenlijk niet zeggen, want er wordt aangifte tegen je gedaan. En misschien zijn er zelfs D66-officieren die ons een proces aandoen. Maar de vrijheid van meningsuiting is een groot goed. We hebben niets gezegd wat niet mag, niets gezegd wat niet klopt. Dus ik vraag aan jullie: willen jullie in deze stad en in Nederland meer of minder Marokkanen?', zei Wilders letterlijk.

http://www.ad.nl/ad/nl/2061/Raadsverkiezingen/article/detail/3618760/2014/03/19/PVV-ers-scanderen-minder-Marokkanen.dhtml

19-03-2014, 23:17


Bijzonder hoe die vrijheid van meningsuiting ENKEL voor hem geldt. Als iemand hem vergelijkt met Hitler dan rollen de traantjes wel over zijn wangen en dan mag dat weer niet worden gezegd.

19-03-2014, 23:17
Te triest en dan zegt hij dat hij het een schande vindt om met hitler vergeleken te worden..

19-03-2014, 23:24

Citaat door INTUITION:
Te triest en dan zegt hij dat hij het een schande vindt om met hitler vergeleken te worden..
Omdat Hitler de joden uitmoordde, vinden ze het niet kunnen want Geert doet zoiets niet. Ja nu niet, maar als ze hem de kans geven zou hij precies daartoe in staat zijn. Iemand die wil regeren en zo praat over een volk heeft echt wel duivelse plannen. We zien met eigen ogen dat het steeds erger wordt, eerst was het 'ik heb niets tegen andere volkeren', toen 'stop islamisering in NL, en nee ik heb niet tegen marokkanen' toen 'marokkanen moeten het land uit'. Ene ontmaskering na de ander van zijn leugens. Wie zegt dat hij het bij dit laatste houdt? Het wordt alleen maar erger. Indien ze die hoofd niet gauw eruit schoppen

19-03-2014, 23:26


Aub zeg! Dit is echt te veel aandacht voor die stinkerd..
Waarom laat iedereen zich zo meeslepen. Negeer hem gewoon! Dit is juist wat hij wilt

19-03-2014, 23:27
Ik zeg: alle Marokkanen massaal stoppen met de pil en als de sodemieter kindjes baren

Dat jullie zo'n clown serieus nemen. Ik wil juist dat hij overal de grootste word zodat hij goed op zijn bek kan gaan (wat een feit zal zijn) en wij eindelijk verlost zullen worden van die uitgedroogde schaamhaarhoofd!

19-03-2014, 23:28

Citaat door amazighlover:
Aub zeg! Dit is echt te veel aandacht voor die stinkerd..
Waarom laat iedereen zich zo meeslepen. Negeer hem gewoon! Dit is juist wat hij wilt
Maar intussen groeit zijn aanhang wel. Dit soort enge figuren dienen wij juist niet te negeren.

19-03-2014, 23:28
Nee niet negeren. Hij zegt wat heel veel nederlanders denken, alleen hoor je het nu hardop.
Rutte houdt berekenend zn mond over wilders racisme. Hij wil over een tijdje toch weer met de pvv regeren.

19-03-2014, 23:29
Ja joh wat wou hij doen laat hem regeren hij kan ons toch niet het land uit sturen

19-03-2014, 23:34
Allemaal aangifte doen! Via: http://www.discriminatie.nl

19-03-2014, 23:37
Ik sluit me aan bij bovenstaande reacties, hem negeren lijkt me geen goed plan. We moeten dit juist bloedserieus nemen, gaat om onze toekomst, hoe moet dat straks met onze kinderen? We moeten hier massaal achteraan gaan, demonstraties houden of zo

19-03-2014, 23:39
Hier het walgelijke filmpje:

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/special/wilders-willen-jullie-meer-minder-marokkanen-video

19-03-2014, 23:41


ik wil toch terug naar Marokko
hij heft gelijk wat moeten we in dit domme land als ons land duizend keer beter is
Maar dan nemen we wel lekker een nederlands inkomen mee :

19-03-2014, 23:41
Hey dames wie in denhaag woont ga man uit marokko halen baar veeel kinderen en kinderenbijslag

19-03-2014, 23:42
Wat een sukkel en dan huilen omdat hij bedreigd wordt. Wat wil je bleekscheet.

Pagina's : [1] 2 3 4 5